Koska he eivät voi valehdella Jumalan edessä.
Aitouskovat puhuvat aina totta
101
428
Vastaukset
- Anonyymi
Aamen!
En ikävä kyllä siinä tapauksessa ole kohdannut juurikaan aitouskovia. Muutkin puhuvat totta, paitsi Putin ja Trump ja Purra.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
En ikävä kyllä siinä tapauksessa ole kohdannut juurikaan aitouskovia. Muutkin puhuvat totta, paitsi Putin ja Trump ja Purra.
Älysi ei riitä kuin valehteluun. 🥴
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Yhtenä kesänä pukeuduin pukuun, mutta kuuma ilma hiosti. Siihen se päättyi.
Oli muuten karmean näköiset ”puhut” teillä molemmilla poikasi häissä, 😬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kristillistä haukkua noin toisten vaatteita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häpeäisit, mutta et kykene:
https://www.iltalehti.fi/digi/a/2014091918676898Kyllä sinut on jo tunnistettu trolliksi. 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on koska pitää puhua totta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko tosiaan, että tämä torren herjaaja on uskovainen ?
Voin vakuuttaa, että hän on todella häiriintynyt persoona, eikä hänellä ole uskovien kanssa mitään tekemistä, säälittävä repuusi.
Yhtään viisaampi ei ole kyllä torrekaan, kun vastaa tälle reppanalle, joka siis kertoo, että "vakka kanttansa hakee", jos ymmärrät vertauksen ?
Jättäisi omaan arvoonsa, niin ehkä tämä säälittävä ihminen kyllästyisi, mutta torre ei taas tätä ymmärrä. - Anonyymi
Kuten totesin, olet samaa kaliperia, sovitte hyvin yhteen, jatkakaa ihmeessä, mutta mielummin omissa ketjuissanne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten totesin, olet samaa kaliperia, sovitte hyvin yhteen, jatkakaa ihmeessä, mutta mielummin omissa ketjuissanne.
Aamen!
Anonyymi kirjoitti:
Ei onnistu. Se on täällä missä minäkin. Yhteen emme kyllä sovi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko tosiaan, että tämä torren herjaaja on uskovainen ?
Voin vakuuttaa, että hän on todella häiriintynyt persoona, eikä hänellä ole uskovien kanssa mitään tekemistä, säälittävä repuusi.
Yhtään viisaampi ei ole kyllä torrekaan, kun vastaa tälle reppanalle, joka siis kertoo, että "vakka kanttansa hakee", jos ymmärrät vertauksen ?
Jättäisi omaan arvoonsa, niin ehkä tämä säälittävä ihminen kyllästyisi, mutta torre ei taas tätä ymmärrä.Ihan niin laitoksessa ilmeisesti oleskelee. Ja saa käyttää tietsikkaa silloin kun hoitajat katsoo että on jonkun verran paremassa kunnossa
Torrea se on haukkunut kuukausi kaupalla , mitä ilkeimmällä tavalla , ei normaali ihminen koskaan tekisi sillä tavalla . Olisko entisen oerheen pikku jäsen jotenkin - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Yhtenä kesänä pukeuduin pukuun, mutta kuuma ilma hiosti. Siihen se päättyi.
OIet järkyttävä näky.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Siitä on kyllä jo lähes 40 vuotta.
Puhut taas 💩
- Anonyymi
Pahin herjaajasi on tunnistautunut täällä moneen kertaan ateistiksi, mutta joskus hänen seurakseen herjaamaan liittyy anona uskovaiseksi itseään väittävä. Erottaa kirjoittamistavasta ja kirjoitusvirheistä. Joskus harvemmin hänen nimimerkkinsä on paljastunut, kun ei ole vahingossa ollutkaan anonyymi, mutta tuon pääasiallisen herjaajasi kohdalla sellaista ei ole tapahtunut ja hänellä tuskin onkaan nimimerkkiä käytössä.
- Anonyymi
Sama!
Anonyymi kirjoitti:
Pahin herjaajasi on tunnistautunut täällä moneen kertaan ateistiksi, mutta joskus hänen seurakseen herjaamaan liittyy anona uskovaiseksi itseään väittävä. Erottaa kirjoittamistavasta ja kirjoitusvirheistä. Joskus harvemmin hänen nimimerkkinsä on paljastunut, kun ei ole vahingossa ollutkaan anonyymi, mutta tuon pääasiallisen herjaajasi kohdalla sellaista ei ole tapahtunut ja hänellä tuskin onkaan nimimerkkiä käytössä.
Hän on esittänyt olevansa helluntailainen.
Anonyymi kirjoitti:
Puhut taas 💩
Lähes 40 vuotta siitä on, kun pidin jonkin aikaa pukua kesällä Helsingissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämähän on aina haukkumassa Torrea ja samoja sanoja toistelee kuukaudesta toiseen .saira olio. Olen tehnyt ilmoituksen hänestä . Jokin mitta on oltava silläkin että stalkataan ihmistä . Kukaan aikuinen ihminen ei pidä hönen teksteistään silti ei älyä lopettaa , nyt on tarkkailtavana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on koska pitää puhua totta!
Onko yksinäisyys mennyt päähän kun pitää Stalkata Torrea . Häpeäisit , mutta kun et edes tajua miten me muut koetaan sinun Stalkkauksesi . Ei tuollaista kieltä selvä järkinen käytä , jossain on pahasti vikaa kun tuollainen katkeruus kirjoittelee.
- Anonyymi
Olet kirjoittanut ainakin sata kertaa tuon lauseen Joten lopeta ilkeilemästä
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Hän on esittänyt olevansa helluntailainen.
Sekoitat? Olen nähnyt vain kieltävän olevansa uskossa monet kerrat, mutten kertaakaan, että olisi sanonut olevansa helluntailainen, mikä ei kuulosta uskottavaltakaan, ellei sitten ole tarkoitus vain mustamaalata uskovia.
Anonyymi kirjoitti:
Sekoitat? Olen nähnyt vain kieltävän olevansa uskossa monet kerrat, mutten kertaakaan, että olisi sanonut olevansa helluntailainen, mikä ei kuulosta uskottavaltakaan, ellei sitten ole tarkoitus vain mustamaalata uskovia.
Minä panin korvan taakse. Lisäksi hän fanittaa Patmosta ja antaa sille rahaa.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Sellaista sinä RumaJammu siis fanitat.
🤓 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan niin laitoksessa ilmeisesti oleskelee. Ja saa käyttää tietsikkaa silloin kun hoitajat katsoo että on jonkun verran paremassa kunnossa
Torrea se on haukkunut kuukausi kaupalla , mitä ilkeimmällä tavalla , ei normaali ihminen koskaan tekisi sillä tavalla . Olisko entisen oerheen pikku jäsen jotenkinOIet siis laitoshoidossa, Vajakki.
Turrekin kuuluisi seuraksesi sinne pakkohoitoon.
🤓 - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Kyse on eri henkilöstä
torre3 kirjoitti:
Mitä se sinulle kuluu mihin ihmiset omia rahojaan antavat?
- Anonyymi
Mutta kun jumalaa ei ole niin voivat valehdella päivätyökseen, myös siitä mitä ei ole.
- Anonyymi
Se on sinun mielipiteesi. Siksi oletkin jumalaton ja tekisi sen mukaiset.
- Anonyymi
Aitouskovat vastaavat aina Jumalalle.
- Anonyymi
Aamen!
- Anonyymi
Heidän onnekseen Jumalaa ei ole olemassa koska muuten he olisivat aidosti kusessa.
- Anonyymi
Valhe tuokin ja ihan itse vastaat siitä
Anonyymi kirjoitti:
Valhe tuokin ja ihan itse vastaat siitä
Minulle on valehdelleet helluntailaiset. Luterilaiset eivät.
- Anonyymi
Ironia on vaikea laji.
Kaikki ei ymmärrä.- Anonyymi
Ironia on elämää rajoittava vakava sairaus, joka hoitamattomana saattaa tarttua perheenjäseniin ja jopa lemmikkieläimiin.
- Anonyymi
... poikkeuksena ne hetket kun valehtelevat(=99.999999% ajasta)
Poikkeus vahvistaa säännön!- Anonyymi
Sinusta ei nyt puhuttu,
- Anonyymi
Kylläpä on taas lapselliset jutut..
- Anonyymi
Minä puhun totta. En pelon takia mutta en ymmärrä miksi pitäisi valehdella. On asioita joita en halua kertoa joten en sitten vain puhu. Kun kuuntelen tavallisen pulliaisen valhetta, olen aina yhtä ihmeissäni. Eikö kannattaisi olla hiljaa.
Politiikoilla sen jotenkin ymmärtää, pitää noudattaa jotain ohjelmaa vaikka olisi sydämessään eri mieltä. Kun liittyy mihin puolueeseen tahansa, pitää katsoa se joka on lähinnä omia mielipiteitä. Sitten on vähän pakko sen puolueen ohjelmaa julkisesti noudattaa.- Anonyymi
Päivän naurut. 🤣😆🤣😆🤣😆🤣😆
- Anonyymi
Ihan mielenkiintoinen ja hyvä kommentti. Itsekin puhun tai ainakin pyrin puhumaan totta, kuten kristityn kuuluukin. Jokunen valkoinen valhe on mielestäni ok, jos sillä ei ole puhtaasti itsekästä motiivia, eli että saa siitä itse jotain etua. Ei jokaista päähän tulevaa negatiivista ajatusta tarvitse sanoa, varsinkin kun mielipide vaikka jostain ihmisestä saattaa muuttua niin helposti. Kun on pahalla päällä ajattelee että se on ihan k-pää. Sitten eri päivänä on hyvällä päällä ja se kaveri on ihan ok.
Anonyymi kirjoitti:
Ihan mielenkiintoinen ja hyvä kommentti. Itsekin puhun tai ainakin pyrin puhumaan totta, kuten kristityn kuuluukin. Jokunen valkoinen valhe on mielestäni ok, jos sillä ei ole puhtaasti itsekästä motiivia, eli että saa siitä itse jotain etua. Ei jokaista päähän tulevaa negatiivista ajatusta tarvitse sanoa, varsinkin kun mielipide vaikka jostain ihmisestä saattaa muuttua niin helposti. Kun on pahalla päällä ajattelee että se on ihan k-pää. Sitten eri päivänä on hyvällä päällä ja se kaveri on ihan ok.
Hyvä juttu.
Mutta esimerkiksi Seinäjoen Helluntaiseurakunnassa valehdellaan aivan järkyttävästi. Myös minulle henkilökohtaisesti.- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Hyvä juttu.
Mutta esimerkiksi Seinäjoen Helluntaiseurakunnassa valehdellaan aivan järkyttävästi. Myös minulle henkilökohtaisesti.Kuinka jaksat jauhaa samaa paskaa vuosikymmenestä toiseen.
Olet taantunut entisestään. Anonyymi kirjoitti:
Kuinka jaksat jauhaa samaa paskaa vuosikymmenestä toiseen.
Olet taantunut entisestään.Minua järkyttää valheet. Vaikka noistakin on osittain jo 15 vuotta, niin ei unohdu.
Turhaa sitä on sanoa samaksi paskaksi.- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Minua järkyttää valheet. Vaikka noistakin on osittain jo 15 vuotta, niin ei unohdu.
Turhaa sitä on sanoa samaksi paskaksi.Onko tämä raukkamainen netti trolli ehkä nainen joka on katkera niin että psyyke on sekaisin . Teolle on hänen kohteensa ilkeilyä kun harrastaa. Terve ihminen ei ole mitenkään .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä raukkamainen netti trolli ehkä nainen joka on katkera niin että psyyke on sekaisin . Teolle on hänen kohteensa ilkeilyä kun harrastaa. Terve ihminen ei ole mitenkään .
Korjaus Torre oli tarkoitus kirjoittaa
Eikä teolle kute koe taas käänsi väärin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä raukkamainen netti trolli ehkä nainen joka on katkera niin että psyyke on sekaisin . Teolle on hänen kohteensa ilkeilyä kun harrastaa. Terve ihminen ei ole mitenkään .
Sellainen psyyke sinulla trollila.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Etkö tiedä mitä Seinäjoen Helluntaiseurakunnassa valehdellaan?
Olet kristinuskon vastainen ateisti ja sinulla on ihan omia määritelmiä valehtelulle, niin vaikea arvata mitä se voisi tarkalleen olla. Vähän kaikki mitä siellä opetetaan, kun kerran Jumalaa ei ole sinusta olemassa?
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Etkö tiedä mitä Seinäjoen Helluntaiseurakunnassa valehdellaan?
Tiedän kyllä millainen vaIehtelija olet.
- Anonyymi
Tuota, jos omatunto soimaa lähdettekö papin vai poliisin luo kun toinen on lakossa? Kuinka siis oikein on.
- Anonyymi
Mitä he tietävät esim todeksi ???????
- Anonyymi
”Yritän puhua niin totta kuin osaan.”
- Anneli Jäätteenmäki rehellisyydestään MTV:n kymmenen uutisissa.
”Minulla on kaksi korvaa, ja olen kuullut kaikenlaista. Näitä tietoja olen sitten kertonut edelleen” - Anonyymi
Aamen!
- Anonyymi
Koska Jeesus vaikuttaa meissä kaiken mikä evankeliumin julistukseen tulee ja Hän on itse totuus, isolla teeellä.
Totuus ei voi olla, sillä Jeesus valehteli. Hän sanoi opetuslapsilleen, että he tulevat näkemään lopun kauhut. Eivätkä ehtisi käydä kaikkia Israelin kaupunkeja läpi ennenkuin tulee takaisin valtakunnassaan
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Totuus ei voi olla, sillä Jeesus valehteli. Hän sanoi opetuslapsilleen, että he tulevat näkemään lopun kauhut. Eivätkä ehtisi käydä kaikkia Israelin kaupunkeja läpi ennenkuin tulee takaisin valtakunnassaan
Jeesus piti tässä lupauksensa sillä Jerusalemin loppu tuli jo alle 40v myöhemmin ja Jeesus tuli kirkkaudessaan Kirkastusvuorelle minkä apostolit Johannes ja Pietari kokivat.
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus piti tässä lupauksensa sillä Jerusalemin loppu tuli jo alle 40v myöhemmin ja Jeesus tuli kirkkaudessaan Kirkastusvuorelle minkä apostolit Johannes ja Pietari kokivat.
Et ymmärrä. 11 opetuslasta piti kokea esimerkiksi se, että juutalaiset riistetään synagogista. Ne lopun ajat.
- Anonyymi
Sellaista kateellisuutta tuot esiin itsestäsi, Vajakki.
OIet yhtä ruma iIjetys kuin Turrekin.
🤓 - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Et ymmärrä. 11 opetuslasta piti kokea esimerkiksi se, että juutalaiset riistetään synagogista. Ne lopun ajat.
Kun et tunne Raamattua niin möliset mitä sattuu.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä tuosta jutusta olet ymmärtänyt?
Pelkkä älyttömien huutelu ei ole mistään kotoisin.- Anonyymi
Minua ei häiritse se miltä muut ihmiset näyttävät, en ajattele pahasti, eikä tulisi mieleenkään haukkua. Tulisi huono omatunto sellaisesta, ikävä olo itselle.
Toivoisin kuitenkin, että ihmiset pukeutuisivat siveellisesti muut huomioonottaen ja muutenkin asiallisesti paikan ja tilanteen huomioonottaen. Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, että et tiedä mitä kristinuskon pääteoksessa sanotaan. Tyhmyys paljastuu.
- Anonyymi
” Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.”
Kunnioittaisitte te trollitkin tätä. - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Hyvä, että et tiedä mitä kristinuskon pääteoksessa sanotaan. Tyhmyys paljastuu.
OIet umpityhmä TäysToIIo.
Ja se toinen Soinia Iihavampi siellä myös samanlainen ääIiö.
🤓
- Anonyymi
Uskotko ihan oikeesti siihen mitä kirjoittat.
- Anonyymi
Sarkasmia taisi olla.
- Anonyymi
Niin, tämä onkin mielenkiintoinen näkemys, kun Jeesuksen sanoin aitouskovien Jumala on juutalaisuuteen perustuen Saatana ja kaiken valheen isä, jos uskovaiset puhuvat totta.
Joudutaankin miettimään, että valehteleeko silloin Jeesus vai aitouskovat?- Anonyymi
Tilanne on kuin lasten elokuva Labyrintissa, kun peikkokuningas sieppaa vauvan, ja tyttö joutuu etsimään oikean tien kuninkaan linnaan pelastaakseen pikkuveljensä.
Matkalla on edessä on kaksi ovea ja kaksi puhuvaa ovenkolkutinta, joista toinen aina valehtelee ja toinen puhuu aina totta, mutta tyttö ei tiedä kumpi on kumpi, ja tytön on keksittävä oikeilla kysymyksillä oikea ovi, jonka takana on se oikea tie.
- Anonyymi
Sain sarkasmin...
- Anonyymi
Näin olen myös huomannut.
- Anonyymi
Aloittaja valehtelee
- Anonyymi
Onko Turren miesvaimo aloittaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Turren miesvaimo aloittaja?
On se Jarmo.
- Anonyymi
Toden totta.
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1152183- 1721787
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631175Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K841094Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311040En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k691018Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.43963Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉75942The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut8884Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse55880