Fundamentalismin mukaan

Anonyymi-ap

14

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luther opetti samaa jo 500 vuotta sitten. Hän opetti, että paavi on antikristus, joka lopunaikana ottaa hallintavallan.

• Anonyymi

Luther oli itse aikansa antikristus.

• Anonyymi

Mitä oikein tarkoittaa ANTIKRISTUS? Kukaan ei ole minulle siitä kertonut. Eikä koulussakaan opetettu siitä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kyllä tämä on selvä ja varma:
      Ei koskaan mikään kirkko ole ketään taivaan pankolle nostanut. Omaan pesäänsä on kyllä voinut vetää, mutta VAIN YKSI AINOA - ja HÄN ON JEESUS - on taivaan OVEKSI sitä etsiville tullut. Ei mikään kirkko. VAIN YKSIN JEESUS on TIE, TOTUUS ja ELÄMÄ kaikille, jotka Hänet tuntevat NYT! Huomisesta emme tiedä.

• Anonyymi

Ei ole muuta tietä Taivaskotiin. Jesus sanoo sen näin:
        "Minä olen ovi. Kuka ikinä tulee sisälle minun kauttani, hän pelastuu. Hän käy sisälle ja ulos ja löytää laitumen. " Joh. 10:9. "Laidun" on seurakunta, jonka Jeesus perusti.

• Anonyymi

Eikö Jesus ole perustaanut katolinen kirkko?

• Anonyymi

Nyt paavi on kuollut. Seuravaksi valitaan viimeinen antikristus.

• Anonyymi

Olemme uskoon tulossa tulleet tuntemaan ylösnousseen Jeesuksen. Hän on syntiemme sovittaja ja elämämme Herra. Mutta maailmassa vaikuttaa myös toinen herra, sielunvihollinen Saatana, joka tahtoo eksyttää uskossa olevia pois Jumalan Sanan opetuksista. Sielunvihollisen eksytyshenki kulminoituu paaviin yms. maailman kanssa liittoutuneisiin uskontoihin, kansankirkkoihin.
      Katso linkistä:
      https://youtu.be/-rWKgjm8oss

• Anonyymi

Kauniisti ja varmaan myös oikeasti kirjoitettu.

• Anonyymi

Antikristus merkitsee vastakristusta sekä myös sijaiskristusta. Paavi täyttää nuo määreet.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Armonaika päättyy. Kristus tulee. Elämän yösnousemus. Vanhurskaat hallitsevat Kristuksen kanssa taivaassa, tuhannen vuotta.
        Tuomion ylösnousemus. Tuomio pannaan täytäntöön. UUSI MAA.

1234567---

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      40
      1903
    2. Elokapinan mielenosoitussarja alkaa

Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,
      Maailman menoa
      404
      1623
    3. Vaskikello osaa asiakaspalvelun

Uskaltaako vaskikellolla asioida enää vai tuleeko turpaan, jos sinne menee? Täytyypä jatkossa hoitaa kaikki asiointi abc
      Pyhäjärvi
      49
      1573
    4. Eipäs sitten ryypätä kesälomalla

Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo
      Maailman menoa
      110
      1281
    5. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      6
      1171
    6. Pysyä yhdessä vai ei

En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p
      Parisuhde
      56
      891
    7. Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m
      Maailman menoa
      224
      875
    8. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      60
      832
    9. Tänään oli

Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘
      Ikävä
      32
      797
    10. En halua sua enää

joten ihan turhaan tulet "esiintymään" mun näkö- ja kuulopiiriin. Ärsyttää vain kun omat tekemiset häiriintyy, kun en ha
      Ikävä
      37
      648
    Aihe