Idässä kansalainen alistetaan.

Anonyymi-ap

Idässä maiden johtajat suosivat pahuutta ja sortavat kansalaisiaan. Miksi on näin?
Kansalaisten vaientaminen on takuu huonolle hyvinvoinnin kehitykselle. Huono hyvinvointi lisää halukkuutta sotaisuuteen.
Hyvinvoinnin erot luo katkeruutta jota propagandalla helppo lietsoa johtajien haluamaan suuntaan.

Historia on tämän jo moneen kertaan toteen näyttänyt,mutta miksi silti idässä hakataan sitkeästi päätä seinään?

15

113

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Oho, ryzzän myyrät ja tiltut eivät tähän kommentoi🤔

• Anonyymi
      UUSI

EU:n tukema Romanian hallinto varasti maan presidentinvaalit joulukuussa, jotka oli voittamassa kansallismielinen Calin Georgescu. Uusintavaaleihin globalisteja haastavalle ennakkosuosikille ei myönnetty lupaa ehdokkuuteen ja nyt on käynnistynyt laaja kansallismielisten tukahduttaminen. Demokratia on EU:ssa kuollut ja kuopattu.

• UUSI

Georgescu itse kertoi lakkauttavansa Romaniasta kaikki muut puolueet paitsi omansa, jos hänet valitaan presidentiksi. Että sellainen demokraatti.

• Anonyymi
      UUSI

Onneksi EU:lla ei ole tulevaisuutta.
      Me emme todellakaan tarvitse vaaleilla valitsemattomia johtajia ylläpitämään ja toteuttamaan diktatiiria.
      Ovat kaiken lisänä yksityishenkilöinä rikollisten kirjoissa.

• UUSI

Etkö ole kuullut Europarlamenttivaaleista?

• Anonyymi
      UUSI

Siitä ne putinistit tykkää, kun sattuu...

• Anonyymi
        UUSI

Mielummin putinisti kuin stubinisti.

Trumpin lähettiläs Witkoff: Putin on ’superälykäs’ – 100% varmuudella Venäjä ei halua invaasiota Eurooppaan.

Venäjän ja Yhdysvaltojen välisten neuvottelujen erityislähettiläs Steven Witkoff antoi haastattelun Tucker Carlsonille, jossa hän kertoi laajasti Washingtonin neuvotteluista Moskovan kanssa. Witkoff kertoo Venäjän presidentti Vladimir Putinin olevan superälykäs ja kiistää täydellisesti Euroopassa levitetyt väitteet "Venäjän uhasta".

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mielummin putinisti kuin stubinisti.

Trumpin lähettiläs Witkoff: Putin on ’superälykäs’ – 100% varmuudella Venäjä ei halua invaasiota Eurooppaan.

Venäjän ja Yhdysvaltojen välisten neuvottelujen erityislähettiläs Steven Witkoff antoi haastattelun Tucker Carlsonille, jossa hän kertoi laajasti Washingtonin neuvotteluista Moskovan kanssa. Witkoff kertoo Venäjän presidentti Vladimir Putinin olevan superälykäs ja kiistää täydellisesti Euroopassa levitetyt väitteet "Venäjän uhasta".

”Putin on erittäin fiksu kaveri. Joku sanoi minulle, kun puhuin jonkun kanssa hallinnossa, että sinun pitää olla varuillasi, koska hän on entinen KGB:n kaveri, joten sanoin okei, mikä on viestisi, no, hän on entinen KGB-kaveri ja hän saattaa etsiä keinoja manipuloida sinua”. Witkoff sanoi.

”Sanoi entinen CIA:n kaveri”, totesi Carlson… ja naurahti, ”luulen että ne kaikki ovat”.

”Joten sanoin, näin sen ise näen, aikoinaan, kaikki jotka menivät KGB:hen, olivat kansakunnan viisaimpia henkilöitä. Ne menivät KGB:hen. Hän on superälykäs kaveri, okei, sinä et kenties halua antaa hänelle kunniaa, mutta minä annan sen kunnian”, Witkoff sanoi.

”Heidän täytyy vihata sinua, kun sanot tuollaista noin”, Carlson kommentoi naurahtaen.

”Mutta hän on!”

”Minä tiedän. Olen erittäin tietoinen”, Carlson sanoi, joka itse on tehnyt pitkän syvähaastattelun Putinin kanssa viime vuonna.

”Pitäisikö meidän olla välittämättä siitä?”, Witkoff kysyi retorisesti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

”Putin on erittäin fiksu kaveri. Joku sanoi minulle, kun puhuin jonkun kanssa hallinnossa, että sinun pitää olla varuillasi, koska hän on entinen KGB:n kaveri, joten sanoin okei, mikä on viestisi, no, hän on entinen KGB-kaveri ja hän saattaa etsiä keinoja manipuloida sinua”. Witkoff sanoi.

”Sanoi entinen CIA:n kaveri”, totesi Carlson… ja naurahti, ”luulen että ne kaikki ovat”.

”Joten sanoin, näin sen ise näen, aikoinaan, kaikki jotka menivät KGB:hen, olivat kansakunnan viisaimpia henkilöitä. Ne menivät KGB:hen. Hän on superälykäs kaveri, okei, sinä et kenties halua antaa hänelle kunniaa, mutta minä annan sen kunnian”, Witkoff sanoi.

”Heidän täytyy vihata sinua, kun sanot tuollaista noin”, Carlson kommentoi naurahtaen.

”Mutta hän on!”

”Minä tiedän. Olen erittäin tietoinen”, Carlson sanoi, joka itse on tehnyt pitkän syvähaastattelun Putinin kanssa viime vuonna.

”Pitäisikö meidän olla välittämättä siitä?”, Witkoff kysyi retorisesti.

Ukrainan kokiessa sotilaallisen tappion lännen tukemassa kauttasodassa Venäjää vastaan, useat Euroopan johtajat ovat väittäneet, että Venäjällä olisi suunnitelmia hyökätä Nato-maihin. Putin pitää väitteitä ”hölynpölynä” ja väittää, ettei Venäjällä ole minkäänlaista intressiä tehdä niin. Myöskään mitään todisteita Venäjän laajemmista sotasuunnitelmista länttä vastaan ei ole esitetty eikä sellaisia ole paljastunut.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ukrainan kokiessa sotilaallisen tappion lännen tukemassa kauttasodassa Venäjää vastaan, useat Euroopan johtajat ovat väittäneet, että Venäjällä olisi suunnitelmia hyökätä Nato-maihin. Putin pitää väitteitä ”hölynpölynä” ja väittää, ettei Venäjällä ole minkäänlaista intressiä tehdä niin. Myöskään mitään todisteita Venäjän laajemmista sotasuunnitelmista länttä vastaan ei ole esitetty eikä sellaisia ole paljastunut.

Putin Kalsarimyrkyttäjä onkin pelkkä paskanpuhuja, joka valehteli myös, ettei Venäjällä muka ole aikeita hyökätä Ukrainaan.

• Anonyymi
        UUSI

Molokin trollaus ry.

• Anonyymi
      UUSI

Venäläisten kiima alistaa ei pääty Ukrainaan.
      Trumpin suosituksella Putinin innostus uusin hyökkäys ja vaikutus tehtäviin sai selvästi virtaa.

• Anonyymi
      UUSI

Natomaa Turkeyssa on tällä hetkellä menossa kansan kapina hallintoa vastaan. Ergotanin kilpailija aikoi asettua ehdolle seuraaviin presidentin vaaleihin. Ekrem Imamoglu, Istanbulin kaupungin pormestari pidätettiin ja kansa alkoi mellakoida. Mielenosoitukset alkoivat yliopistolta ja niihin osallistui jopa 300 000 ihmistä Taxim-aukiolla. Metro takkuili, sosiaalisen median kanavat tukittiin ja mellakoista ei puhuttu uutisissa. Syy pormestarin pidätykseen oli edellisenä päivänä evätty yliopistotutkinto, joka kieltää häntä osallistumasta vaaleihin.

• Anonyymi
      UUSI

Ei saa unohtaa:

Idässä ja Etelässä LÄNNEN colonialistit ovat aiheuttaneet idän kansoille helvetisti tuhoa ja tuskaa. PALJON TUHOA JA TUSKAA!

• Anonyymi
        UUSI

Idässä ihmiset haluaisi vapauksia,elää turvattua elämää ilman,että hallinon taholta pienestäkin asiasta joutuu vankilaan.
        Rikolliset valtarakenteet pakottavat ihmiset orjan asemaan ilman tasapuolisten lakien suojaa.
        Rakenteita rasittaa entisestään takapajuisten uskontojen sekoittaminen politiikkaan ja ihmisten arkielämään.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kukas siellä Jokijärvellä paukutteli?

Onko tietoo henkilöstä?
      Taivalkoski
      105
      6092
    2. Mitäs persut nyt kun poliisit menee lakkoon?

Jatkaako kok.pers. hallitus yhä kyykytyslinjaa ja palkkojen polkemista? Vai onko hallituksen tarkoistuskin antaa rikolli
      Maailman menoa
      236
      1948
    3. Sano kulta jotain

Kivaa😘.
      Ikävä
      230
      1597
    4. Tänään tuli uskoa

Siihen että kyllä me ehkä uskalletaan sanoa toisille nämä tunteet. Ilman molemminpuolista pelkoa valituksesta. Se the to
      Ikävä
      20
      1242
    5. Milloin olet nähnyt viimeksi kaivattuasi?

Itse en edes muista, koska näin häntä. Surkea tilanne.
      Ikävä
      53
      1097
    6. Hei sinä siellä

Mun on kyllä pakko kohta kysyä sua kahville tai jotain – alkaa oikeasti hajottaa, kun mietin sua koko ajan. Viimeksi kun
      Ikävä
      32
      1007
    7. Aatelkaapaa jos maailmaa hallitsisivat mummot

Nyt näyttää hallinta olevan hiekkalaatikkoikään jääneillä papparaisilla. Tuskinpa mummut ainakaan huonompia olisivat?
      Maailman menoa
      102
      980
    8. IS:n vaaliajan propagandajuttu "Kela-tukia yli 9 000 euroa kuukaudessa"

IS: "Monet saavat Kela-tukia yli 9 000 euroa kuukaudessa – näin se on mahdollista Kymmenet suomalaiset saivat viime vuo
      Maailman menoa
      31
      938
    9. Miten pitkään

Saan tai joudun odottamaan että välini lähentyisivät häneen johon tunnen paljon syviä tunteita. Odotan sitä hetkeä paljo
      Ikävä
      19
      820
    10. Revon Martti

Sekö piti vielä tämäkin kuulla, että rääväsuu Repoilkka haikailee Haapaveen turhimman viranhaltijan l. Martin perään. Se
      Haapavesi
      22
      720
    Aihe