Hei mikkonen olittte edellisessä hallituksessa eikä silloin ollut rahaa hoitajille!! Miksi nyt syyttelette muita, kun laitoitte verorahat afrikkaan, lähi-itään ym. europpaan ja sitten vielä näille eläteille jotka suomessa majailevat!! Se on nyt turha syytellä ja muille huudella, velkaa otitte ja kaiken maksamatta jätitte eli muiden kontolle!! Ei ole nyky hallituksen vika!!!!! Mikkonen sinulla on varmaa peili kotona!!??
Että sillä lailla
Anonyymi-ap
2
65
Vastaukset
Persu elätti öyhöttää öyh öyh öyh!🐷💩
- Anonyymi
Sori! olin kyllä politiikassa mukana yli 30 v. mutta en ollut mikään persu enkä vastaava!! Talipää!!! Kyllä tässä ollaan ihan työeläkkeellä oltu jo kohta 4 vuotta, tuli tuota työ rupeamaa jonkun verran. Olen varmaan elättänyt veroja maksamalla näitä loiseläjiä vihreitä ja vasemmistolaisia!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846555- 353581
- 443138
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402352Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282211- 1202113
- 1932087
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292029- 401912
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241648