Mikä ase tappaa eniten Ukrainan sodassa

Anonyymi-ap

Drooni. Suomeen on syytä saada uusi drooni armeija ja heti.

6

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meikäläinen suunnitteli dronen hankintaa, mutta enpä viitisinyt, kun silläkin harrastuksella valtio alkoi rahastaa, kun täytyy suorittaa maksulliset kurssit, rekisteröidä ja drone lupa maksaa ja se on voimassa vain muutaman vuoden.
      Nuorempana tuli rakennettua lennokkeja ja lennätettyä radio-ohjattavia liidokkeja ja sähkölennokkeja.
      Dronet on lapsellisen helppoja lennätettäviä verrattuna perinteiseen rc helikopteriin, jonka lennätys vaatii taitoa.

• Anonyymi

kyllä meillä niitä on

• Anonyymi

Kyllä Zelensky niminen ase tappaa ukrainalaisia eniten

• Anonyymi

Halpojen droonien sijaan USA:aa nuoleskelevat päättäjämme hankkivat jenkeistä 69 paskaa hävittäjää, joista ei ole mitään tietoa, tekeekö niillä mitään.

Kun kaikki huolto, korjausosat jne on jenkkien takana, he voivat kiristää niillä. Jos ei tarpeeksi heitä kumarrella ja heidän ehtoihinsa suostuta, niin koneet jäävät huollon ja korjauksen puutteessa kentälle.

• Anonyymi

Mistään tänään tai huomenna hankittavasta asejärjestelmästä ei ole mitään varmaa takuuta. On aina mahdollista, että joku AI-superase tekee kaikesta muusta romumetallia viiden vuoden tai vaikka viiden kuukauden sisällä. Se ei ole kuitenkaan syy olla apaattisesti tekemättä mitään.

• Anonyymi

Ja mistäpä tietää milloinka USA miehittää Suomen! Viiteentoista DCA-tukikohtaan jenkit ovat jo alkaneet kuljettaa kalustoaan.

Kukaan Suomessa ei tiedä, millaisia aseita he tukikohtiinsa kuljettavat, eikä tuodun henkilöstön määrää eikä henkilöllisyyttä.

He ovat yhtä koskemattomia kuin diplomaatit!

Nämä vieraan vallan sotilashenkilöt saavat liikkua vapaasti Suomessa tukikohdistaan käsin ja puuhailla Suomessa mitä tahtovat!

Viranomaisilla eikä Suomen armeijalla ei ole mitään oikeutta saada heidän toimistaan tietoa!

Suomen valtio ei voi estää, vaikka USA salavihkaa miehittäisi koko Suomen tukikohdistaan käsin, ja alkaisi vaatia Suomen kaivosten arvokkaiden maametallien luovutusta USA:lle palkkioksi "suojelusta".

USA ei ole Suomelle mikään hyväntekijä eikä ystävä! sen luultavasti on tyhmmätkin jo arvaamattoman Trumpin ansiosta tajunneet.

Miksi ihmeessä siis annamme arvaamattoman sotilasmahdin pitää tukikohtiaan maassamme?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1786
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      975
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe