En tiedä kuuluuko tämä syrjäytymisen keskustelupalstalle, mutta minä olen ollut lapsuudesta saakka syrjitty. Kukaan ei ole ollut kiinnostunut seurastani, olen kärsinyt kiusaamisesta ja yksinäisyydestä aivan pienestä lapsesta lähtien. En tiedä mikä minussa on vikana. Vanhempani eivät kannustaneet minua lapsena eivätkä välittäneet miten minua kiusattiin. Sain vain syyllistämistä osakseni vanhemmiltani, olin muka vaikea lapsi, vaikka olin hiljainen ja liian hyväluontoinen ja ehkä siksi muut kiusasivat, kun en osannut puolustautua.
Kiusaamista koen edelleen aikuisena, en sovi mihinkään työpaikan porukoihin, en osaa seurustella ihmisten kanssa.
Onko tämä tavallinen tarina syrjäytyneiden ih keskuudessa? Johtuu kaikki lapsuudessa koetusta kiusaamisesta ja hyljeksinnästä?
Lapsesta asti syrjitty
5
395
Vastaukset
- Anonyymi
Johtuu tietenkin ja jättää loppuiän jäljet kun on lapsuudesta asti perustarpeet ja huolenpito laiminlyöty niin kiusaajilla on helppoa ottaa sellaisia uhrikseen kaikkialla, opiskelu ja työpaikoissakin.
Jotkut kiusaajat katuvat ja muuttuvat mutta ei valitettavasti kaikki.- Anonyymi
Outokumpu suomi24
- Anonyymi
On siitä lapsena erillään olosta ollut kuitenkin hyötyä. Se kasvattaa sisua ja
vielä aikuisenakin viihtyy hyvin yksin vaikka viihtyy myös porukassa .
Kyllä sitä on hyväksytty työporukoihin ja vapaa-ajan harrastuksiin ihan hyvin. - Anonyymi
Ei pidä käpertyä omaan kuoreensa, vaan pyrkiä aktiivisesti muiden
ihmisten seuraan vaikkapa harrastusten kautta jos se ei töissä onnistu. - Anonyymi
Onko syrjitty jo saanut ryhtiä elämäänsä työn tai harrastuksen kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2644760Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii803207- 362603
- 472513
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451797- 971580
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘941368PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441005- 69978
- 99938