Ulkopaikkalaisena huomasin, että ABC:n takana on rivitalotyömaita, joissa sokkelit tehty. En tiedä yhtään, kauanko on ollut "kesken".
Eteneekö työt normaalisti tai lähitulevaisuudessa? Vai onko ollut jo kauemmin sokkelivaiheeseen pysähtyneenä?
Rivitalotyömaat ABC:n takana (eteneekö)
11
692
Vastaukset
- Anonyymi
Ei etene
- Anonyymi
Kauan ne o ollu, ei mitää huhuakaa että jatkuis. Kellä lie lojuu
- Anonyymi
Yhden rivitalon työmaa siinä vain on. Varmaan jatketaan heti kun tietty osa asunnoista on myyty tai ainakin varattu.
- Anonyymi
siltä näyttää... tosi houkuttelevia myyntikohteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siltä näyttää... tosi houkuttelevia myyntikohteita.
Näkisitpä punaisella bmw autolla ajelevan hurmuri urakoitsijan. Varmasti jo miljonääri, tekemillään bisneksillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkisitpä punaisella bmw autolla ajelevan hurmuri urakoitsijan. Varmasti jo miljonääri, tekemillään bisneksillä.
Punaisella BMW urakoitsija hurmuri 😂😂😂😀😀😀 Varokaa perheen isot ______🙈🙈
- Anonyymi
Mä oon savukoskelta ja kyllähän muakin ihmetyttää tää sokkeli.
- Anonyymi
Minä vääräkoskelta.
Ajattelin perustaa sex puodin.
Opastan tumputus voiteita
- Anonyymi
Minä olen viinakaupassa ja mietin mitä ostaisin.
- Anonyymi
Eiköhän tuo ole Ruuhilehdon työmaa (isä Ruuhilehto) kauan ollut kun loppukesästä pukkaa horsmaa. Ollut varmaan jo pian kolme vuotta. Kuka hullu täältä ostaa. Kuolevasta kylästä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873076
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642626- 2032240
- 741886
- 1021793
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041509
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089