Ukrainan tukipaketti vesittyi, vastatullit USAlle eivät edisty, suu käy ja puheita pidetään, mutta mitään ei saada aikaiseksi.
EU ei ole saanut mitään aikaiseksi 2 viikossa.
4
429
Vastaukset
- Anonyymi
USA asetti 25 % autotulli keskiviikkona, mutta mitä tekee EU? Vikisee ja vaikeroi, että se on niin kamalaa. Miksei EU aseta vastaavia tulleja USA niin kuin Kanada ja Meksiko tekivät. Se jälkeen Trump perui tullinsa saman tien. Trumpille pitää vastata kovempaa kuin hän tekee.
- Anonyymi
Jaa että kahdessa viikossa no ei ole saatu 20 vuodessakaan mitään järkevää mutta huippukokousta pukkaa toinen toisensa jälkeen ja kysynkin nyt että mikä tai minkä huippu ? kun mitään muuta ei sitten tapahdukaan kuin seuraava kokouspäivä.
- Anonyymi
Trumpille 50% tullit kun hän niitä rakastaa
- Anonyymi
Todennäköisesti Eunukki ei saa mitään aikaan koko vuoden 2025n aikana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903474
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442857Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742366- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512261Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162246Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212133Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202067- 621964
- 1141956