tosi haalea viiva, plussasinko vihdoi?

plussaa odotteleva

hei kuinka vahva toisen viivan täytyy olla et voi todeta iloisen plussauksen? tein just testin ja kaks viivaa tuli testi-ikkunaan, toinen oli kyl tosi haalea? Olenko siis raskaana? pikaisesti neuvokaa, mä ihan tärisen onnesta.

9

957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Michelle

      Tein testin tänään, ja ainakin mun ohjeissa sanottiin ettei viivan voimakkuudella ole merkitystä. Riippuu ilmeisesti siitä, kuinka alussa raskaus on. Eli juhli vain =) ONNEA!

    • terhi

      minä tein yht.3 testiä, 2 ensimmäistä oli näitä haamuja ja se kolmas oli varma plussa! uskon et sulla se tulos on plussa,mut jos et saa mielenrauhaa,niin tee parin päivän päästä uus testi! ;DD

    • kohta 2 lapsen äiti

      Hei! Mulla kävi kans niin, että kun menkat olis pitänyt alkaa, mä tein testin kun en malttanut olla tekemättäkään :) Testipuikkoon tuli erittäin haalea kohta (olis pitänyt olla vaaleanpunainen pallo), mutta kyllä se oli niin näkymätön etten uskonut olevani raskaana. Kyllä mä sitten seuraavana päivänä ajattelin tuhlata tuplatestistä toisenkin. Ja nythän se oli kuin olikin aivan selvä plussa! Eli hormonien määrästä oli kiinni vaikka vain päivä väliä. Nyt sitä sit odotellaan toista lähes viimeisilläni.
      Onnea vaan, kyllä se taidat olla sinäkin pieniin päin :))

    • vm80

      tuli mieleen että kondylooma. Se voi olla tarttunut aikoja sitten yhdynnässä mutta oireilee vasta nyt. Se on siis virus ja joillekkin se aktivoituu tekemään näppyjä jotka tarvitsee hoitoa ja toisille ei.

      • bilsan ope

        No ny kyllä meni vellit ja puurot sekaisin. Ei tässä kondyloomasta ole kysymys. Menehän kouluun sitten kun syksyllä taas alkavat ja opettele biologian läksysi. Katos kun kondylooma ja raskaustesti ovat aivan eri juttuja, tyttöseni!


      • vm80
        bilsan ope kirjoitti:

        No ny kyllä meni vellit ja puurot sekaisin. Ei tässä kondyloomasta ole kysymys. Menehän kouluun sitten kun syksyllä taas alkavat ja opettele biologian läksysi. Katos kun kondylooma ja raskaustesti ovat aivan eri juttuja, tyttöseni!

        menipäs väärään aiheeseen. Tos yhessä aihees puhuttiin valkoisista näpyistä ja mä teknologian ihmelapsena onnistuin sössimään tekstini toiseen juttuun. :D Kun luin tämän aiheen niin vastaukseni alkoi hieman hymyilyttää.


      • vm80
        vm80 kirjoitti:

        menipäs väärään aiheeseen. Tos yhessä aihees puhuttiin valkoisista näpyistä ja mä teknologian ihmelapsena onnistuin sössimään tekstini toiseen juttuun. :D Kun luin tämän aiheen niin vastaukseni alkoi hieman hymyilyttää.

        Neuvoit menemään bilsan tunneille mutta voitkos kuvitella että tää sössiä on itse opettaja. Taitaa siis jatkokoulutus olla paikallan :D


    • Noppa

      viiva, ja vielä toisessakin testissä. Nyt onnellisesti rv 31 menossa. Niitä viivoja ei saa verrata toisiinsa, niin lukee käyttiksessäkin. Tee uusi muutaman päivän kuluttua, jos epäilyttää, mulla näytti vielä toinenkin testi aika haaleaa viivaa, mutta vauvanhan merkki se kuitenkin oli. Toivottavasti testi näyttää oikein!=)

    • Anonyymi

      Läpiajo tuolit, kuuma sekä helluntaiseurakunta pakkojuotto lääkärit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe