SELKOKIELISET UUTISET - tunnista globalistipoliitikko (esimerkkinä Keir Starmer)

Anonyymi-ap

Tämä olisi hyvä muistaa myös tällä NATO-palstalla...
"Globalistipoliitikon tunnistaa muutamista selvistä merkeistä. Opi tunnistamaan nämä merkit ja kasvata näin medialukutaitoasi!
Keir Starmer on tunnistettavissa helposti Donald Trumpia vasten."

https://youtu.be/uFhcxIa1jtE

0

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

        Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
        Haapavesi
        88
        2018
      2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

        Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
        Ikävä
        82
        1810
      3. Tiedätkö et olet

        Ärsyttävän hyvännäköinen.
        Ikävä
        54
        1459
      4. Nyt tiedän

        Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
        Sysmä
        48
        1405
      5. Oletko mokannut?

        Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
        Ikävä
        146
        1348
      6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

        "Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
        Perussuomalaiset
        48
        1292
      7. Oletko ymmärtänyt

        Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
        Ikävä
        144
        1234
      8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

        Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
        Puolanka
        26
        1084
      9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

        Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
        Hyrynsalmi
        25
        983
      10. Teki mieli

        Huutaa meidän nimet tänne, niin ei jäisi epäselvyyttä. Ikävä sinua urpo.
        Ikävä
        39
        975
      Aihe