Miten saisin poikaystävän oon 173 cm pitkä tyttö ja kukaan ei tykkää musta
Miten saada poika/ tyttö ystävä
11
401
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä susta varmasti joku tykkää:)
- Anonyymi
Pitkät naiset on upeita. 🥰
- Anonyymi
Todellakin, parempia ei oo🥰🥰🥰🥰
- Anonyymi
Älä lannistu aika ei ole vielä kypsä, sulla on vientiä pian liikaakin, ole onnellinen pituudestasi.
- Anonyymi
Olen Turusta hyvätunkoinen stara .
Olisin halukas olemaan poikaystäväsi .
Tulisitko kanssani kylpylään täysihoidolla ja kaikki mahdollinen , sinulle täysin maksutonta . 🥰
Suukoin Tapani 😘
Ps. Jos olet kiinnostunut ... Ilmoita - Anonyymi
Jos nainen on rumapainoinen (BMI >22) kannattaa hänen laihduttaa vähintään kaunispainoiseksi. (BMI< 20), katso tarkemmin: https://keskustelu.suomi24.fi/t/17641507/kauneusindeksi#comment-120376818
Naisen kannattaa pukeutua siten että hän seksuaalisesti kiinnostaa ja viehättää miestä, kuten: Lyhyt minihame, paljaat koipireidet ja paljasvarpikorkkarit ja jos naisella on ihanat pikkutisulit, niin rintareppuja ei tarvitse lainkaan jolloin sheer -tyyppinen paituli viimeistelee kokonaisuuden. Tai vastaavanlainen mekko, esimerkiksi: https://shorter.me/79rKf
Saadakseen miehen on naisen myöskin reagoitava haluamansa/hyväksymänsä miehen kaikkiin flirtteihin vahvalla positiivisella asenteella ja antautuvaisella mielellä, ja kun mies sitten on valmis ohjaamaan naisen hetekalleen, on naisen sinne nöyrästi ja tottelevaisesti miestä seurattava.
Jos nainen kuteinkin on jo 30+ (ylijäämänainen) tai jos hän on pilannut itsensä tatuoinneilla taikka läväreillä kuten sonnintalutusrengas sierainvälissä, tai hän on pyöräyttänyt taakan tai useamman niin miehen saamiseen on panostettava paljon enemmän. Iältään 40+ (ikänainen), 50+ (wanhusnainen) ja sitä wanhemmat ovat jo kokomaan poissa soidintantereilta naisen biologian (vaihdevuosien ja menopaussin) takia.- Anonyymi
Kun flirtti käy kuumana, mies "hakee" ponnekkaasti ja himokkaana katseyhteyttä naisen silmiin. Naisen tulee silloin vastata miehelle, riittävän pitkällä rohkaisevalla sivukatseellaan, 2-5 sekuntia, johon yhdistyy antautuvainen vieno hymy. Muuten mies tulkitse niin, ettei nainen olekaan suosiollinen, eikä silloin päästä yhdessä hetekalle peuhaamaan.
- Anonyymi
Voiko sinuun tutustua kirjoittelemalla?
-Vappaa mies täällä. - Anonyymi
Aijaa.com linkki susta
- Anonyymi
ANAL SEX
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034563Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743831335- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86950Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882- 64866
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10837