tosi haalea viiva, plussasinko vihdoi?

plussaa odotteleva

hei kuinka vahva toisen viivan täytyy olla et voi todeta iloisen plussauksen? tein just testin ja kaks viivaa tuli testi-ikkunaan, toinen oli kyl tosi haalea? Olenko siis raskaana? pikaisesti neuvokaa, mä ihan tärisen onnesta.

9

1064

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Michelle

Tein testin tänään, ja ainakin mun ohjeissa sanottiin ettei viivan voimakkuudella ole merkitystä. Riippuu ilmeisesti siitä, kuinka alussa raskaus on. Eli juhli vain =) ONNEA!

• terhi

minä tein yht.3 testiä, 2 ensimmäistä oli näitä haamuja ja se kolmas oli varma plussa! uskon et sulla se tulos on plussa,mut jos et saa mielenrauhaa,niin tee parin päivän päästä uus testi! ;DD

• kohta 2 lapsen äiti

Hei! Mulla kävi kans niin, että kun menkat olis pitänyt alkaa, mä tein testin kun en malttanut olla tekemättäkään :) Testipuikkoon tuli erittäin haalea kohta (olis pitänyt olla vaaleanpunainen pallo), mutta kyllä se oli niin näkymätön etten uskonut olevani raskaana. Kyllä mä sitten seuraavana päivänä ajattelin tuhlata tuplatestistä toisenkin. Ja nythän se oli kuin olikin aivan selvä plussa! Eli hormonien määrästä oli kiinni vaikka vain päivä väliä. Nyt sitä sit odotellaan toista lähes viimeisilläni.
      Onnea vaan, kyllä se taidat olla sinäkin pieniin päin :))

• vm80

tuli mieleen että kondylooma. Se voi olla tarttunut aikoja sitten yhdynnässä mutta oireilee vasta nyt. Se on siis virus ja joillekkin se aktivoituu tekemään näppyjä jotka tarvitsee hoitoa ja toisille ei.

• bilsan ope

No ny kyllä meni vellit ja puurot sekaisin. Ei tässä kondyloomasta ole kysymys. Menehän kouluun sitten kun syksyllä taas alkavat ja opettele biologian läksysi. Katos kun kondylooma ja raskaustesti ovat aivan eri juttuja, tyttöseni!

• vm80
        bilsan ope kirjoitti:

No ny kyllä meni vellit ja puurot sekaisin. Ei tässä kondyloomasta ole kysymys. Menehän kouluun sitten kun syksyllä taas alkavat ja opettele biologian läksysi. Katos kun kondylooma ja raskaustesti ovat aivan eri juttuja, tyttöseni!

menipäs väärään aiheeseen. Tos yhessä aihees puhuttiin valkoisista näpyistä ja mä teknologian ihmelapsena onnistuin sössimään tekstini toiseen juttuun. :D Kun luin tämän aiheen niin vastaukseni alkoi hieman hymyilyttää.

• vm80
        vm80 kirjoitti:

menipäs väärään aiheeseen. Tos yhessä aihees puhuttiin valkoisista näpyistä ja mä teknologian ihmelapsena onnistuin sössimään tekstini toiseen juttuun. :D Kun luin tämän aiheen niin vastaukseni alkoi hieman hymyilyttää.

Neuvoit menemään bilsan tunneille mutta voitkos kuvitella että tää sössiä on itse opettaja. Taitaa siis jatkokoulutus olla paikallan :D

• Noppa

viiva, ja vielä toisessakin testissä. Nyt onnellisesti rv 31 menossa. Niitä viivoja ei saa verrata toisiinsa, niin lukee käyttiksessäkin. Tee uusi muutaman päivän kuluttua, jos epäilyttää, mulla näytti vielä toinenkin testi aika haaleaa viivaa, mutta vauvanhan merkki se kuitenkin oli. Toivottavasti testi näyttää oikein!=)

• Anonyymi

Läpiajo tuolit, kuuma sekä helluntaiseurakunta pakkojuotto lääkärit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      20
      2664
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1291
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      947
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      138
      925
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      881
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      842
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      806
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      795
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      165
      776
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      134
      725
    Aihe