Porvarit ja halpissovellusfirmat eivät ajattele kuin omaa napaansa. Kielitaidosta, ajotavasta, taksien kustannusrakenteesta ja turvallisuudesta viis veisaavat. Laillista orjakauppaa, yrittäjällä ei ole minkäänlaista sananvaltaa hinnoitteluun, ei vain ole kestävällä pohjalla.
Perussuomalaiset auttavat takseyrittäjiä
4
241
Vastaukset
- Anonyymi
Persut auttoivat taksiyrittäjiä niin paljon että vapauttivat alan 2018 Bernerin ja Sipilän kanssa.
Iso kiitos siitä. - Anonyymi
Taksiuudistuksen jälkeen saavat pikkujouluaikaan aamuyöllä kauppakamarinulikat hempukoineen nopeammin kumijalan alle. Tuon heidän hyötynsä takia on pieni haitta se, minkä ala kärsi kokonaisuudessaan. Eipähän kokkaripiireissä kokonaisetu ole tavoiteltavaa yleensäkään.
- Anonyymi
Eihän se nyt käy päinsä että taksiyrittäjällä on herran olot vaan heillä täytyy olla orjan tulot. Kyykkyyn
- Anonyymi
Ala ajettiin tahallaan alas ja pohjimmainen syy oli kateus,"uudet mesut"? Ala ei ole kestävällä pohjalla ja edelleen auton saatavuus on hiljaisina aikoina ja syrjäseuduilla heikko. Kaupungeissa on sitten pahemmat ongelmat. Aina voi kehittää muttei tuhota,mutta kansa on päättänyt pulinat pois.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1562095Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3091786- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801241Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972