Mikä on lässyhumanisti?

Anonyymi-ap

- No life.
- Tuttu noitavainojen ajoilta (kannattaa "vesimiehen ("me") rangaistuksia", kuten kivitys, noitavainot)
- Kuuntelee vain kotimaista musaa.
- Kieltää kuoleman - kaikilta.
- Pyrkii valkopesemään kaiken.
- Kannattaa tasa-arvoideologiaa (eli tyyppi edustamaan vain, koska siltä puuttuu käsi, ei siksi, että olisi osaamista)
- "Sivistysvaltion" oma pikku enkeli.
- Toivottaa kaikki tervetulleeksi maahansa.
- Jos hän saa kritiikkiä, vastaa: "Mitäs tämä nyt on?"
- Jos päätyy lastensuojeluun, vain laitos on lapselle "oikea paikka".
- Usein tärvelee mielenterveytensä sovittautumalla pakolla yhteiskunnan puitteisiin. (jos lässyhumanisti on kolmio, ja reikä on neliö, palanen lyödään paikalleen lekalla, naula voi olla ruuvi ja päinvastoin)
- Jos joku kansa ryöpytetään julkisesti, hän on muiden mukana siinä.
- Syö hitaasti ja arvokkaasti, jonka on oppinut joltain toiselta, jonka katsoo uskottavaksi.
- Vaikka 100 olisi äsken menettänyt henkensä, hymyilee kun media tulee ottamaan kuvan.

Lässyhumanismi viljelee johdannaisrikkaruohoja kuten steinerilaisuutta ja fenomenologiaa.
https://ollivonbecker.blogspot.com/2013/11/raatikainen-ihmistieteet-ja-filosofia.html

http://yrjoperskeles.blogspot.com/2010/08/
...Pappien haastattelussa taisi olla mukana yksi vanhan ajan hengenmies, joka lausui osuvasti:
"Yksittäisten hörhöjen mielipiteitä ei tule dramatisoida. On ymmärrettävää, että tietyt maahanmuuttajaryhmät herättävät ärtymystä. Kirkon aktiiveissa on paljon ”hyväntahtoisia hölmöjä”, lässyhumanisteja, jotka vilpittömyydellään saavat pahaa aikaiseksi."

Tuo sopii niin kirkkoon kuin muuhunkin virkamieskuntaan. Ainoa asia mistä olen varma, on se, että kun vakaumukselliset ja uskossaan vahvat islamilaiset imaamit lukevat valistuneen kirkkomme sympatiaa, empatiaa, levennystä, laajennusta ja yleensäkin omaa olemassaoloaan häpeävää ja muilta etukäteen anteeksipyytävää ahlanawallahilaa..., niin ne taatusti päästävät ilmoille oikein paskaisen naurun."

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Kuuntelee vain kotimaista musaa."

Liian kärjistetty väite, mutta kuvaa hyvin mikä on lässyhumanistin mielestä "oikea tapa ajatella".

Tuli mieleen myös:
      - Tietää mikä on oikea tapa istua lattialla: jalat kiinni toisissaan, suoriksi ojennettuna, jalkaterät pystyssä. Nokan pitää osoittaa enemmän taivaaseen.
      - Tietää miten istua tuolilla: jalka toisen päällä, kuten muutkin...
      - Tietää käytösetiketit, ja noudattaa niitä.

• Anonyymi

Mahdollisia lässyhumanistisia luonteita:
      Lohikäärme
      Hevonen
      Vuohi
      Sika
      Leijona
      Kaksonen
      Neitsyt
      Vaaka
      Kalat
      Härkä

...ja näiden yhdistemät.

- Siivilöi hyttysen ja nielee kamelin.

• Anonyymi

Listasta unohtui KUKKO!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Listasta unohtui KUKKO!

Ja humanistinen vesimies...

• Anonyymi

Kuuluisia lässyhumanisteja:
      Ylva Johansson, kieromielinen räjähtelevä Ruotsalainen EU parlamentaarikko, “Minua ei kiinnosta paskan vertaa mitä te sanotte minulle!”
      Sanoi, että maahanmuutto on hyvä asia, että pitäisi päästää kaikki sisään ja ettei pitäisi estää (vesimies) laittomia maahanmuuttajia ylittämästä rajoja (lohikäärme). Kun joku ministeri puhui rajojen valvonnan tarpeesta ja vastusti laitonta maahanmuuttoa yms. Johansson silminnähden ärsyyntyi ja käski heitä painumaan helvettiin.

https://www.taobuk.it/en/guests/ylva-johansson/

Katsokaa muita kuvia hänestä jos uskallatte...!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."

Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu
      Suomalaiset julkkikset
      113
      3420
    2. Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...

...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä
      Maailman menoa
      523
      2810
    3. Eräälle joka luulee itsestään liikoja

Pysy kaukana nainen. Palaa todellisuuteen.
      Ikävä
      95
      1821
    4. Vaikka pidät minua

Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on
      Ikävä
      50
      1376
    5. Nainen, tilanne on nyt tämä

että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä
      Ikävä
      82
      1334
    6. Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."

Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1188
    7. Jos jotain saisit muuttaa kaivatussa

niin mitä muuttaisit?
      Ikävä
      88
      1063
    8. Pandatalo

Pandatalo myyty. 👍👍👏👏
      Ähtäri
      37
      1037
    9. Sielusi on kaunis, nainen samoin

Kaunis sielu, oot 😍
      Ikävä
      87
      1006
    10. Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan

Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal
      Maailman menoa
      103
      1004
    Aihe