Mistä lähtien tällä palstalla lähes pelkästään trolleja

Anonyymi-ap

5

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mielenterveyskiima
      joukkopsykoosi
      joukkokiima
      ajojahti
      maalittaminen
      mobbing riippuvuus, addiktio,
      joukkopsykopatia

• Anonyymi

sairaalloinen kiima kuulua uhrin elämään väkisin, eli tuotetaan meteliä "elämän ääniä" systemaattisesti ja pyöritään uhrin ikkunan edessä toiveena että uhri sulkee kaihtimet.

muualla ei miehillä ja teineillä pakollinen tarve pyöriä taajamatontilla päivittäin ainoana harrastuksena, ei työtä, tai muita harrastuksia

eli oikari teljintie 25
      kunttu pekka
      partanen marko
      burman petri

kykseessä sami ja tiina ruhkalan käynnistämä ajojahti

• Anonyymi

vauvasta vaariin tartutetaan sairaalloinen mielenterveyskiima
      vanhemmat opettavat että oikeus olla pihassa eli uhrille halutaan jotenkin kiimaisesti silmät kosteasti kiiluen näkyä ja kuulua

• Anonyymi

Tämä on todellakin jännittävää !!

• Anonyymi

Mielenterveyskiima

Eli naapuri käynnisti vainon jossa halusi pakkomielteisesti että siittämänsä pershedelmät ja akkansa on tonttini kupeessa

Kun perheenä poistuimme kotoa koko perhe, ja jouduimme palata takaisin hakemaan jotain, oli jätkänsä nopeasti laitettu takki auki seisomaan kotimme rajalle.

Samaa tekee seuraavat naapurit ja koko alue. Iso minun mittainen jätkä seisoo mahdollisimman lähellä kotiamme kun tulen. Kukaan tämän jätkän perheestä ei ulkoile ja harrasta muualla kuin pihassa

Mutta minulla on näitten mukaan ongelma mt.

Minulla ei ole mitään pakkomiellettä oleskella väkisin kenenkään kodin liepeillä. Enkä värvää ketään muutakaan vainoamaan ihmisiä koska sitä se kodin liepeillä väkisin oleminen on.

Koko alue on harrastanut tätä vastapäisen aikuisen miehen persuuksien hedelmien lisäksi
      Kun palasin kotiini puörällä töistä aikoinani yrittäen vitkutella mahdollisimman paljon keskustassa että täällä olisi rauha, niin talvella ketään ei näkynyt matkalla iltapimeässä mutta kotikadullani alkoi karjunta kuulua kun 19 -20 aikaan ajoradalla kotini edessä jengi tuottaa siinä impulssimaista meteliä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      147
      1919
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      285
      1047
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      80
      864
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      858
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      779
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      17
      723
    7. 70
      694
    8. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      681
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      58
      674
    10. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      43
      670
    Aihe