Kenen palstalaisen

Anonyymi-ap

Sydän on ihan proukken toisen palstalaisen takia?

-flowersreally-

21

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pujottelija haluais vakavan suhteen, mutta Pirpana vaan leikkii sen tunteilla.

• Olen tyytyväinen tapailusuhteeseemme

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Olen tyytyväinen tapailusuhteeseemme

Niin sanot mutta kuitenkin halauisit enemmän, mutta Pirpana ei taivu joten tydyt siihen mitä saat.

• Anonyymi

Irma on kuulemma heittänyt viime aikoina kylmää kankaanpääläiselle.

• Anonyymi

On todellakin heittänyt ja tulee heittämään sitä jatkossakin!

• Willi veikkaus: Se tyyppi, joka aina kaipaa Jasulia näissä ketjuissa. Jasulin suuri ihailija.

Onx se ihan romuna nyt?

• Anonyymi

Melkoista salapoliisityötä 🫨

• Anonyymi kirjoitti:

Melkoista salapoliisityötä 🫨

Jep! 🔎

yst. terv.: Holmesin Sherlokki (salapoliisi "extraordinaire")

• Epäilen että kaveri aktivoituu vain Jasun ollessa aktiivinen. Ei ole muuta elämäntarkoitusta.

• Palstakamu kirjoitti:

Epäilen että kaveri aktivoituu vain Jasun ollessa aktiivinen. Ei ole muuta elämäntarkoitusta.

Ehkä hän hakee vain huomiota?

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Epäilen että kaveri aktivoituu vain Jasun ollessa aktiivinen. Ei ole muuta elämäntarkoitusta.

Mikäs sun elämäntarkoitus on? Lihominen? 🤭

• Anonyymi

Onko se noin mukavaa kun saat satuttaa?
      Käännät ihan tahallasi veistä haavassa
      ja sitten kasan suolaakin kaadat päälle.

• Anonyymi

No kerro, sinunko? 😑

En minä vaan tiedä palstalaisten irl suhteista mitään. En tiedä siis säryistäkään. Toivottavasti kuitenkin paranee pian ja kirmaa kohta kesäsandaalit läpsyen. 😊

Jasu

• Anonyymi

Entä Lillis?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä Lillis?

Ei ole enää pitkään aikaan vaivannut mieltäni, jos sitä kysyt. Muutoin en hänen elämästään tiedäkkään mitään. Saati rakkauselämästään.

Toivottavasti kuitenkin on onnellinen kaikinpuolin. Ja voi hyvin. 🙂

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole enää pitkään aikaan vaivannut mieltäni, jos sitä kysyt. Muutoin en hänen elämästään tiedäkkään mitään. Saati rakkauselämästään.

Toivottavasti kuitenkin on onnellinen kaikinpuolin. Ja voi hyvin. 🙂

Jasu

Mä luulen, että sydänsäryt on realistisempia silloin, kun ihmiset on irl olleet nenäkkäin ja tekemisissä. Näin viestintävälininein ihmisestä saa vain hyvin kapean kuvan ja sekin on helposti pitkälti vääristynyt kuva, jonka itse on kehitellyt. Niinpä niihin ei kannata kovin kovasti takertua vaan päästää irti. Ihastuminen kun voi olla merkki siitäkin, että jokin prosessi on käynnissä, joku on sitten vain sopiva triggeri. Niin minullakin taisi olla. Seksuaalisuuteni kanssa kova murros tuolloin.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä luulen, että sydänsäryt on realistisempia silloin, kun ihmiset on irl olleet nenäkkäin ja tekemisissä. Näin viestintävälininein ihmisestä saa vain hyvin kapean kuvan ja sekin on helposti pitkälti vääristynyt kuva, jonka itse on kehitellyt. Niinpä niihin ei kannata kovin kovasti takertua vaan päästää irti. Ihastuminen kun voi olla merkki siitäkin, että jokin prosessi on käynnissä, joku on sitten vain sopiva triggeri. Niin minullakin taisi olla. Seksuaalisuuteni kanssa kova murros tuolloin.

Jasu

Osaltaan saatu huomio ikään kuin nielaisi mukaansa silloin. 🙂

Nyt kun asia on päiväjärjestyksessä, en usko että ihastunkaan huomion saamisesta ja vuorovaikutuksesta niin helposti.

Jasu

• Anonyymi

Minun sydän ei ole särkynyt koska en ole ollut edes ihastunut keneenkään! Rikki menin kaikesta siitä häirinnästä eri työpaikoilla, kauan jatkuneen seurailun takia ja kauan jatkuneen kautta rantain kertomisen takia. Jos tietty henkilö vielä kerrankin lähestyy minua, haukun häntä niin kovalla äänellä, että kaikki varmasti kuulevat sen! Tämä on pysyvä lupaus siihen asti kunnes olen toteuttanutsen!

• Anonyymi

Oikeastaan odotan sitä että saan haukkua hänet totaalisesti kasvotusten!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeastaan odotan sitä että saan haukkua hänet totaalisesti kasvotusten!

Helpottaako haukkuminen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helpottaako haukkuminen?

Kyllä jos kohde on ätmi, joka haukut ansaitsee.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4324
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      19
      3391
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      402
      2331
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2011
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1954
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1949
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      35
      1704
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1578
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1337
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1301
    Aihe