Iltapäivälehden mukaan PayPalin takana hääräävät Trumpin takapirut Peter Thiel, David Sacks ja Elon Musk, joiden ohjeita Trump kuuntelee.
Itse aion boikotoida kauppoja joiden nettiostoksia PayPal välittää. Toivottavasti nämä liikkeet vaihtavat välittäjäksi ruotsalaisen Klarnan.
Ostin takavuosina Powerin nettikaupasta kovalevyn, jota koneeni ei jostain syystä tunnistanut. Jouduin palauttamaan sen myymälään, jossa sain hinnasta takaisin viisi euroa vähemmän kuin mitä tuote maksoi. He eivät osanneet syytä. Kolmen, neljän vuoden kuluttua ostin jotain, jonka maksu meni PayPalin kautta ja minun piti luoda tili sinne. Siellä luki, että olen myyjä ja kaikista kaupoista menee viisi euroa heille. Silloin tajusin mihin viisi euroa oli vuosia sitten joutunut. Lähetin reklamaation ja selitin, että en ole mikään kauppias, vaan olin saanut rahat takaisin palauttamastani tuoteesta ja he olivat ottaneet siitä viisi euroa. Vasta sitten tililleni tuli tuo vitonen monen vuoden jälkeen.
Aion antaa palautetta PayPalia käyttäville yrityksille, joista ostan ja jotka käyttävät Trumpin neuvojien PayPalia ja toivon että he vaihtavat sen Klarnaan.
PayPal maksun välittäjä
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477685
- 334263
- 573735
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652601- 612474
- 512398
- 402349
- 162296