Kerttu Rissanen ja huulitäytteet

Anonyymi-ap

On ottanut huulitäytteet. Miksi, olit niin luonnon kaunis nainen ja nyt on törröhuulet 😞.

12

963

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei voi ymmärtää, oli niin kaunis ja nyt todella rumat ankkahuulet

• Anonyymi

Terveysvaikutteinen tupakointi auttaa kossun kanssa noihin vaivoihin... aina voi nostalgisoida nuoruutta ja sitä marilyniä, jos vain muisti kelaa...

• Anonyymi

Samaa mieltä, nyt meni pieleen. Oli tosi kaunis ennen😪

• Anonyymi

Ex-luonnonkaunis nykyinen Törröhuuli. Pilannut ulkonäkönsä, valitettavasti. Ajaa tolla tyylillä 80% miehistä pois nyt kun sinkkuna ilmeisesti on, ennen olis saanut sen 80% halutessaan

• Anonyymi

Ankkahuulet siksi, kun muillakin bimboilla. Tekokuituiset hiuspidennykset, överiripset, tatuointeja ja silikonitissit. No, ei tuossa vielä kaikki. Sitten ne hampaat, kuoretko lienevät, kun luonnottomat, suusta pursuavat, pilaavat sekä ulkonäön että puhumisen.
      Jos olisin se hammasteknikko tai hammaslääkäri kenen pajasta nuo on, niin häpeäisin moista ammattitaidottomuutta.

• Anonyymi

kamalat ankkahuulet!

• Anonyymi

ihanan näköinen edelleen.

• Anonyymi

Ei taida ihan fiksumpia olla. Pilasi ulkonäkönsä täydellisesti noilla ankka huulilla.

• Anonyymi

Ei ole ainoa joka pilannut ulkonäkönsä. Se on tämä aika, kun pitää mennä kaikkien tyhmienkin trendien perässä. Minua huvittaa suunnattomasti se, kun vulva nykitään karvattomaksi kuin kaltattu broileri mutta sitten silmiin laitatetaan valtavat epäluonnolliset ripsitupsut. Jos oikein ajattelee niin kyllä evoluutio on tarkoituksella ne häpykarvat kehitellyt ihmisille. Entä sitten nuo pulleat huulet? Jotkut naiset leikkauttavat pois sisemmät häpyhuulet jos sattuu olevan sellaiset mitkä näkyy ja kuitenkin huulet saa olla turpeat ja näkyvät. Ristiriitaista.

• Anonyymi

Vieläkö joku niitä ottaa? Naamasta tulee perseen näköinen. Fiksuimmat pyrkii eroon.

• Anonyymi

Totta, Kerttu Rissanen oli todella nätti ilman noita huulitäytteitä, ihme trendi nykyään.

• Anonyymi

Onko Kerttu Seiskassa töissä?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7748
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3722
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1876
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1160
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1013
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      973
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      772
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      268
      703
    Aihe