https://tekniikanmaailma.fi/windows-11-rampauttaa-kaynnista-valikkoa-tehtavapalkkia-ja-kalenteria-microsoft-nama-ovat-tietoisia-valintoja/
Tietoinen valinta sanoi MS. Passka mikä passka.! Toiselle koneelle Linux Mint ja Win 11 saa jäädä varakoneeseen !! Uutta konetta en osta pelkästään tpm 2.0 takia kun passka 11 toimii vanhassaki. Jos menee hermot niin vedän lekalla passkaksi koko saaatanan härvelin.
Microsoft rampautti Windows 11 valikot ym.
22
223
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän sinulla ressukalla ole kuin se SER-jäte, jossa on epätoivoinen kakarakurttauksesi.
- Anonyymi
Jollekkin 11 vuotta vanha kone voi olla Ser-jätettä. Itelle siinä vaiheessa kun heitän koneen Ser lavalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jollekkin 11 vuotta vanha kone voi olla Ser-jätettä. Itelle siinä vaiheessa kun heitän koneen Ser lavalle.
Mistä tuon 11 vuotta kiskaisit? Windows 10 tukihan loppuu tänä vuonna, mutta Windows 11 tuki ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tuon 11 vuotta kiskaisit? Windows 10 tukihan loppuu tänä vuonna, mutta Windows 11 tuki ei.
Opettele lukemaan. Koneeni 11 vuotta vanha eli vuodelta 2014.
- Anonyymi
Win11 on juuri se kakarakurttaus, vaikka se totuus sulle iskikin liian kovaa ja poistatit aiemman viestini!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mistä sen 11 vuotta repäisit? Ei täällä mitään meedioita olla. En ainakaan minä.
Minun koneeni on vuodelta 2022.
$ stat / | grep "Birth" | sed 's/Birth: //g' | cut -b 2-11
2022-12-12
$ cat /etc/debian_version
12.9 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mistä sen 11 vuotta repäisit? Ei täällä mitään meedioita olla. En ainakaan minä.
Minun koneeni on vuodelta 2022.
$ stat / | grep "Birth" | sed 's/Birth: //g' | cut -b 2-11
2022-12-12
$ cat /etc/debian_version
12.9Mene hoitoon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene hoitoon!
Mene itse, mokoma kakarakurttaushihhuli!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis SER-JÄTETTÄ!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten siis toillaisen intialaisen windows kurttauksen saa pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Geenifirmassa tietomurto, kahden miljoonan ihmisen tietoja varastettiin.
- Anonyymi
Se onkin HÖNÖ!
- Anonyymi
Itsestäkö 💩 kerrot, ser-koneistasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windows 11 hajotti mun tietokoneen !!!!
- Anonyymi
On se kamala!
- Anonyymi
Näyttää Chromebookilta!
- Anonyymi
Ihme sekoilua Microsoftilta!
- Anonyymi
W11 syytäkö? Suomalaiset menettivät 84 miljoonaa euroa nettihuijareille viime vuonna – summassa roima kasvu.
- Anonyymi
EU:lla ei ole kunnon tiedustelua, EU-johtajat uskoo Zelenskyin valheisiin.
- Anonyymi
Stubb sanoi että Ukrainan tilanne on parempi kuin miltä näyttää, se ei pidä paikkaansa.
Tilanne on paljon huonompi. Maa on sisällisodan partaalla. Sisäiset poliitiset jännitteet ja Zelenskyin pakotteet oppositiolle jakaa pahasti Ukrainaa.
Sodassa Ukraina lähettää 3 hengen ryhmiä alueille joita se väittää miehittävänsä ottamaan selfieitä, joita voi jakaa uutistoimistoille. Se antaa kuvan joka ei ole todellinen.
Ukraina kokoajan antaa väärää kuvaa tilanteesta, Mutta mm. Yhdysvaltin tiedustelua Zelenskyi ei pysty kusettamaan, jos EU:ta pystyykin.
- Anonyymi
Ei sentään astronautti. Tai tai... taikonautti. Pelkästään rampautti. Uttihan on tunnettu laskuvarjohyppijöistään. Rampa Utti on mihin viedään heidät keillä ei varjo auennut.
- Anonyymi
Zelenskyi pelkää UN-rauhanturvaajia, koska silloin oikeat rintamatajat paljastuvat!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1636512
- 531903
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441630- 541142
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3271069Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se491019Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13980Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897