Pohjoisen tähti

Anonyymi-ap

Toivottavasti tuotannossa on pätevä intiimikoordinaattori. Meinaan sen verran eroottisia saunakohtauksia sarjassa on nähty. Että kaikki pystyisivät keskittymään näyttelijän työhön omat rajat ja turvallinen tila preferoiden.

3

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Iina Kuustonen valaisee asiaa Seiskassa:

"- En silloin päässyt mukaan lukuharjoituksiin Ivalo-sarjan kiireiden vuoksi, ja minulla oli käytössä vain yksi harjoituspäivä. Aluksi ajattelin, että mitä tuhlausta käyttää se ainoa päivä intiimikoordinaattorin kanssa työskentelyyn. Mutta päivän jälkeen tajusin, kuinka valtavasti siitä on apua, Iina kertoo.

Intiimikoordinaattori tekee paljon muutakin kuin mitä nimi antaa ymmärtää.

– Kaikki ne yhteiset harjoitukset ja keskustelut luovat pohjan paitsi hahmojen fyysiselle läheisyydelle, niin myös henkiselle yhteydelle ja dynamiikalle. Se on kauhean konkreettista, Iina kertoo.

– Ensinnäkin se on vähän kuin tekisi tanssikoreografian. Siinä pilkotaan kohtaukset osiin ja päätetään, mihin kosketaan, millä voimakkuudella, millä tavalla, kuka tekee aloitteen ja niin edespäin. Samalla luodaan selkeä kommunikointitapa ja yhteinen kieli, jolla on helppo keskustella myöhemmin myös ohjaajan kanssa."

• Anonyymi

Tarkoitin siis Eeron ja Anna-Liisan saunakohtausta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin siis Eeron ja Anna-Liisan saunakohtausta.

Niin? Meinaatko, että intiimikoordinaattori ei työskentelisi tuotannon kaikkien näyttelijöiden kanssa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."

Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu
      Suomalaiset julkkikset
      107
      3219
    2. Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...

...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä
      Maailman menoa
      517
      2615
    3. Eräälle joka luulee itsestään liikoja

Pysy kaukana nainen. Palaa todellisuuteen.
      Ikävä
      89
      1673
    4. Vaikka pidät minua

Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on
      Ikävä
      50
      1356
    5. Nainen, tilanne on nyt tämä

että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä
      Ikävä
      71
      1249
    6. Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."

Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1052
    7. Jos jotain saisit muuttaa kaivatussa

niin mitä muuttaisit?
      Ikävä
      84
      993
    8. Pandatalo

Pandatalo myyty. 👍👍👏👏
      Ähtäri
      35
      976
    9. Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan

Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal
      Maailman menoa
      81
      905
    10. Sielusi on kaunis, nainen samoin

Kaunis sielu, oot 😍
      Ikävä
      64
      840
    Aihe