Makaan sohvalla,kulli irstaasti puolijäykkänä karvaisella reidelläni.
Heiluttelen sitä ja muistelen salilla näkemiäni upeita nuoria naisia. Heidän kiihottavia vartaloitaan,houkuttelevia katseitaan .
Kunpa tulisit tänne ja paljastaisit minulle paljaat pakarasi ja kiinteät rintasi.Antaisit minun nuolla ja hyväillä sinua joka paikasta!
Kyrpä kovettuu tätä kirjoittaessani ,nyt se sojottaa kohti kattoa ,se haluaa työntyä kuumankosteaan,tiukkaan pilluusi
Mr Jack5
Tule tänne nuori nainen
Anonyymi-ap
2
537
Vastaukset 2
- Anonyymi
Haluan myös katsella nuoren naisen kiimaista runkkaamista
Tule Seurasaaren rautakautiseen kylään.
Siellä on majoja joissa voisimme runkata yhdessö ehkä jopa nussiakin
Ainakin voisit katsella rotevan ,paksukaluisen miehen kyrpää...
Mr Jack5 - Anonyymi
Olen runkannut yhdelle blondille joka varattu aina salin jälkeen. Eilen illalla teki vatsoja vetämällä jalkoja ylös penkillä seljällään, tiukat reeni housut jalassa. Miten pillu imi rikoot kuopalle, katselin fantasioin kyrpäni nussi juuri...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48835
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22832Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha538761- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561