"Vuonna 2025 valtion budjetin mukaiset kehitysyhteistyön määrärahat ovat kokonaisuudessaan 1 064 miljoonaa euroa. Ulkoministeriön hallinnoiman kehitysyhteistyön osuus on 533 miljoonaa euroa."
Orpo hallituksineen tarjoaa.
Sairaalat kiinni ja isojako jatkuu
14
151
Vastaukset
- Anonyymi
Petteri Orpo pelaa verorahoilla omaan pussiinsa yksityisen terveysjättien kautta. Vanhukset jää hoitamatta. Pihlajalinna tappoi ihmisen.
- Anonyymi
Nämä Petterin ja Riikan harhaiset budjetit johtaa lamaan. Valtion rahat ei ole Orpon eikä Purran rahoja. Rikostutkinta siitä miten paljon edellämainitut politiikot on varastaneet valtion rahoja.
- Anonyymi
Onkohan näille kusipäille tullut koskaan mieleen että verovarat voisi käyttää oman maan kansalaisten hyväksi?
- Anonyymi
Pitää ajatella globaalisti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää ajatella globaalisti
Kaikki muut ennen omaa kansaa.
- Anonyymi
Tässä se nähdään että kyllä sitä rahaa on.
- Anonyymi
Melko kallista. Elämä on
- Anonyymi
Köyhät ovat usein rasisteja tai kommareita. Paskasakkia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhät ovat usein rasisteja tai kommareita. Paskasakkia
Kokoomuslaista "neroutta".
- Anonyymi
"Maanpetturi on termi, jota käytetään kuvaamaan henkilöä, joka toimii oman maansa etuja vastaan"
- Anonyymi
170 miljoonan euron lisäsäästöt sosiaali ja terveydenhuoltoon.
Orpo tarjoaa tämänkin. - AnonyymiUUSI
Siinä se on isänmaallinen hallitus, rahat ulkomaille ja sairaalat kiinni oman maan kansalaisilta.
- AnonyymiUUSI
Siksi SDP.
- AnonyymiUUSI
Sofi Virta on fiksu ja ymmärtää että valkoinen kapitalisti on kaikkien suomen ongelmien alku ja syy
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu882978Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä4762289- 891602
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501336Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä701198- 78923
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa14866- 31856
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal75816Tänään Uutisnuotassa !
Ähtärin valtuustoryhmien Kokoomus, Keskusta, SDP ja KD kannanotto 27.3.2025 Ähtärinjärven Uutisnuotassa: *Rakentavaa yh41767