Olen kolmekymppinen trans, ja etsin miestä joka tulisi juottamaan mulle kusta suoraan munasta, ja mieluiten useamman kerran päivässä. Helsinki.
Pissanjuonti
16
260
Vastaukset
- Anonyymi
Mieluusti tulen, ongelmana vaan on se että toi kiihottaa niin että ei pysty kusemaan ennen kun on lauennut.
Eli hoituisko se ensin.
Lupaan juoda paljon ennen kuin tulen luoksesi.
🥰- Anonyymi
tottakai se onnistuu :)
- Anonyymi
Ai jospa sais sun Kaa kokeilla pissaleikkejä. Oon vaan itsekseni leikkinyt mut haluisin kokeilla kyl. Ihana ois ottaa eka sulta suihin loppuun asti ja sit valuttaa mulle sun lämmintä pissaas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jospa sais sun Kaa kokeilla pissaleikkejä. Oon vaan itsekseni leikkinyt mut haluisin kokeilla kyl. Ihana ois ottaa eka sulta suihin loppuun asti ja sit valuttaa mulle sun lämmintä pissaas
nyt meni väärinpäin
- Anonyymi
kato, aasi
- Anonyymi
Haluatko maistaa mun kakkaa? T. Tuhkaluukku Jami
- Anonyymi
hei Jami,
Kiitos että vastasit. Kakka ihmeessä, ja työnnä ne kakat vaikka nieluusi. - Anonyymi
Minä voin maistaa kakkaasi ilomielin! Kakanpuute ollut jo sillä tasolla että olen miettinyt täytyykö sitä lähteä ojista tonkimaan koirankakkoja kun ei ole syöttäjää löytynyt aikoihin.
T: Ripuli-Reiska - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä voin maistaa kakkaasi ilomielin! Kakanpuute ollut jo sillä tasolla että olen miettinyt täytyykö sitä lähteä ojista tonkimaan koirankakkoja kun ei ole syöttäjää löytynyt aikoihin.
T: Ripuli-Reiskavittu sä oot retardi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vittu sä oot retardi
Sinä olet kateellinen!
T: R. KAJANDER SETÄ HEINOLA
- Anonyymi
Aamu alkoi kivistyksellä peräaukossa kun paskalla istuin, työnsin sinne sormen ja tunsin upean kokoisen pukaman jota sormella hyväilin. Tämän jälkeen sormi olikin kiihoittavasti hedelmäisessä paskassa. Tämän sormen kun olisi saanut työntää tuhkaluukku-jamin suuhun..
- Anonyymi
Juuri join ison lastin omaa virtsaani, juon pari lasillista joka päivä. T. M 61
- Anonyymi
Täällä keskustelevilla on selvästi lorahtanut kusta sekaan tekovaiheessa. T. Pentti Preikä
- Anonyymi
Ensin povilleen miehen eteen joka ottaa päästä kiinni ja nai syvälle suuhun. Sen jälkeen pakottaa juomaan kuset kullista. Kiihottaa nöyryytys. M64
- Anonyymi
Minä tykkäisin pissata sulle suuhun saisit juoda lämmintä kusta Minä kusen myös omaan suuhun ja kasvoille m65 tyttöilen lähes joka päivä
- Anonyymi
Missä päin olet. M 65v
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821625- 401269
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu87966Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja201926- 61853
- 53845
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20830Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.60805- 37779
- 33769