Varoitus juonipaljastuksia!
Marianna ja Joonatan menevät taas treffeille.
Daniela haluaa järjestää vauvalle hautajaiset. Noel on vastahakoinen,mutta suostuu lopulta.
Matias leikkii Kertun tunteilla. Kun Olli sanoo Matiakselle,että et tule saamaan Erikaa,haluaa Matias jatkaa Kertun kanssa seurustelua,Mutta Kerttu on hyvin loukkaantunut. Lopulta Matias saa kunnon opetuksen,että tytön tunteilla ei leikitä.
Matias on pahassa pulassa
7
459
Vastaukset
- Anonyymi
No yhtä lailla Matias voi postata sinne ryhmään ne Kertun viestit daa
- Anonyymi
Kuulostaa ihan perustuvan Tositapahtumiin
Oikeesti toi varmasti tapahtu niille ennen kun kuvausten piti edes alkaa, niin kuvausryhmä ei malttanu ja kuvasivat kaiken lennosta ja päättivä et laitetaan materiaali suoraan sarjaan, niin saivat sopivaa matskua ilman et Matias ja Kerttu piti ees näytellä.- Anonyymi
No miksei Matiaksen munaa sit näytetty?!?!?
- Anonyymi
Kauden päätösjaksossa Nella näyttää jattaa.
- Anonyymi
Minkälaisen opetuksen Matias saa? Kireä pieru naamalle?
- Anonyymi
Ai että se ois ihanaa!
- Anonyymi
Kai käytte äänestämässä perussuomalaisia?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943722
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453114Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.962702Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572410- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172337- 1252315
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212264Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212203- 642070