Väitetysti suurin on Jonah Falconilla joka on väitetysti 34 senttiä mutta hän ei ole suostunut virallisiin tutkimuksiin asiasta.
Minulla on taas lääkärinlausunnon perusteella 39 senttinen penis erektiossa, eli ehkäpä maailman suurin sellainen.
Tajusin juuri että minulla on ehkä maailman isoin penis!!
7
188
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla 39,2 sm
- Anonyymi
Ei ole.
- Anonyymi
Miksi vammainen valehtelee?
- Anonyymi
Miten päädyut saamaan "lääkärin lausunnon" näin intiimissä asiassa?
Olitlo huolissasi että olet jotenkin poikkeava eli epänormaali?
Jota kullä noilla mitoilla ollaan - oli nyt kuka vaan kyseessä!
Mutta noissa lukemissa mittavirheet voivat olla yleisiä.
Sillä tuon kokoluokan siittimissä on myös se vaikeus eli " haaste" kuten nykyään sanotaan... että täydellinen erektio on jos ei mshdoton niin hankalaa saavuttaa!
Mutta uskon olet lähellä totuutta, sillä itse olen pidellyt noin 30 cm kyrpää jolla oli juuri tuo em. vaikeus! Suoleen sisääni en uskaltanut ottaa mutta mittailin sitä kyllä käsin ja jalkoväliin kokeillen - pakaroiden välistä mittaillen sai vielä hyvän otteen kun oltiin vastakkain.
Upea kyllä kooltaan mutta hankalaa saada kokonaan sisään kuten sittemmin huomasin kun hän koitti työntyä toisen anaaliin!
Mutta n. 25cm kyrvästä on ikimuistoinen kokrmus kyllä, sen saatuani suoleeni sain hyvin järisyttävän orgasmin, samoin hän kun sai koko mitalta tulla sisääni!
Hänen kanssaan olisi voinut syntyä suhdekin, mutta ajattelin pidemmälle etten ehkä voisi vakituiseen ottaa niinkään kookasta kalua säännöllisesti!? Mutta hyvä muisto jäi siitä kerrasta kyllä.
Vastaavia tyyppejä on ollut harvakseen, mutta ei ehkä ihan n. 25 cm mitalla, muuten kuin jossain yleisissä saunoissa nähtynä? Kerran myös kohtasin miehen kadulla jonka kanssa päädyttiin petiin ja kuten asian kertoi hänellä oli myös 25 cm kyrpä jonka totesin olevan totta, mutta ei saanut täyttä erektiota eikä myöskään naitu!
Mutta terska oli jo yksistään niin valtava etten saanut suuhuni!
Siinä sitten alasti ollessamme hänen kalu "vetäytyi" normitilaan ja ihmettelin ettei se lepotilassa ollut mitenkään " normaalia" kookkaamman näköinen, mutta paksuhko ollen oli niinkin komea!
Mies oli kiekkopiireissä ollut pitkään ja ittekin pelannut... kertoi joitain nimiä takavuosien pelaajista ja managereista joiden kassa oli ollut eroottisia kokemuksia ja sutinaa!?
Epäilytti, mutta kertoi että jossain "huoltopiireissä" hällä oli pitkäkestoinen seksisuhde vanhempaan kollegaan joka oli tottunut hänen kookkaaseen kyrpään ja jota mieluusti myös nai usein!?
Tiedä sitten..?
Oi ne menneet ajat ja monet miehet!- Anonyymi
Minulla on ollut erektio-ongelmia asian kanssa parin vuoden ajan. ja asiaa on tutkittu kyllä perinpohjin:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on ollut erektio-ongelmia asian kanssa parin vuoden ajan. ja asiaa on tutkittu kyllä perinpohjin:D
Ahaa siis avaajana toteat tämän...?
Ymmärrän asia on varsin yleinen kookkaammilla kaluilla!
Ehkä testo-hoidotkaan ei aina auta? Jos verta tarvitaan kovaan erektioon paljon kun isosta koosta kysymys! Entä erektiolääkkeet?
Joskus siinä ongelmassa on myös psyykkiset tekijät.
Saitko mitään apua kuin mittauksen suorittamisen?
- Anonyymi
Oho nythän mä vasta hokasin,että minulla on
maailman suurin ja kaunein kyrpä.👍😂
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1607169Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142628Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk481908Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141461Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901345Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271139- 711137
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631103Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.491095- 691017