Tajusin juuri että minulla on ehkä maailman isoin penis!!

Anonyymi-ap

Väitetysti suurin on Jonah Falconilla joka on väitetysti 34 senttiä mutta hän ei ole suostunut virallisiin tutkimuksiin asiasta.
Minulla on taas lääkärinlausunnon perusteella 39 senttinen penis erektiossa, eli ehkäpä maailman suurin sellainen.

7

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla 39,2 sm

• Anonyymi

Ei ole.

• Anonyymi

Miksi vammainen valehtelee?

• Anonyymi

Miten päädyut saamaan "lääkärin lausunnon" näin intiimissä asiassa?
      Olitlo huolissasi että olet jotenkin poikkeava eli epänormaali?
      Jota kullä noilla mitoilla ollaan - oli nyt kuka vaan kyseessä!
      Mutta noissa lukemissa mittavirheet voivat olla yleisiä.
      Sillä tuon kokoluokan siittimissä on myös se vaikeus eli " haaste" kuten nykyään sanotaan... että täydellinen erektio on jos ei mshdoton niin hankalaa saavuttaa!

Mutta uskon olet lähellä totuutta, sillä itse olen pidellyt noin 30 cm kyrpää jolla oli juuri tuo em. vaikeus! Suoleen sisääni en uskaltanut ottaa mutta mittailin sitä kyllä käsin ja jalkoväliin kokeillen - pakaroiden välistä mittaillen sai vielä hyvän otteen kun oltiin vastakkain.
      Upea kyllä kooltaan mutta hankalaa saada kokonaan sisään kuten sittemmin huomasin kun hän koitti työntyä toisen anaaliin!
      Mutta n. 25cm kyrvästä on ikimuistoinen kokrmus kyllä, sen saatuani suoleeni sain hyvin järisyttävän orgasmin, samoin hän kun sai koko mitalta tulla sisääni!

Hänen kanssaan olisi voinut syntyä suhdekin, mutta ajattelin pidemmälle etten ehkä voisi vakituiseen ottaa niinkään kookasta kalua säännöllisesti!? Mutta hyvä muisto jäi siitä kerrasta kyllä.
      Vastaavia tyyppejä on ollut harvakseen, mutta ei ehkä ihan n. 25 cm mitalla, muuten kuin jossain yleisissä saunoissa nähtynä? Kerran myös kohtasin miehen kadulla jonka kanssa päädyttiin petiin ja kuten asian kertoi hänellä oli myös 25 cm kyrpä jonka totesin olevan totta, mutta ei saanut täyttä erektiota eikä myöskään naitu!
      Mutta terska oli jo yksistään niin valtava etten saanut suuhuni!
      Siinä sitten alasti ollessamme hänen kalu "vetäytyi" normitilaan ja ihmettelin ettei se lepotilassa ollut mitenkään " normaalia" kookkaamman näköinen, mutta paksuhko ollen oli niinkin komea!
      Mies oli kiekkopiireissä ollut pitkään ja ittekin pelannut... kertoi joitain nimiä takavuosien pelaajista ja managereista joiden kassa oli ollut eroottisia kokemuksia ja sutinaa!?
      Epäilytti, mutta kertoi että jossain "huoltopiireissä" hällä oli pitkäkestoinen seksisuhde vanhempaan kollegaan joka oli tottunut hänen kookkaaseen kyrpään ja jota mieluusti myös nai usein!?
      Tiedä sitten..?
      Oi ne menneet ajat ja monet miehet!

• Anonyymi

Minulla on ollut erektio-ongelmia asian kanssa parin vuoden ajan. ja asiaa on tutkittu kyllä perinpohjin:D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on ollut erektio-ongelmia asian kanssa parin vuoden ajan. ja asiaa on tutkittu kyllä perinpohjin:D

Ahaa siis avaajana toteat tämän...?
        Ymmärrän asia on varsin yleinen kookkaammilla kaluilla!
        Ehkä testo-hoidotkaan ei aina auta? Jos verta tarvitaan kovaan erektioon paljon kun isosta koosta kysymys! Entä erektiolääkkeet?

Joskus siinä ongelmassa on myös psyykkiset tekijät.
        Saitko mitään apua kuin mittauksen suorittamisen?

• Anonyymi

Oho nythän mä vasta hokasin,että minulla on
      maailman suurin ja kaunein kyrpä.👍😂

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5592
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4207
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2896
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      152
      2170
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1896
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      124
      1718
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1367
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1154
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1126
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      968
    Aihe