Mauri Koskela katsoi poliisin juorunneen häntä koskevasta tutkinnasta.
Pohjanmaan poliisilaitoksen vanhempi konstaapeli katsoi luvatta kenraali Mauri Koskelaan liittyvää tutkintailmoitusta tämän ollessa kiinni otettuna rikoksesta epäiltynä Seinäjoen poliisiasemalla helmikuussa 2022.
https://ilkkapohjalainen.fi/rikokset-ja-onnettomuudet/poliisimies-urkki-tietoja-kenraali-koskelasta-kenraali-katsoi-alaisenaan-toimineen-poliisin-juorunneen-rikostutkinnasta
Pohjalaispoliisille sakot urkinnasta
Anonyymi-ap
4
514
Vastaukset
- Anonyymi
Maksumuurin takana. Onko nimi kerrottu?
- Anonyymi
ketkua pestään puhtaaksi.
- Anonyymi
Nykyään lokeihin jää merkinnät. Ennen terveyskeskuksissa oli yleistä huvia tutkia tuttujen ja merkkihenkilöiden paperisia sairaskertomuksia ja juoruilla niistä. Samoin poliisi "vilkaisivat" juttujen asiakirjoja, noinninkuin yleisestä mielenkiinnosta. Parempaan suuntaan ollaan menossa.
- Anonyymi
Kumma, ettei toimittaja nähnyt tarpeelliseksi kertoa poliisin nimeä. Ei kai se ole salaista tietoa, kun tuomio on kuitenkin julkinen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1801837
- 1241540
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16981- 103930
- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4798