Porvarit ja halpissovellusfirmat eivät ajattele kuin omaa napaansa. Kielitaidosta, ajotavasta, taksien kustannusrakenteesta ja turvallisuudesta viis veisaavat. Laillista orjakauppaa, yrittäjällä ei ole minkäänlaista sananvaltaa hinnoitteluun, ei vain ole kestävällä pohjalla.
Perussuomalaiset auttavat takseyrittäjiä
4
105
Vastaukset
- Anonyymi
Persut auttoivat taksiyrittäjiä niin paljon että vapauttivat alan 2018 Bernerin ja Sipilän kanssa.
Iso kiitos siitä. - Anonyymi
Taksiuudistuksen jälkeen saavat pikkujouluaikaan aamuyöllä kauppakamarinulikat hempukoineen nopeammin kumijalan alle. Tuon heidän hyötynsä takia on pieni haitta se, minkä ala kärsi kokonaisuudessaan. Eipähän kokkaripiireissä kokonaisetu ole tavoiteltavaa yleensäkään.
- Anonyymi
Eihän se nyt käy päinsä että taksiyrittäjällä on herran olot vaan heillä täytyy olla orjan tulot. Kyykkyyn
- Anonyymi
Ala ajettiin tahallaan alas ja pohjimmainen syy oli kateus,"uudet mesut"? Ala ei ole kestävällä pohjalla ja edelleen auton saatavuus on hiljaisina aikoina ja syrjäseuduilla heikko. Kaupungeissa on sitten pahemmat ongelmat. Aina voi kehittää muttei tuhota,mutta kansa on päättänyt pulinat pois.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008930
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265438- 534641
- 894410
- 593599
- 513346
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.593233Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502702- 432611