"Roy Harkimo siunattiin haudan lepoon."
Toimittaja parat.
Niiden on pakko toistaa vanhoja kaavamaisuuksia kuolleista.
Ehkä uskovaisina ovat iloisiakin.
Presidenttejäkin on siunattu lepäämään haudoissaan.
On tämäkin touhua.
Jeesusta odotellessa.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011117065.html
Olen ateisti ja huvittaa taas otsakkeet.
9
111
Vastaukset
- Anonyymi
Pakkomielteet vainajien hakemisesta kotimaan multiin miehitettyiltä alueilta idästäkin on sulaa hulluutta.
- Anonyymi
Miten mielestäsi asia pitäisi ilmaista? Näinkö: Harkimo kipattiin kuoppaan ja lapioitiin maata päälle? Täh?
- Anonyymi
Olisiko pitänyt kirjoittaa että "heitettiin montuun" näin karrikoidusti ilmaisten,,,
Miten itse olisit otsikoinut???
Huom. Ateismiin kuuluu myös toisten ihmisten kunnioittaminen ei katurakkimainen räksyttäminen!!! - Anonyymi
Tyhmä sinä olet. Uskonnonvapaus on vapautta uskoa tai olla uskomatta. Jos hautaan siunaus on fakta, niin siitä uutisoidaan niin. Jos hautajaiset ovat tunnustuksettomat, niin niistä uutisoidaan niin. Tasapainoinen ihminen ei puutu muiden hautajaisiin.
- Anonyymi
Ateisti edustaa pimeyttä ja toivottomuutta, kaikki päättyy ikuiseen kuolemaan Ateisti-uskovainen uskoo, että kaikki on syntynyt sattumalta , eikä ihmisellä ja maailmalla ole mitään tarkoitusta. Sääli
Parempia päiviä! Kyllä kun ite kuolet niin kyllä annat arvoa tämmösille sanoille!☠️⚰️🪦
- Anonyymi
Kauniit sanat on tarkoitettu niille jotka tänne jäävät. Ihmisarvoa ja toisten kunnioittamista tulee aina lisätä.
- Anonyymi
Saatko helpommin kun sanot
MÄ MUUTEN OLEN ATEISTI? - Anonyymi
Kirkko siunaa myös kirkkoon kuulumattomat, jos vainaja ei ole kieltänyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401780
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628