Arvatkaa ottaako päähän kun myös kotikaupunki on tuhottu massamaahanmuutolla joista lähes kaikki on muslimeita ja kehitysmaalaisia. Päättäjät ei omasta kansasta välitä vaan haluavat korvata suomalaiset maahanmuuttajilla. Kulttuuriimme on tuhottu. En halua suomesta muslimi maata mutta en voi asialle mitään kun päättäjät on umpi tohjoja. Arvatkaa masentaako tämä meininki. Mennyt elämänhalu ja itsemurhaa jo suunnittelen
Kajaanista tullut monikulttuurinen kunta
21
283
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihda asuinaluetta?
- Anonyymi
Mitäpä sillä on merkitystä kun ne tunkeutuu joka kuntaan
- Anonyymi
Oho! 26000 :sta n. 300 maahanmuuttajia.
On siinä massa muuttoa kerrakseen vai tiedätkö edes mitä se tarkoittaa?- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa. Laskeha uudestaan. Keskustassa jo törmäät tuohon määrään kadunpätkällä. Käypäs Lohtajalla vilkasemassa trolli mutta varovasti ettet saa puukosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Laskeha uudestaan. Keskustassa jo törmäät tuohon määrään kadunpätkällä. Käypäs Lohtajalla vilkasemassa trolli mutta varovasti ettet saa puukosta.
Tilastokeskuksen laskennan mukaan on suurin piirtein noin.
Sinun pitää muistaa, että Kajaanissa ja muissa Kainuun kunnissa asuu kaksois-kansalasia (Venäläisiä) jotka myös lasketaan maahanmuuttajiksi tilastoissa missä ilmoitetaan ulkomailla syntyneiden mutta Suomessa asuvien määrä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lohtajalle en lähe ikinä, siellä ei ole mitään. Suolikaasu leijuu kaduilla.
- Anonyymi
Ei muuta kuin Jojon tekoon sitte
- Anonyymi
On hyvä, että nykyinen sisäministeri (ps.) on todennäköisesti asettanut kristityt kiintiöpakolaiset muslimien edelle.
- Anonyymi
Asia on vielä kesken ja voi hyvinkin olla, että persu ministeri joutuu perääntymään asiassa.
Oikeuskanslerilta on tullut jo selvityspyyntö ja siinä kerrotaan, että avustajat ja ministeri ovat velvollisia puhumaan ehdottomasti totta.
Se tarkoittaa sitä, että kertomalla asiasta muunneltua totuutta lähtee ministeri palliltaan.
Totuuden paljastuttua tulee ministerille häpeä huijauksesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asia on vielä kesken ja voi hyvinkin olla, että persu ministeri joutuu perääntymään asiassa.
Oikeuskanslerilta on tullut jo selvityspyyntö ja siinä kerrotaan, että avustajat ja ministeri ovat velvollisia puhumaan ehdottomasti totta.
Se tarkoittaa sitä, että kertomalla asiasta muunneltua totuutta lähtee ministeri palliltaan.
Totuuden paljastuttua tulee ministerille häpeä huijauksesta.Sisä-ministeri on vedättänyt ja asiaa tutkitaan.
Pian nähdään kuka on puhunut totta ja kuka muunneltua totuutta (valehdellut )
Asia on jo palautunut uudelleen päätettäväksi.
Nyt vain tutkitaan kuka on mitäkin tehnyt tai jättänyt tekemättä?
- Anonyymi
Ahdistaa tämä monikulttuuri mutta se tässä on pahin kun asialle ei voi tehdä mitään noiden Kallu päättäjien takia.
- Anonyymi
Itse olen kristitty puolisuomalinen eli olen puoliksi suomalainen mutta tämä päättäjien monikulttuuri juttu ahdistaa ja ottaa päähän en halua suomesta mitään monikulttuurista ja islamilaista maata ruotsista jo näkee mitä meininki on siellä. Perussuomalaiset järkevin
- Anonyymi
Katugallupin mukaan 89% kajaanilaisista äänestää Perussuomalaisia. 💪👍😀
- Anonyymi
OHO! kysely tehty varmaan persujen makkara teltalla?
Kajaanissa perussuomalaiset saavat selvästi vähemmän ääniä kuin edellisessä kuntavaalissa.
Kepu tulee voittamaan ja lisää paikkoja valtuustossa selvästi ja ne paikat on kaikki persuilta pois.
- Anonyymi
HANKI PAREMMAT MIELENTERVEYSLÄÄKKEET ja vie se PÄÄSI jo HullujenHuoneelle TYHJENNETTÄVÄKSI. Me Kaikki olemme Ihmisiä Ihmisten Joukossa.....HULLU!!!!!🤔🫡🫥🤥🫨🥴🧐😳🖤👽✍️
- Anonyymi
Taitaapi aika harva syntyperäinen kajaanilainen kantaväestön kuuluva haluavan nuita maahanmuuttajia tänne, paitsi he joilla on elanto kiinni nuiden maahanmuuttajien hyysäämisessä. Vähäosaisella kantaväestöön kuuluvalla alkaa suomessa olla huonompi asema kuin hirvikärpäsillä.
- Anonyymi
Huono puoli vain siinä, että asiasta ei päätetä Kajaanissa eikä sen kansalaiset voi vaikuttaa mitenkään asiaan.
Kajaani ja Suomussalmi on kiintiö pakolaisten maahanmuuton sijoitus paikkoja Kainuussa.
- Anonyymi
Juu, kulttuuria löytyy kivasti, Kajaanin päiväkeskuksen pihassa. Keskiviikko ja perjantain ruoanjako aikaan.
Jopa 80% on nälkäänäkevät maahanmuuttajia.
Erottuvat hyvin suomalaisesta köyhästä.
Siellä veli venäläiset ja ukrainalaiset ym.
Käykää toki ko. Päivinä tutustumassa ennen klo 11.00.
Minua suomalaisena pienituloisena kyllä jurppii…😳😢
Ei se jurpi niinkään että on köyhä, ruoan tarpeessa,
vaan se ylimielisyys suomalaisia kohtaan.- Anonyymi
Ylimielisyys on kyllä totta näillä maahanmuuttajilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylimielisyys on kyllä totta näillä maahanmuuttajilla.
Millä lailla se ilmenee? Itse en juuri ole ollut muuten tekemisissä kuin pizzan ostossa.
- Anonyymi
Syksyä kohti Kajaanissakin helpottaa?
https://www.sttinfo.fi/tiedote/71023042/maahanmuuttovirasto-lakkauttaa-vastaanottokeskuksia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1203734Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5753221- 981949
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa221434Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821394- 1031193
- 461151
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1251132- 901119