Johan facebook mennyt ketuille.Olin vuosia tuolla ja jokunen vuosi sitten poistuin siitä mutta nyt oli tarkoitus liittyä takaisin,noh kaikki meni siihen asti hyvin jos ei oteta huomioon sitä että joka kerran ensimmäisenä päivänä tuli meili että tililläsi epäilyttävää toimintaa vaikka kirjautuja olin joka kerta itse.Profiilikuvaksi tuli valkattua sellainen joka ollut siellä ennenkin,kuitenkin päivän päätteeksi napsahti facebookista sähköpostia josa kerrottiin että tili estetty ja plaahplaah,jotain olin rikkonut kun en edes julkaissut muuta kun oman kuvan?????Tosin pistin yhteen ryhmään liittymispyynnön ja toiseen kaveripyynnön,ei kait olisi pitänyt koska katottu että tuolla toiminnalla rikon jotain facen normia.Saavat nyt pitää tunkkinsa kaikkine normeineen.Tuossa toiminnassa ei ole kyllä mitään v..tun järkeä.
Facebook mennyt aivan.....
Anonyymi-ap
0
331
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1064873
- 1514834
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464652- 1463014
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302683- 1582194
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202158- 401889
- 731390
- 221375