KAIKKI AUTOKATSASTUS TURHAA
LÄHES KAIKKI MENEE LÄPI PIENTÄ VOI OLLA
MUIHIN HAETAAN VIKALISTA TIETOISESTI
KORJAAMO KORJAA JA KUNNOSTAA KATSASTAA
jarrutesteriä voi olla misävaan esim.
Tätä ns.työtä byrokratiaa ei tuota mitään KORJAAMOLLE JA KORJAAMOLLE
1000-10.000-100.000km/vuosi sama katsastus
Katsastus loputtuva
7
267
Vastaukset
- Anonyymi
Sinun kannattaisi mennä oppimaan kirjoittamisen ja suomenkielen taitoa.
Logiikkasi on myös kovin omituinen, etkä osaa ajatella mitä katsastusten poisto tekisi autojen kunnolle. - Anonyymi
Mistä maasta olet muuttanut tänne ?
- Anonyymi
Veikkaan ihan paikallista juntimpaa Persua.
- Anonyymi
Mietipä hetki, mikä tuossa sinun tekstissäsi on pielessä? Mitähän mahtaisi tapahtua autojen kunnolle?
- Anonyymi
No ainahan arviointia tiukentaa siihen suuntaan että autoilta edellytettäisiin enemmän uudenveroisuutta. Syytäkin olisi.
- Anonyymi
Mitä jos opettelisit käyttämään pieniä kirjaimia niin kuin normaalit ihmiset?
- Anonyymi
Sieltä mistä tämä ap tulee, ei käytetä kirjaimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826614- 1481824
- 1131608
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️481049Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5889Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41839