paalljon oonneeaaa vaannnn..

..rakas plondi..

olit tuulena aavoilla kuuskytluvulla ja se jälkeen tuuliajolla.. kävit pohjalla je leikit playboy pupua..
päätit, nyt hiukseni blondiks mä muunnan ja löysit taas elämällesi oikean suunnan..
nousit jälleen uuden aallon harjalle ja heitit hyvästit menneisyyden varjoille..

yhä loistat lailla tähtien.. ja musiikkiasi ikuisesti kuuntelen..

hyvää syntymäpäivää debbie harry 60v..

21

735

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dr.Swan

Odota nyt vähän ,en ole vielä ehtinyt edes alkoon!!!Mut lähden just NYT!!!

Onnea Debbie Harry vaan oikein sydämmen pohjasta!
      Olet ihana plonti!

• ..plontille iisisti tänään mutta huomenna mä rellestän.. sade nimittäin kaatui niskaani ja kauppaan on kuutisen sataa metrii..

• blondi

noin kauniisti jutustelet..flesh..

• ..syntymäpäiväsi tänään?

• blondi
        pervokki kirjoitti:

..syntymäpäiväsi tänään?

olen ja tykkään Blondin musassa. Silti sua on hankala vonkata..höh.Mutta voit silti puhua nättejä , tykkäisin semmosesta , selkiskö?

• blondi kirjoitti:

olen ja tykkään Blondin musassa. Silti sua on hankala vonkata..höh.Mutta voit silti puhua nättejä , tykkäisin semmosesta , selkiskö?

..jaa pitäisi nättejä puhua.. mutta enhän edes tunne sua..ootko yrittänyt mua vonkata? anteeksi.. etten tiedä..

• blondi
        pervokki kirjoitti:

..jaa pitäisi nättejä puhua.. mutta enhän edes tunne sua..ootko yrittänyt mua vonkata? anteeksi.. etten tiedä..

nättiä ja tutustuta. Vai tutustuks ekaks ja puhut sitten. En tajua miehen logiikkaa???? Sun profiili "lupaa" et tykkäät blondeista , niih!

• blondi
        blondi kirjoitti:

nättiä ja tutustuta. Vai tutustuks ekaks ja puhut sitten. En tajua miehen logiikkaa???? Sun profiili "lupaa" et tykkäät blondeista , niih!

tavattukin , Hesassa.

• blondi kirjoitti:

..en ole vain tottunut puhumaan "nättejä" näin julkisesti.. käytän sähkistä sitä varten..

ekaks tutustutaan ja jutellaan tietysti.. ja sit ne tarkemmat tutustumiset.. ja juuh kyllä mä blondeista tykkään.. mutta yleisesti ottaen hiusten värillä ei ole väliä kunhan hiukset kuitenkin ovat naisella...

• blondi kirjoitti:

tavattukin , Hesassa.

..tavattu? hmmm.. ja puhuttu kans vai?

• blondi
        pervokki kirjoitti:

..tavattu? hmmm.. ja puhuttu kans vai?

terkuin. Jos arvaat , laita postia.

• blondi
        pervokki kirjoitti:

..en ole vain tottunut puhumaan "nättejä" näin julkisesti.. käytän sähkistä sitä varten..

ekaks tutustutaan ja jutellaan tietysti.. ja sit ne tarkemmat tutustumiset.. ja juuh kyllä mä blondeista tykkään.. mutta yleisesti ottaen hiusten värillä ei ole väliä kunhan hiukset kuitenkin ovat naisella...

mut pusuteltu ei oo..vielä.

• blondi kirjoitti:

terkuin. Jos arvaat , laita postia.

..et kai yritä vedättää? tää jäi häiritsemään pervokin pientä aivokoppaa..

• blondi kirjoitti:

mut pusuteltu ei oo..vielä.

..raksuttaa.. mut äähhh.. siis kuka oikeasti oot?

• blondi
        pervokki kirjoitti:

..raksuttaa.. mut äähhh.. siis kuka oikeasti oot?

raksuttaako nappiin..ei ole kiirettä.

• blondi kirjoitti:

raksuttaako nappiin..ei ole kiirettä.

..ankarasti mutta pelkään että pääni puhkee ja myös sitä että sä oikeesti tunnet mut ja oot löytänyt mut "täältä"..

• pervokki kirjoitti:

..ankarasti mutta pelkään että pääni puhkee ja myös sitä että sä oikeesti tunnet mut ja oot löytänyt mut "täältä"..

..tämä mysteeri koskaan vai alanko vilkuilla kaveripiireihin ja tuttuihin?

• blondi
        pervokki kirjoitti:

..tämä mysteeri koskaan vai alanko vilkuilla kaveripiireihin ja tuttuihin?

en kysy muiden aikana..heiii Huuhaata , ole huoleti. Olet kyllä hurjan komea!

• blondi kirjoitti:

..oon sanaton.. mysteeri selviää..

• Dr.Swan
        blondi kirjoitti:

Oi oi oi...Kiitos tiedosta blondi!

• Dr.Swan
        Dr.Swan kirjoitti:

Oi oi oi...Kiitos tiedosta blondi!

Ei hitto ,kun olet hetken pois koneelta niin sen jälk. et osaa edes kirjoittaakaan enää oikein...jaa jaa...vai komea...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kolme tunnistetta kaivatustasi

Anna kolme tunnistetta kaivatussasi!
      Ikävä
      74
      1384
    2. Kai mua vähän

Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine
      Ikävä
      139
      1122
    3. Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä

Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i
      Maailman menoa
      116
      779
    4. Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee

Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku
      Tv-sarjat
      20
      684
    5. S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä

Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant
      Maailman menoa
      26
      649
    6. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      37
      616
    7. Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen

Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁
      Ikävä
      67
      597
    8. Mitä vit,,tua!

Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul
      Suomussalmi
      26
      559
    9. Mies miksi moinen vetäytyminen?

1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku
      Ikävä
      52
      549
    10. Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta

Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk
      Haapavesi
      65
      538
    Aihe