tietoa julkaistu tämän päivän Ilkassa.
En löytänyt netistä julkisesta pöytäkirjasta.
Tiedotus vaiheessa, kun poliisi hoitaa.
On outoa, poliisille työrauha
Onko salassa pidettävä
10
500
Vastaukset
- Anonyymi
Ilkka saa kyllä julkiset liitteet tietopyynnöllä. Nyt on sitten nimet esillä!
Näitä on yritetty salata ennen vaaleja! - Anonyymi
Hyvä tietää ennen ennakkoäänestystä.
- Anonyymi
Todella hieno asia, että nyt nimet ovat esillä ennen kuin ennakkoäänestys alkaa 2.4.2025. Tämän päivän I-P:ssa on kysymys sen vastineen antamisesta, jota Ähtärin kaupunki on helmikuun lopussa vaatinut niiltä, jotka ovat olleet kyseisenä aikana päätöksentekijöitä ilman toimivaltuuksia ja määrärahoja annetuissa lainoissa, n. 7,6 miljoonaa euroa. Harras toivomukseni on, että äänestäjät nyt ajattelevat omilla aivoillaan, kun siihen on mahdollisuus. Ei mikään muutu, jos äänestetään aina samoja. Tämän pitäisi nyt viimeinkin avata silmät
- Anonyymi
Jos entiset valtapuolueen edustajat jatkavat niin arvatkaa vaaditaanko tovereilta sentinkään verran vahingonkorvausta.
Ei tietenkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos entiset valtapuolueen edustajat jatkavat niin arvatkaa vaaditaanko tovereilta sentinkään verran vahingonkorvausta.
Ei tietenkään.Harmi vain, että siinä tulee kuntalaki väliin ja mikäli vaatimusta ei tee syyllistyy itse rikokseen. On tämä niin sekava soppa, jossa osaamattomia on ihan liikaa. Valtion määräämä selvitysmies välittömästi Ähtäriin estämään hölmöilyn ja veronmaksajien rahojen tuhlauksen jatkumisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi vain, että siinä tulee kuntalaki väliin ja mikäli vaatimusta ei tee syyllistyy itse rikokseen. On tämä niin sekava soppa, jossa osaamattomia on ihan liikaa. Valtion määräämä selvitysmies välittömästi Ähtäriin estämään hölmöilyn ja veronmaksajien rahojen tuhlauksen jatkumisen.
Niin se taitaa olla. Kaupunginhallituksen on syytä valita vahingonkorvauksiin perehtynyt asianajaja.
Vahingonkorvausta voidaan vaatia myös syytteistä huolimatta.
- Anonyymi
Nyt täytyy kyllä sanoa että Seppo ja Olli ovat parhaat kuntaiset mitä koskaan, he ovat jaksaneet vuosia pöyhiä näitä juttuja ja kyllä sieltä valtava korruptio löyty. Suur Kiitos Sepolle ja Ollille !
- Anonyymi
ei jää tähän velkasumma lissööö löytyy
- Anonyymi
Vaikea on löytää pöytäkirjasta, kun kokous on ensiviikolla. Esityslistalta löytyy.
- Anonyymi
Viime maanantain kokous on pöytäkirjassa ja seuraavan maanantain kokous esityslistassa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034563Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743831335- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86950Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882- 64866
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10837