Tukeakseen Ukrainaa tai ainakin lisenssin niiden valmistamiseen ja näin auttaa Ukrainaa ohjusten valmistamisessa?
Voisiko Suomi ostaa Ukrainalaisia Neptune-ohjuksia
23
148
Vastaukset
- Anonyymi
Tällä hetkellä Ukraina varmaan käyttää jokaisen Neptunen joka valmistuu mutta sodan jälkeen miksikäs ei.... Uskoisin että esim Sisun raskaampi erioisajoneuvo saattaisi muuntua ohjuksen alustaksi hyvinkin?
- Anonyymi
Jaha, se on suunnitteluorganisaation pääällikkö taas suunnittelemassa suuria.
- Anonyymi
Eemeli-sarja voisi olla sopiva tähän hommaan. Esim. Sisu E13TP 8x8
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eemeli-sarja voisi olla sopiva tähän hommaan. Esim. Sisu E13TP 8x8
Patrian uusi tänään julkistettu ARVE-prototyyppihan käyttää juuri tätä alustaa. Eli miksei kävi siis myös suomalaisen Neptunen ajoneuvoksi myös?
- Anonyymi
En yhtään tiedä.
- Anonyymi
Minä tiedän.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä tiedän.
Minä taas luulen tietäväni.
- Anonyymi
Suomi voisi todellakin valmistaa näitä Ukrainalle. Saisimme samalla tietotaitoa omien valmistamiseksi.
- Anonyymi
Win-win tilanne. Molemmat hyötyisivät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Win-win tilanne. Molemmat hyötyisivät.
Molemmat yltäisivät niillä Kremliin asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Pietarin trollitoimiston sekä Tverin koulutusleirin tusauttaisi taivaan tuuliin Pekloilla.
https://www.verkkouutiset.fi/a/iskee-700-kilometrin-paahan-ukraina-esitteli-uuden-drooniohjuksen/#a7c3aa7e - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Meille varmaan riiittäisi että Kuolan niemimaan sotilastukikohtiin ja Pietariin asti tarkasti osuva laite.
- AnonyymiUUSI
Ja sotestako persut taas leikkaisi siihen rahat?
- AnonyymiUUSI
Venäjämielinen punikki antipersuko siellä inisee?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Venäjämielinen punikki antipersuko siellä inisee?
Ei vaan venäjämielinen punikki persu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan venäjämielinen punikki persu.
Se on satuolento! Ei sellaista ole olemassakaan (siis muuta kuin antipersun mielikuvituksessa, joka välillä sekoittuu todellisuuteen?)
- AnonyymiUUSI
Miksi tukea Ukrainan natseja ?
- AnonyymiUUSI
Tällä tuettaisiin juurikin ukrainen antifaa eli antifasisteja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tällä tuettaisiin juurikin ukrainen antifaa eli antifasisteja.
Onko siellä jonkinlainen tuollainen oppositio, joka saisi siitä hyödyn. Tämä nykyinen Ukrainan johto kun on täysiveristä murhanhimoista korruptoitunutta natsiporukkaa.
- AnonyymiUUSI
Eihän kukaan ole tukemassa venäläisiä heidän laittomasti valtaamillaan alueilla vaan ukrainalaisia!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko siellä jonkinlainen tuollainen oppositio, joka saisi siitä hyödyn. Tämä nykyinen Ukrainan johto kun on täysiveristä murhanhimoista korruptoitunutta natsiporukkaa.
Olisiko lisää tietoa Ukrainan hallituksen fasistisuudesta. Haluaisin nähdä mihin materiaaliin mielipiteesi perustuu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko lisää tietoa Ukrainan hallituksen fasistisuudesta. Haluaisin nähdä mihin materiaaliin mielipiteesi perustuu.
Enemmänkin on natsismia, venäläisiä kohtaan.
- AnonyymiUUSI
Neptunen ensimmäisillä versioillahan se venäjän Mustanmeren lippulaivakin "Moskova" upotettiin. Ai että oli hieno hetki ja antoi toivoa paremmasta tulevasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1122435
- 222373
Unkari lopettaa Pride-marssit lailla
Pride-marsille osallistumisesta yli 500 euron sakko https://www.hs.fi/maailma/art-2000011107644.html398174750-vuotias lapsitähti Sami Pilvilä kuollut
En kyllä lainkaan muista tuollaista kaveria. Hän voitti Lapsitähti-kisan vuonna 1986 ja osallistui vuonna 1987 Syksyn Sä81343Totuus on että säikähdin
Sun rakastumista. Yhtäkkiä tuli vain niin paljon tunteita että tutustuminen meni perseelleen. Sitten tein sen mitä tein671109- 231080
Jotenkin mua loukkaa se
Että on joku tosi tärkeä asia, jonka jätät mulle kertomatta. En tiedä jätätkö muiltakin, mutta ainakin multa. Tunnen sen391046Martinalta ulostulo Stefanista
Seiska: ulostulo Stefan Thermanista. Viktoria on onnekas, että hänellä on Eskon kaltainen isä. - Mitä sit Isabellalla e2321043- 52998
TUULIVOIMA ILLAN ANTI
Tuulivoima illan tärkein anti oli, että kaupunginjohtaja Rusanen ei ole tehnyt yhtään mitään. Hän laittoi kaiken syyn tu59901