Mitäs ateistit nyt sitten liittää?
Me kristityt otamme tuoremehua!
Panimolakko!
38
163
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös Jumala luonut alkoholinkin? Nooakin humaltui viinistä.
- Anonyymi
Se on ihmisten keksintö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ihmisten keksintö
Uskovien mukaan kaikki on Jumalasta lähtöisin, siis alkoholi myöskin, koska Jumala suunnitteli sen kemiallisen reaktion ja vaikutuksen ihmiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskovien mukaan kaikki on Jumalasta lähtöisin, siis alkoholi myöskin, koska Jumala suunnitteli sen kemiallisen reaktion ja vaikutuksen ihmiseen.
Raamatussa ei puhuta sanakaan miten alkoholia tehdään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatussa ei selitetä juuri minkään muunkaan tekemistä.
Niitä vaan tehdään ja hups – Alussa Jumala loi taivaan ja maan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä siellä puhuta monen ruuankaan valmistamisesta, silti pitäisi kuulema kiittää Jumalaa ruuasta joka aterialla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä mainitaan ainakin kun Nooa teki viiniä viinitarhansa hedelmistä.
- Anonyymi
Kun Jumala halusi suutuspäissään murhata hukuttamalla, miehet, naiset, lapset ja imeväiset, niin pelastamisen arvoiseksi hän katsoi vain Nooan perheen. Ja Nooa osottautui rapajuopoksi.
Rapajuopot ovat Jumalan erityisessä suosiossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatussa ei selitetä juuri minkään muunkaan tekemistä.
Niitä vaan tehdään ja hups – Alussa Jumala loi taivaan ja maan.Mitä sinä hupsuttelet??
Jumala ei hupsutelleut luomistyössään, siinä meni valtavasti aikaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä siellä puhuta monen ruuankaan valmistamisesta, silti pitäisi kuulema kiittää Jumalaa ruuasta joka aterialla.
Et söisi mitään ilman Jumalaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun Jumala halusi suutuspäissään murhata hukuttamalla, miehet, naiset, lapset ja imeväiset, niin pelastamisen arvoiseksi hän katsoi vain Nooan perheen. Ja Nooa osottautui rapajuopoksi.
Rapajuopot ovat Jumalan erityisessä suosiossa.Vielä suurempi hävitys on tulossa....Paratiisiin ei tule yhtään roskasakkia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä hupsuttelet??
Jumala ei hupsutelleut luomistyössään, siinä meni valtavasti aikaa!Miten niin valtavasti aikaa? Eihän siinä mennyt kuin kuusi päivää, pikkujuttu...
- Anonyymi
Ja Jeesuskin joi viiniä kavereidensa kanssa ja teki lisää viiniä, kun loppui kesken häissä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et söisi mitään ilman Jumalaa!
Kun olin lapsi, äitini teki ruoat ja aikuisena osasin tehdä itse. Pakko on ollut syödä, että olisi pysynyt hengissä. Ei kuitenkaan ole koskaan tullut ruoka pöytään yllättäen vain siihen kuin taikuudella ilmestyen.
Anonyymi kirjoitti:
Kun olin lapsi, äitini teki ruoat ja aikuisena osasin tehdä itse. Pakko on ollut syödä, että olisi pysynyt hengissä. Ei kuitenkaan ole koskaan tullut ruoka pöytään yllättäen vain siihen kuin taikuudella ilmestyen.
Turhaan syöt.☠️
- Anonyymi
On niitä ristittyjäki jotka ei näytä kuppiin sylkevä.
- Anonyymi
Onko, en ole sellaisia nähnyt!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usein käynti optikolla riittää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirkossakin tarjoillaan...
- Anonyymi
No minä en ainaan liitä yhtään mitään. Vituttaako?
Terveisin ateisti- Anonyymi
Ainaan???
- Anonyymi
Kyllä lipität!
- Anonyymi
Olen kristittynä kohtuuden ystävä ja juonut alkoholia 2 kertaa tänä vuonna. Mutta kesällä kun on lämmintä niin
ote hieman lipeää. Ei harvinaista. Lähiseurakunnassa on
alkoholisteja jotka saaneet poikki rankan kautta. - Anonyymi
Ei vaikuta minuun mitenkään. Vettä saa edelleen, kuten ennenkin.
- Anonyymi
Niin mutta kuinka kauan, vesi varannot ovat nekin katoamassa!
Me emme pane.😇
- Anonyymi
juon vain jeesuksen verta ja väkevämpiä 🤮 asti
- Anonyymi
Todennäköisesti ateistit alkaa kiikuttamaan pontikkapannujaan korpeen!
- Anonyymi
Korpi on jo täynnä seurakuntalaisten pannuja. Ei mahdu sekaan.
- Anonyymi
korpikuusen kyyneltä , ai myyntiin ?
- Anonyymi
Uskovaiset juovat vain nestemäistä soopaa.
Mitäs ateistit nyt sitten liittää? 😹👍
- Anonyymi
En ymmärrä mistä puhut, jos olisi siis PANEMISLAKKO, olisi kyse Lestoista
t. avaaja
- Anonyymi
Kaikki tuki lakkolaisille. Lisää liksaa!
Suomi ei nouse duunaria kyykyttämällä ja palkoista tinkimällä.- Anonyymi
Todellinen nousu tapahtuu vasta paratiisissa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellinen nousu tapahtuu vasta paratiisissa!
Paratiisit on kusetusta, mutta tyhmät uskoo.
Olemme lopulta matojen ruokaa. Elä, kun olet elossa, sillä muuta sinulla ei ole kuin tämä elämä.
- Anonyymi
Jalkapalloa ilman huurteista juotavaa.🥵
- Anonyymi
Avaaja lisää: entäs jos olisi
PANEMISLAKKO
Me kristityt otamme Imuria!
- Lestat ainakin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011610- 2101487
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591000Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31969Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K54777Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49755The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5702Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54702En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k40696Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36695