Päivän sana.

Anonyymi-ap

Ilmestyskirja 3:20 FB38
[20] Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani.

https://bible.com/bible/365/rev.3.20.FB38

4

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä niin! Jumala on viisain ja kaunein! Mutta tänään on myös liikkeellä ystäviä Suomessa.

Olena Zelenska, Volodymyr Zelenskyin vaimo on esimerkki ukrainalaisesta herkästä kauneudesta.

Miekkakin on kaunis, mutta terävä, pistävä ja tappava. Ukrainalainen kauneus on herkkää ja naisellista. Se ei ole luonteeltaan feministin pistin, -kielipelissä, eikä pistin galasnikovin putken päässä, vaan ukrainalainen naiskauneus on arvokasta ja huomaavaista ja luo ympärilleen ihastuttavaa ja lempeää ilmapiiriä. Ukrainassa kulttuuri on ystävällistä, monikerroksista, runsasta ja huomaavaista sekä lämmintä ja vieraanvaraista. Ukrainalaisesta saa hyvän ystävän. Suomalainenkin sulaa hymyyn ukrainalaisen tavatessaan. Niin olen itsekin monet kerrat Ukrainassa kokenut.

Miksi kirjoitin Selenskasta, enkä Selenskyistä? No, miehethän osaavat luonnehtia paremmin naiskauneutta ja luonnetta kuin miesten?! Toki paljon hyvää voisi kertoa myös ukrainalaisista miehistä. Periksi antamattomista kotimaansa puolustajista, Hmelniskyin kasakoista, eli vapaista miehistä, tarmokkaista työntekijöistä, hyvistä isistä jne.

En tiedä, onko sattumaa, että Trumpin rouvassa, Melaniassa, ja Olenassa on luonteessa jotakin samaa. Kumpikin edustaa kauneuden ylintä luokkaa. Vaikuttaa siltä, että Volodymyr on valinnut puolisonsa rakkauden ja kunnioituksen perusteella. Ne ovat hyviä kriteerejä ja ratkaisuja, hmm., -ja jos missä, Ukrainassa on sekä tunnetta, viisautta, että kykyä rakastaa puolisoaan. Jos ei kävele sitä naiskauneutta nähdessään pää päin katutolppaa ja pyörry siihen paikkaan, että lakkaa näkemästä. No, -sen nähdessään, enkeliluokan kauniit neidot kun sitten herättelevät, moni luulee heränneensä jo taivaassa.

Khm! Ugh! -Täh? …Totta joka sana! ;8^))

Ja iloista Minna Canthin ja tasa-arvon päivää!

• Anonyymi

Hyvä kohta tuo

• Anonyymi

Itsekin pidän siitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsekin pidän siitä

parhaita kohtia nämä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      114
      2154
    2. 172
      1787
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1175
    4. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      84
      1094
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1040
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      69
      1018
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      43
      953
    8. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      75
      932
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      8
      884
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      55
      880
    Aihe