Suomen Profeetta Henri Puumala lausui hiljattain Helsingissä:
-"Minun lemppari liharuokaani on broileri.
Niin kauan kun minussa henki pihisee,en aio broilerin syöntiä lopettaa.
Elokapina yrittää väkivallan avulla saada Suomen valtiomme kasvissyöjiksi.
Se on vasemmistolta lyhytnäköistä touhua.
Juuri tämmöisten asioitten tähden Suonessamme on oltava vahva armeija,eikä naisista ole mielestäni upseereiksi.
Elokapinan terroristit ovat koulujakäymättömiä "akkainpoikia" ja "akkaintyttäriä",jotka ovat kasvaneet ilman isällistä kuritusta,sellaisia Raamattumme Kutsuu "äpäriksi".
Olen syönyt koko ikäni lihaa ja broilerin käyttö ruokavaliossani on vain lisääntynyt iän myötä.
Kun broileria vertaa esim.peltopyyn ja fasaanin lihaan,niin ei tarvitse pelätä että vahingossa puraisee haulia vasten hampaansa.
Tsemppiä kaikille broilerin tuottajille ja muistakaa,on olemassa kovempiakin keinoja laittaa luonnonsuojelijat kuriin,ellei nykyinen rangaistuskäytäntö riitä.
Suomi ei lihansyöönnistä luovu,mutta vegaanit luonnonsuojelijat voidaan tarvittaessa kyllä palauttaa ruotuun.
Näin varsinkin Pohjanmaalla.
Meillä ollaan Suojeluskunta aktiiveja".
BROILERIN ÄÄNI KUULUVIIN.
Anonyymi-ap
2
87
Vastaukset
- Anonyymi
Elokapinalaiset kulkevat usein "droppipurkki" taskussa.
Sairaseläkeläisiä,joilla ei ole parempaa tekemistä. - Anonyymi
Isättömyys on vakava juttu.
Ei ole useinkaan lapsena varaa syödä,kuin pelkkiä kasviksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu832510Riikka Purra: Olemme epäonnistuneet
PS-ehdokkaan taustalta paljastuu rikollisjärjestön jäsenyys ja raiskaustuomio Perussuomalaiset poisti Marko Kääriäise1591723Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä4321674Seksuaalinen häirintä takseissa järkyttää - Katsoitko ohjeet tuleville taksikuskeille tv:stä?
Seksuaaliset teot takseissa Suomessa olivat harvinaisia ennen taksialan vapauttamista vuonna 2018. Sen jälkeen Helsingin1011399- 871346
Se oli siinä Ähtärin sairaala
Aamulla uutisissa yhdellä äänellä hävisi Ähtäri,taas kepu petti https://areena.yle.fi/podcastit/1-73786019441337- 701267
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501266Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä681029Keskolle uusi K-ruokakauppa Taivalkosken keskustaan
"Keskon tavoitteena on uuden kauppapaikan rakentaminen Taivalkosken keskustaan. Taivalkosken kunnan ja Keskon väliset ne571029