Mikä on lässyhumanisti?

Anonyymi-ap

- No life.
- Tuttu noitavainojen ajoilta (kannattaa "vesimiehen ("me") rangaistuksia", kuten kivitys, noitavainot)
- Kuuntelee vain kotimaista musaa.
- Kieltää kuoleman - kaikilta.
- Pyrkii valkopesemään kaiken.
- Kannattaa tasa-arvoideologiaa (eli tyyppi edustamaan vain, koska siltä puuttuu käsi, ei siksi, että olisi osaamista)
- "Sivistysvaltion" oma pikku enkeli.
- Toivottaa kaikki tervetulleeksi maahansa.
- Jos hän saa kritiikkiä, vastaa: "Mitäs tämä nyt on?"
- Jos päätyy lastensuojeluun, vain laitos on lapselle "oikea paikka".
- Usein tärvelee mielenterveytensä sovittautumalla pakolla yhteiskunnan puitteisiin. (jos lässyhumanisti on kolmio, ja reikä on neliö, palanen lyödään paikalleen lekalla, naula voi olla ruuvi ja päinvastoin)
- Jos joku kansa ryöpytetään julkisesti, hän on muiden mukana siinä.
- Syö hitaasti ja arvokkaasti, jonka on oppinut joltain toiselta, jonka katsoo uskottavaksi.
- Vaikka 100 olisi äsken menettänyt henkensä, hymyilee kun media tulee ottamaan kuvan.

Lässyhumanismi viljelee johdannaisrikkaruohoja kuten steinerilaisuutta ja fenomenologiaa.
https://ollivonbecker.blogspot.com/2013/11/raatikainen-ihmistieteet-ja-filosofia.html

http://yrjoperskeles.blogspot.com/2010/08/
...Pappien haastattelussa taisi olla mukana yksi vanhan ajan hengenmies, joka lausui osuvasti:
"Yksittäisten hörhöjen mielipiteitä ei tule dramatisoida. On ymmärrettävää, että tietyt maahanmuuttajaryhmät herättävät ärtymystä. Kirkon aktiiveissa on paljon ”hyväntahtoisia hölmöjä”, lässyhumanisteja, jotka vilpittömyydellään saavat pahaa aikaiseksi."

Tuo sopii niin kirkkoon kuin muuhunkin virkamieskuntaan. Ainoa asia mistä olen varma, on se, että kun vakaumukselliset ja uskossaan vahvat islamilaiset imaamit lukevat valistuneen kirkkomme sympatiaa, empatiaa, levennystä, laajennusta ja yleensäkin omaa olemassaoloaan häpeävää ja muilta etukäteen anteeksipyytävää ahlanawallahilaa..., niin ne taatusti päästävät ilmoille oikein paskaisen naurun."

6

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Kuuntelee vain kotimaista musaa."

Liian kärjistetty väite, mutta kuvaa hyvin mikä on lässyhumanistin mielestä "oikea tapa ajatella".

Tuli mieleen myös:
      - Tietää mikä on oikea tapa istua lattialla: jalat kiinni toisissaan, suoriksi ojennettuna, jalkaterät pystyssä. Nokan pitää osoittaa enemmän taivaaseen.
      - Tietää miten istua tuolilla: jalka toisen päällä, kuten muutkin...
      - Tietää käytösetiketit, ja noudattaa niitä.

• Anonyymi

Mahdollisia lässyhumanistisia luonteita:
      Lohikäärme
      Hevonen
      Vuohi
      Sika
      Leijona
      Kaksonen
      Neitsyt
      Vaaka
      Kalat
      Härkä

...ja näiden yhdistemät.

- Siivilöi hyttysen ja nielee kamelin.

• Anonyymi

Listasta unohtui KUKKO!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Listasta unohtui KUKKO!

Ja humanistinen vesimies...

• Anonyymi

Kuuluisia lässyhumanisteja:
      Ylva Johansson, kieromielinen räjähtelevä Ruotsalainen EU parlamentaarikko, “Minua ei kiinnosta paskan vertaa mitä te sanotte minulle!”
      Sanoi, että maahanmuutto on hyvä asia, että pitäisi päästää kaikki sisään ja ettei pitäisi estää (vesimies) laittomia maahanmuuttajia ylittämästä rajoja (lohikäärme). Kun joku ministeri puhui rajojen valvonnan tarpeesta ja vastusti laitonta maahanmuuttoa yms. Johansson silminnähden ärsyyntyi ja käski heitä painumaan helvettiin.

https://www.taobuk.it/en/guests/ylva-johansson/

Katsokaa muita kuvia hänestä jos uskallatte...!

• Anonyymi

"On paha, kun eettinen tunne kehittyy liian hienostuneeksi, kunnes... se uhkaa ihmistä jatkuvasti syntien pelolla, toiminnassa ja ajatuksissa, jotka häntä ympäröivät. Jokaisen synnin liioiteltu pelko tekee hänestä eräänlaisen nöyrän olennon, joka vain makaa ja vapisee. Ihmisen täytyy uskoa elämäänsä: uskoa, sekä fyysiseen että eettiseen voimaansa. Syvällinen henki ei voi tyydyttää itseään pinnallisuudella. Se on luonnostaan valmistautumaton järjestämään itselleen vain maltillista käyttäytymistä. Se haluaa tunkeutua kaiken syvyyteen, ja jokaisen ominaisuuden äärimmäiseen reunaan". (Rav Kook, Shemonah Kevatzim 1:231)
      https://www.sefaria.org/Shemonah_Kevatzim.1.231?lang=bi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2121
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1399
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1366
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      370
      1233
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      927
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      161
      819
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      796
    8. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      716
    9. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      712
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      665
    Aihe