Makaan sohvalla,kulli irstaasti puolijäykkänä karvaisella reidelläni.
Heiluttelen sitä ja muistelen salilla näkemiäni upeita nuoria naisia. Heidän kiihottavia vartaloitaan,houkuttelevia katseitaan .
Kunpa tulisit tänne ja paljastaisit minulle paljaat pakarasi ja kiinteät rintasi.Antaisit minun nuolla ja hyväillä sinua joka paikasta!
Kyrpä kovettuu tätä kirjoittaessani ,nyt se sojottaa kohti kattoa ,se haluaa työntyä kuumankosteaan,tiukkaan pilluusi
Mr Jack5
Tule tänne nuori nainen
Anonyymi-ap
2
533
Vastaukset
- Anonyymi
Haluan myös katsella nuoren naisen kiimaista runkkaamista
Tule Seurasaaren rautakautiseen kylään.
Siellä on majoja joissa voisimme runkata yhdessö ehkä jopa nussiakin
Ainakin voisit katsella rotevan ,paksukaluisen miehen kyrpää...
Mr Jack5 - Anonyymi
Olen runkannut yhdelle blondille joka varattu aina salin jälkeen. Eilen illalla teki vatsoja vetämällä jalkoja ylös penkillä seljällään, tiukat reeni housut jalassa. Miten pillu imi rikoot kuopalle, katselin fantasioin kyrpäni nussi juuri...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2892411Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1372157Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki132028- 1681521
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381257Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä193878- 85876
- 174846
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala449786- 50635