Elisa valokuitu ylläpitomaksu VAROITUS

Anonyymi-ap

Pieni varoitus!!! Elisa rupeaa perimään valokuitu liittymistään ylläpito maksua vaikka ei olisi käytössä.
Eli kannattaa muutamaan kertaan harkita jos ottaa elisan valokuitu liittymän.
Ensin sovittiin että ei maksa mitään jos ei sitä ota käyttöön, nyt sitten vuoden päästä sanoivat että rupeaa perimään ylläpitomaksua kuidusta vaikka ei olisi käytössä. No jos tästä jotain opin niin elisalta en ota ikinä enään mitään, ja en siis edes ilmaiseksi.

6

1041

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei peri. Ei ole oikeutta periä, ellei moisesta ole sopimusehdoissa mainintaa silloin kun sopimus on tehty. Asiakkaalle tulee olle sopimusta tehdessään ilmoitettu selkeästi mitä kustannuksia tulee. Jos et moista ylläpitomaksua löydä sopimuksestasi, et ole velvollinen maksamaan sitä.

• Anonyymi

Mustaan aukkoon kuituvaloa.😅

• Anonyymi

Sama tuli minulle selväksi tänään. Kuitu tulossa loppuvuonna - 27 ja sopimuksen tein kesällä - 24. Silloin nimenomaan luvattiin, että ei tule mitään käyttömaksua, jos kuitua ei käytä.

Nyt sitten kysyin sopimuksestani, niin ilmoittivat, että jos ei jatka nettiliittymän sopimusta Elisan kautta, niin perivät kuidun ylläpitomaksuna 9,99 kuukaudessa.

Minunkaan sopimuksessa ei tällaista lue, mutta sopimisessa kuulemma lukee, että voivat tehdä muutoksia. Tämähän on ihan hullua, että teet sopimuksen, mutta sinne vain voi lisätä vaikka mitä lisämaksuja. Ei auta, vaikka kuinka tarkkaan syynäät tarjouksen, kysyt ja varmistat kaiken mahdollisen.

• Anonyymi

Sinulla on oikeus lopettaa sopimus päättymään ilman kuluja.

• Anonyymi

Ei kannata tehdä sellaista sopimusta jossa lukee että sopimuksen laatija pidättää oikeuden muutoksiin. Käytännössä tämä on vakiona kaikissa maailman sopimuksissa. Mutta ainahan voi sopimuksen tekohetkellä vaatia sitä poistettavaksi ehtona sopimuksen tekemiselle.
        Tällöin joutuvat kaikista muutoksista neuvottelemaan asiakkaan kanssa.

• Anonyymi

Samanlaista e-lisä soittelee minulle. Totesin myös ettei tällaisesta ole sovittu ettekä te pysty maksuautomaattia luomaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      186
      6691
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      153
      1915
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1638
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1350
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      51
      1123
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      41
      1011
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      982
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      917
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      249
      908
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      869
    Aihe