Toivottavasti tuotannossa on pätevä intiimikoordinaattori. Meinaan sen verran eroottisia saunakohtauksia sarjassa on nähty. Että kaikki pystyisivät keskittymään näyttelijän työhön omat rajat ja turvallinen tila preferoiden.
Pohjoisen tähti
4
213
Vastaukset
- Anonyymi
Iina Kuustonen valaisee asiaa Seiskassa:
"- En silloin päässyt mukaan lukuharjoituksiin Ivalo-sarjan kiireiden vuoksi, ja minulla oli käytössä vain yksi harjoituspäivä. Aluksi ajattelin, että mitä tuhlausta käyttää se ainoa päivä intiimikoordinaattorin kanssa työskentelyyn. Mutta päivän jälkeen tajusin, kuinka valtavasti siitä on apua, Iina kertoo.
Intiimikoordinaattori tekee paljon muutakin kuin mitä nimi antaa ymmärtää.
– Kaikki ne yhteiset harjoitukset ja keskustelut luovat pohjan paitsi hahmojen fyysiselle läheisyydelle, niin myös henkiselle yhteydelle ja dynamiikalle. Se on kauhean konkreettista, Iina kertoo.
– Ensinnäkin se on vähän kuin tekisi tanssikoreografian. Siinä pilkotaan kohtaukset osiin ja päätetään, mihin kosketaan, millä voimakkuudella, millä tavalla, kuka tekee aloitteen ja niin edespäin. Samalla luodaan selkeä kommunikointitapa ja yhteinen kieli, jolla on helppo keskustella myöhemmin myös ohjaajan kanssa."- Anonyymi
Tarkoitin siis Eeron ja Anna-Liisan saunakohtausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin siis Eeron ja Anna-Liisan saunakohtausta.
Niin? Meinaatko, että intiimikoordinaattori ei työskentelisi tuotannon kaikkien näyttelijöiden kanssa?
- Anonyymi
Seksuaalisen häirinnän kohteeksi joutuvan taksikuskin rooli ainakin vaatii ammattimaisen koordinoinnin. Ja intiimeihin peitonalusotoksiin vaahtomuovia, kenties kelmuakin ihokontaktin välttämiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943602
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli452972Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.762433- 612358
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512311Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172287Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202177Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212173- 1172138
- 642020