Nyt kun jokainen Euroopan maa valmistautuu turvaamaan selustansa Venäjää vastaan, niin Suomenkin olisi hyvä terästäytyä tässä ja projekti alkaa ottamalla Suomeen monin verroin lisää pakolaisia - ilman ehtoja. Asia kun on niin, että pakolaisten määrä on kääntäen verrannollinen Venäjän hyökkäyshaluihin johtuen puhtaasti siitä syystä, ettei Venäjä raaski hyökätä sellaiseen maahan missä on jo ennestään sodan kärsimyksestä kokeneita ihmisiä. Eli pakolaiset ovat näin ollen paljon tehokkaampi sodan ehkäisijä kuin jotkut hävittäjät tai jalkaväkimiinat, vaikkei rasistit tätä kye silmittömältä vihaltaan näkemään.
Pakolaiset ovat Suomen itsenäisyyttä ylläpitävä voima
Anonyymi-ap
3
61
Vastaukset
- Anonyymi
Juu- Matut/Mamut ja Paperittomat Paskiaiset - On Sopivia MIINA-POLKIJOIKSI -!
- Anonyymi
Nuoret miehet armeijaan heti tp hakemisen jälkeen.
- Anonyymi
Taas joku kirjoittaa hupijuttuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938666
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264818- 504278
- 623847
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262706Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482519- 432501
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422295