Kotitalouksien varallisuus on laskenut. Niin kutsuttu nettovarallisuuden mediaani oli noin 96 000 euroa vuonna 2023. Edellisellä tutkimuskerralla vuonna 2019 se oli 121 300 euroa, Tilastokeskus kertoi keskiviikkona.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011093326.html
Tiesitkös, että Sanna pudotti suomalaisten varallisuutta yli neljänneksellä!
9
117
Vastaukset
- Anonyymi
On huomattu, ei ole enää mitään.
- Anonyymi
Kaik män!
- Anonyymi
Yritysten ahneusinflaatio greedflation aiheutti paitsi kulujen kasvun myös EKP:n koronnostot, jotka hyydyttivät asuntokaupan ja laskivat asuntojen hintaa eli suomalaisten varallisuutta, josta pääosa on asunnoissa, niiden arvoissa, jotka laskivat. Päälle OrpoPurran alv-nostot, jotka lisäsivät inflaatiota eli kuluja, jolloin säästöt sulaa. Eli elinkeinoelämän ja OrpoPurran oikeistohallituksen kaverikapitalistit suomalaisten varallisuuden alasajon takana.
- Anonyymi
Sannahan valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi.
- Anonyymi
Itse asiassa parhaaksi 👍❤🌹🇫🇮
- Anonyymi
Kuulostaa 96000 naurettavalta summalta. Luulisi että kaikilla on tuon verran omaisuutta, jos ei ole laiskiainen
- Anonyymi
Kaikki meni.
- Anonyymi
Ja tämä hallitus vielä tuplaa senkin. Kohta ollaan euroopan köyhin maa.
- AnonyymiUUSI
Hupsista!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517113Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414874HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002748- 1482052
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321607- 171547
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3981534Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki251474Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101313mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111263