9 Evoluutio satua

9 Evolutionistien Väittämää vs. Todellinen Tiede
Evolutionistit pyrkivät perustelemaan evoluution todeksi käyttämällä väitteitä, jotka perustuvat oletuksiin, eivät empiirisiin havaintoihin. Usein he ohittavat tieteelliset ongelmat, harppovat tärkeiden vaiheiden yli tai tulkitsevat havaintoja evolutionistisen ideologian mukaisesti. Käydään läpi 9 yleistä evolutionistien väitettä ja niiden kumoaminen puhdasta tiedettä käyttäen – ilman oletuksia, ideologiaa tai epätarkkoja määritelmiä.

1. “Evoluutio on totta, koska näemme muutoksia populaatioissa”

Muutos ei tarkoita evoluutiota, vaan muuntelua olemassa olevan geneettisen informaation sisällä.

Eläin- ja kasvipopulaatiot voivat muuttua geneettisten rajoitteidensa puitteissa (esim. koirarodut).

Tämä on muuntelua, ei uuden geneettisen informaation syntymistä.

Esimerkiksi bakteerien antibioottiresistenssi perustuu menetettyyn toimintaan tai olemassa olevan mekanismin vahvistumiseen, ei uuden geenin syntymiseen.

Tämä on mikro-evoluutiota, mutta ei todista makro-evoluutiota (eli uusien rakenteiden tai lajien syntyä).

Tieteellinen fakta: Evoluutio vaatisi uusien geenien syntymistä sattumanvaraisesti, mutta mitään tällaista ei ole havaittu.

2. “Mutaatio ja luonnonvalinta luovat uusia rakenteita ja lajeja”

Todellisuudessa mutaatiot rappeuttavat geneettistä informaatiota eivätkä luo uusia rakenteita.

Mutaatio vain muokkaa tai tuhoaa jo olemassa olevaa geneettistä informaatiota – ei luo uutta.

Suurin osa mutaatioista on haitallisia tai neutraaleja, eivätkä ne johda monimutkaisempien rakenteiden kehittymiseen.

Luonnonvalinta voi valita parhaiten selviävät yksilöt, mutta se ei voi lisätä uutta geneettistä informaatiota, vaan ainoastaan karsia jo olemassa olevaa.

Tieteellinen fakta: Yksikään havaittu mutaatio ei ole tuottanut täysin uusia, monimutkaisempia rakenteita tai toimintoja.

6

277

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vain uskovainen tai muutoin täysi idiootti kiistää evoluution olemassaolon vaikka sen voi nähdä ja ymmärtää itsekin. Yksityiskohdista voi aina väitellä.

• Anonyymi

Miksi sitten olet mormoni?

• Anonyymi

Arto kopsailee näitä jostain hörhösivuilta. Itse hän ei osannut taaskaan kirjoittaa edes noin lyhyttä otsikkoa ilman kielioppivirhettä...

• Anonyymi

Evoluutio on satua!

• Anonyymi

Evoluutio on tieteellinen fakta. Luomiskertomus on hyvin hataralla pohjalla ja kertomukset siitä ovat sisäisesti epäjohdonmukaisia ja ristiriitaisia. Raamatussa voi olla jotain totuuspohjaa siinä mielessä, että ne voivat sisältää jonkinlaisen totuuden tosin tapahtumat ovat selvästi liioiteltuja ja muuttuneet kun niitä on kerrottu eteenpäin. Mormonin kirja sen sijaan on rikollisen nimeltä Joseph Smith keksimää ja muilta lainaamaa puppua.

• Fundamentalismi on satua.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      198
      1927
    2. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      139
      1001
    3. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      997
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      213
      738
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      62
      688
    7. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      25
      676
    8. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      666
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      612
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      578
    Aihe