Tajusin juuri että minulla on ehkä maailman isoin penis!!

Anonyymi-ap

Väitetysti suurin on Jonah Falconilla joka on väitetysti 34 senttiä mutta hän ei ole suostunut virallisiin tutkimuksiin asiasta.
Minulla on taas lääkärinlausunnon perusteella 39 senttinen penis erektiossa, eli ehkäpä maailman suurin sellainen.

7

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla 39,2 sm

• Anonyymi

Ei ole.

• Anonyymi

Miksi vammainen valehtelee?

• Anonyymi

Miten päädyut saamaan "lääkärin lausunnon" näin intiimissä asiassa?
      Olitlo huolissasi että olet jotenkin poikkeava eli epänormaali?
      Jota kullä noilla mitoilla ollaan - oli nyt kuka vaan kyseessä!
      Mutta noissa lukemissa mittavirheet voivat olla yleisiä.
      Sillä tuon kokoluokan siittimissä on myös se vaikeus eli " haaste" kuten nykyään sanotaan... että täydellinen erektio on jos ei mshdoton niin hankalaa saavuttaa!

Mutta uskon olet lähellä totuutta, sillä itse olen pidellyt noin 30 cm kyrpää jolla oli juuri tuo em. vaikeus! Suoleen sisääni en uskaltanut ottaa mutta mittailin sitä kyllä käsin ja jalkoväliin kokeillen - pakaroiden välistä mittaillen sai vielä hyvän otteen kun oltiin vastakkain.
      Upea kyllä kooltaan mutta hankalaa saada kokonaan sisään kuten sittemmin huomasin kun hän koitti työntyä toisen anaaliin!
      Mutta n. 25cm kyrvästä on ikimuistoinen kokrmus kyllä, sen saatuani suoleeni sain hyvin järisyttävän orgasmin, samoin hän kun sai koko mitalta tulla sisääni!

Hänen kanssaan olisi voinut syntyä suhdekin, mutta ajattelin pidemmälle etten ehkä voisi vakituiseen ottaa niinkään kookasta kalua säännöllisesti!? Mutta hyvä muisto jäi siitä kerrasta kyllä.
      Vastaavia tyyppejä on ollut harvakseen, mutta ei ehkä ihan n. 25 cm mitalla, muuten kuin jossain yleisissä saunoissa nähtynä? Kerran myös kohtasin miehen kadulla jonka kanssa päädyttiin petiin ja kuten asian kertoi hänellä oli myös 25 cm kyrpä jonka totesin olevan totta, mutta ei saanut täyttä erektiota eikä myöskään naitu!
      Mutta terska oli jo yksistään niin valtava etten saanut suuhuni!
      Siinä sitten alasti ollessamme hänen kalu "vetäytyi" normitilaan ja ihmettelin ettei se lepotilassa ollut mitenkään " normaalia" kookkaamman näköinen, mutta paksuhko ollen oli niinkin komea!
      Mies oli kiekkopiireissä ollut pitkään ja ittekin pelannut... kertoi joitain nimiä takavuosien pelaajista ja managereista joiden kassa oli ollut eroottisia kokemuksia ja sutinaa!?
      Epäilytti, mutta kertoi että jossain "huoltopiireissä" hällä oli pitkäkestoinen seksisuhde vanhempaan kollegaan joka oli tottunut hänen kookkaaseen kyrpään ja jota mieluusti myös nai usein!?
      Tiedä sitten..?
      Oi ne menneet ajat ja monet miehet!

• Anonyymi

Minulla on ollut erektio-ongelmia asian kanssa parin vuoden ajan. ja asiaa on tutkittu kyllä perinpohjin:D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on ollut erektio-ongelmia asian kanssa parin vuoden ajan. ja asiaa on tutkittu kyllä perinpohjin:D

Ahaa siis avaajana toteat tämän...?
        Ymmärrän asia on varsin yleinen kookkaammilla kaluilla!
        Ehkä testo-hoidotkaan ei aina auta? Jos verta tarvitaan kovaan erektioon paljon kun isosta koosta kysymys! Entä erektiolääkkeet?

Joskus siinä ongelmassa on myös psyykkiset tekijät.
        Saitko mitään apua kuin mittauksen suorittamisen?

• Anonyymi

Oho nythän mä vasta hokasin,että minulla on
      maailman suurin ja kaunein kyrpä.👍😂

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1536
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      21
      1035
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1026
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      87
      955
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      896
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      825
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      759
    Aihe