Eroakirkosta-palvelun tiedote kevätpäiväntasauksena

Anonyymi-ap

15

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

50 vuotta tästä hetkestä, viimeinen on sammuttanut valot kirkosta ja Jeesus on todettu Saunatonttuun verrattavaksi myytiksi.

• Anonyymi

Korkki jo kiinni!
        Selvin päin se Jeesus tulee tutuksi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korkki jo kiinni!
        Selvin päin se Jeesus tulee tutuksi!

Eikä kun Jeesus tekee lisää viiniä!Sievässä nousukierteessä juttu lentää ja syntejä tunnustaa ihan helposti!Siitä Jeesuskin tykkää ja antaa synnit anteeksi!
        Otetaas tolle!Kippis vaan,Jeesus!

• Jeesus Kristus asuu sydämessäni eikä lähde sieltä, vaikka kaikki kirkot lakkautettaisiin. Kiitos Herralle ja ylistys Jeesukselle Kristukselle, joka on minun Herrani ja Vapahtajani!

• Anonyymi

Eikä maksa mitään, eroaminen.
      Loppuu kirkon Eksytys!

• Anonyymi

Olen kahta mieltä asiasta. Normikirkko tekee pääosin hyvää ja nöyrää työtä, kaikkien ihmisten hyväksi, myös sateenkaari-ihmisten ja siten toteuttaa armoa ja rakkauden kaksoiskäskyä.

Toisessa näkökulmassa pidän normikirkon kristinuskoa samanlaisena kusetuksena kuin kaikkia muitakin uskontoja.

• Anonyymi

Kirkollisveron turvin touhuaa mitä touhuaa.
        Eksytys on pahinta ja siitä vielä maksetaan!!!!!

• Anonyymi kirjoitti:

Kirkollisveron turvin touhuaa mitä touhuaa.
        Eksytys on pahinta ja siitä vielä maksetaan!!!!!

Suurin eksyttäjä on se, joka väittää, että Jumalaa ei ole olemassa. Onneksi Jeesus Kristus on uhrikuolemallaan kärsinyt rangaistuksen kaikkien meidän edestä. Hän on tullut uudestisyntymisen kautta asumaan jokaisen uskovan sydämeen ja johdattaa hänet iankaikkiseen elämään Jumalan Valtakuntaan, missä ei ole mitään pahuutta, sairautta, syntiä eikä kuolemaa. Ylistys Jeesukselle!

• Anonyymi

Normikirkko tekee näiden eteen sekä hyvää että pahaa työtä, mutta saldo on negatiivinen. Pahinta on, että se normalisoi jumalharhan, mikä on tarpeen hardcorempien lahkojen toiminnalle.

• Anonyymi

Lapset myös eroon kirkosta. Siirto eeteehe elokuussa. Et-opetus.fi

• Ateistit ovat sekoittaneet käsitteet kristinusko ja kirkko, jotka ovat kaksi eri asiaa. Ihminen pelastuu uskosta Jeesukseen Kristukseen, eikä kuulumisesta johonkin kirkkoon.

• Anonyymi

Olen jo pelastunut moisesta uskosta.

• Anonyymi

Ateistillehan tuo on samantekevää. Kyllä se on kirkko, joka itseään markkinoi ja tärkeäksi tekee:

18 Ja minä sanon sinulle: Sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan kirkkoni. Sitä eivät tuonelan portit voita.

• Anonyymi

Rovaniemellä on 3 vapaa ajattelijaa
      Suomessa kova mekastus. Jäsenet profiloituu
      kiihkomielisiksi julistajiksi. Onko se järkevää vai
      turhaa energian tuhlausta. Kuten ateismista julistaminen

• Anonyymi
      UUSI

Sattuipa somasti. Lapset eroon kirkosta.
      Elokuussa eeteehen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."

Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu
      Suomalaiset julkkikset
      45
      1177
    2. Riikka Purra: Olemme epäonnistuneet

PS-ehdokkaan taustalta paljastuu rikollis­järjestön jäsenyys ja raiskaus­tuomio Perussuomalaiset poisti Marko Kääriäise
      Maailman menoa
      76
      1090
    3. Seksuaalinen häirintä takseissa järkyttää - Katsoitko ohjeet tuleville taksikuskeille tv:stä?

Seksuaaliset teot takseissa Suomessa olivat harvinaisia ennen taksialan vapauttamista vuonna 2018. Sen jälkeen Helsingin
      Maailman menoa
      62
      1001
    4. Se oli siinä Ähtärin sairaala

Aamulla uutisissa yhdellä äänellä hävisi Ähtäri,taas kepu petti https://areena.yle.fi/podcastit/1-73786019
      Ähtäri
      36
      955
    5. Vaikka pidät minua

Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on
      Ikävä
      41
      923
    6. RYÖSTÖ KESKELLÄ PÄIVÄÄ

Oliko ryöstäjä paikallisia vai muualta tulleita ?
      Pyhäjärvi
      66
      902
    7. Suomalaisten enemmistö: YLE on puolueeton ja luotettava

EVA:n teettämän tutkimuksen mukaan 49%, siis käytännössä puolet kansasta, pitää YLEä puolueettomana ja 75% luotettavana.
      Maailman menoa
      161
      853
    8. Eräälle joka luulee itsestään liikoja

Pysy kaukana nainen. Palaa todellisuuteen.
      Ikävä
      42
      791
    9. Keskolle uusi K-ruokakauppa Taivalkosken keskustaan

"Keskon tavoitteena on uuden kauppapaikan rakentaminen Taivalkosken keskustaan. Taivalkosken kunnan ja Keskon väliset ne
      Taivalkoski
      41
      768
    10. Mua pelottaa.

Jotain nyt on. Onko vakavaa?
      Ikävä
      42
      674
    Aihe