Miten saisin poikaystävän oon 173 cm pitkä tyttö ja kukaan ei tykkää musta
Miten saada poika/ tyttö ystävä
17
1197
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä susta varmasti joku tykkää:)
- Anonyymi
Pitkät naiset on upeita. 🥰
- Anonyymi
Todellakin, parempia ei oo🥰🥰🥰🥰
- Anonyymi
Älä lannistu aika ei ole vielä kypsä, sulla on vientiä pian liikaakin, ole onnellinen pituudestasi.
- Anonyymi
Olen Turusta hyvätunkoinen stara .
Olisin halukas olemaan poikaystäväsi .
Tulisitko kanssani kylpylään täysihoidolla ja kaikki mahdollinen , sinulle täysin maksutonta . 🥰
Suukoin Tapani 😘
Ps. Jos olet kiinnostunut ... Ilmoita - Anonyymi
Jos nainen on rumapainoinen (BMI >22) kannattaa hänen laihduttaa vähintään kaunispainoiseksi. (BMI< 20), katso tarkemmin: https://keskustelu.suomi24.fi/t/17641507/kauneusindeksi#comment-120376818
Naisen kannattaa pukeutua siten että hän seksuaalisesti kiinnostaa ja viehättää miestä, kuten: Lyhyt minihame, paljaat koipireidet ja paljasvarpikorkkarit ja jos naisella on ihanat pikkutisulit, niin rintareppuja ei tarvitse lainkaan jolloin sheer -tyyppinen paituli viimeistelee kokonaisuuden. Tai vastaavanlainen mekko, esimerkiksi: https://shorter.me/79rKf
Saadakseen miehen on naisen myöskin reagoitava haluamansa/hyväksymänsä miehen kaikkiin flirtteihin vahvalla positiivisella asenteella ja antautuvaisella mielellä, ja kun mies sitten on valmis ohjaamaan naisen hetekalleen, on naisen sinne nöyrästi ja tottelevaisesti miestä seurattava.
Jos nainen kuteinkin on jo 30+ (ylijäämänainen) tai jos hän on pilannut itsensä tatuoinneilla taikka läväreillä kuten sonnintalutusrengas sierainvälissä, tai hän on pyöräyttänyt taakan tai useamman niin miehen saamiseen on panostettava paljon enemmän. Iältään 40+ (ikänainen), 50+ (wanhusnainen) ja sitä wanhemmat ovat jo kokomaan poissa soidintantereilta naisen biologian (vaihdevuosien ja menopaussin) takia.- Anonyymi
Kun flirtti käy kuumana, mies "hakee" ponnekkaasti ja himokkaana katseyhteyttä naisen silmiin. Naisen tulee silloin vastata miehelle, riittävän pitkällä rohkaisevalla sivukatseellaan, 2-5 sekuntia, johon yhdistyy antautuvainen vieno hymy. Muuten mies tulkitse niin, ettei nainen olekaan suosiollinen, eikä silloin päästä yhdessä hetekalle peuhaamaan.
- Anonyymi
Voiko sinuun tutustua kirjoittelemalla?
-Vappaa mies täällä. - Anonyymi
Aijaa.com linkki susta
- Anonyymi
ANAL SEX
- Anonyymi
Ihmisiä on menlaisia, olet mallimitoissa ja kelpaat lentoemännäksi. Varmasti pitää. Ihmisiin tutustuu puhaamalla niiden kanssa yhdessä ja sitten se etenee, pitää kysyä - kaikki ja kumpikin jännittää.
- Anonyymi
Olet omana itsenäsi ihana, ja taatusti saat mitä vaan....en tiedä miksi mainitsit pituutesi kun se on aivan loistava, menestyksesi on taattu....vanhempi herrasmies joka seukkasi 183 cm tytön kanssa
Missä asut
- Anonyymi
Kyllä sinusta tykkää monikin kunhan sinuun tutustuu
Itselle kyllä olisi mieluisaa tutustua johonkin kivaan naiseen. Olen sinua reilusti vanhempi mies. Kpo. Olet varmasti upea nainen, varsinkin korkkarit jalassa. Olen aina ihaillut pitkiä naisia. Olen itse 184 senttiä pitkä. Minua ei haittaisi, vaikka nainen olisi 2 metriä pitkä.
aivan varmasti joku tykkää ja rakastuu sinuun vielä tulisesti elä lannistu tsemppia paljon sinne
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam20413787Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu546940Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö1846732K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon974689Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju694613Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä214371Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos724285Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko754102Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1003876- 933650