Vaihetaampa jo puheenaihetta tällä palstalla keveämpiin aiheisiin. Keskustellaanko nyt siitä, pitäisikö Marttojen syödä lihaa?.
Pitäisikö Marttojen syödä lihaa?
8
139
Vastaukset
- Anonyymi
Ei marttojen eikä kenenkään muunkaan.
- Anonyymi
Eiköhän jokainen saa itse päättää syökö lihaa vai ei.
- Anonyymi
Ja eiköhän jokainen saa itse päättää mistä puhuu vai muutetaanko aihetta tai hyssytelläänkö,kun on kepuista kyse?
- Anonyymi
Eihä sitä lihaa ees oo....kepupolitiikka ja mtk toiminta suistanu maatalouden raiteilta....
- Anonyymi
Tietenkin. Ainakin maaseudun emännäthän tämän kinkeripiirin aloitti, miks nyt joku Stadin Friidu kieltää lihan syönnin?
- Anonyymi
Marttojen pj kok Pietikäinen .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marttojen pj kok Pietikäinen .
Nää kokomus ja persut on kohta tuhonnut kaikki, ei ole lohta ihmisille ruokaa ja terveys palvelut loppuu, tulevissa vaaleissa annetaan noille kunnon rangaistuspotku!
- Anonyymi
Halla-aho ja Purran alkujaan vihreissä ja ovat molemmat kasvissyöjiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774502Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112473- 1721655
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2451512- 1241410
- 1221317
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721239Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91231- 761222
- 35976