Olen hieman yli 30v mies. Siskoni on kolme vuotta nuorempi. Hän on bi. Oli pitkään parisuhteessa miehen kanssa. Mutta reilu viosi sitten he erosivat.
Siskoni on hyvin avoin kaikissa asioissaan minulle. Ja on kertonut kuinka hänellä on eron jälkeen ollut seksiä muutamien naisten kanssa. Siskoni on kaunis ja seksikäs ja saa kyllä miesten katseet. Sisko on kertonut että voisi olla suhteessa naisen kanssa, jos olisi joku luotettava mies kenen kanssa voisi välillä panna. Dildot ym ei toimi. Vaan haluaa aina joskus miestä. Sisko on jo pari kertaa humalassa kysynyt olisiko se liikaa pyydetty että panisin häntä? Ensin luulin että hän vaan piruilee? Nyt kun hän on useammin ottanut asian puheeksi, uskon hänen kysyvän tosissaan. En vaan tiedä uskallanko nussia siskoa??
Uskallanko siskoani?
6
498
Vastaukset
- Anonyymi
Älä hyvä mies sorru siihen,kyllä siskosi vielä löytää jonkun miehen itselleen.
- Anonyymi
Tietenkin uskallat. Ei se ole sen kummempaa kuin muukin seksi. Nuo kokemattomat jeesukset tietenkin väittää että heti menee elämä pilalle, mutta ei ainakaan minulla ja miljoonalla muulla ole vaikuttanut elämään mitenkään.
- Anonyymi
Anaaliyhdyntää vaan siskon kanssa ja suuseksiä sisko vaan nielemään veljen spermat
- Anonyymi
Nussimaan vaan ja lasket mällit sisään niin ikääntyvä Heinolan setä saa jatkajan uralleen tällä palstalla!
- Anonyymi
Mä ainakin panisin
- Anonyymi
Nussi ihmeessä.
Tai jos haluatte, niin voin tulla mieluusti myös kimpassa nussimaan siskoasi.
M42
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2124692- 1882616
- 671542
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961220- 1261154
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91142Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071140- 711091
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1391072- 109999