Eiköhän tietokonevalmistajat ole mukana juonessa,kun Windows 11 järjestelmää ei saa asennettua 6 vuotta vanhaan Windows 10 järjestelmä koneeseen. 25 vuotta sitten ei käyttöjärjestelmän vaihtuminen tarkoittanut sitä,että tietokone on jätettä.
Windows 11
Anonyymi-ap
3
130
Vastaukset
- Anonyymi
6 vuotta. Sitten 25 vuotta. Asiat muuttuu nopeasti. Pitää sopeutua siihen.
- Anonyymi
Ei se koneesi ole mitään jätettä,jos käynnistyy.
Kenenkään ei tarvitse Windowsin antaa komennella.
Asennusvaihtoehtoja on täällä esitetty.Linux.
Sitäpaitsi piraatti W11 voi asentua. - Anonyymi
jig5rgta kaakjaa oakhastynaab Linuxin miljoonat virukset kuin Antero-Androikin haavoittuvuudet..
Wub1+ meni sotkun perusasetukset niin... alkoi tonkimaan toisten WiFi-verkkoja enne3n kuin kuinpikanappulalla HP-lappari pois se wifi nyt joku luulee että yrittäisin jottakkeroida...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836309
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj534489- 764227
- 1314081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?533244Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263068Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72727- 342362
- 2042181
- 462006