Kieltäydyn jatkossa

Maksamasta maataloustukia.

31

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tähänpä mielisin lisätä: tilulilulii, tilulilulii.

      Esko Nurmijärveltä

    • Anonyymi

      Ethän sä kusenlarittaja ole edes töissä.

      • KÄYKÖ TURVENUIJA KUUMANA!
        ÄLÄ KUSE PILKKIHAALARIISI KUN SAMMUT!


      • Anonyymi
        Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:

        KÄYKÖ TURVENUIJA KUUMANA!
        ÄLÄ KUSE PILKKIHAALARIISI KUN SAMMUT!

        Paitulilla on ihan yhtä huonot hermot kuin Trumpilla. Megalomaniaa pukkaa taas....

        Psykiatri ja poliittinen kommentoija tohtori Russell Razzaque:

        "6 Shocking Traits Of Authoritarian Leaders You Must Know!"

        https://www.youtube.com/watch?v=RYBHZYXLi3M

        "Inside Trump’s Mind Bullying Of Zelensky: A Psychiatrist Analyzes His Behavior"

        https://www.youtube.com/watch?v=gMetdO01OI0

        "How Trump’s Childhood Shaped His Presidency – The Psychological Truth"

        https://www.youtube.com/watch?v=5I0Xr6v1EpM

        "Are Trump & Putin Secretly Masochists? A Psychiatrist Analyzes Their Dark Psychology"

        https://www.youtube.com/watch?v=4Hmdimv22vE


      • Anonyymi
        Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:

        KÄYKÖ TURVENUIJA KUUMANA!
        ÄLÄ KUSE PILKKIHAALARIISI KUN SAMMUT!

        Taas tuli otettua pari keppanaa?


      • Anonyymi
        Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:

        KÄYKÖ TURVENUIJA KUUMANA!
        ÄLÄ KUSE PILKKIHAALARIISI KUN SAMMUT!

        Jäisit muuten ilman sitä kaljookin jos ei isäntä viljelisi sitä ohraa panimolle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas tuli otettua pari keppanaa?

        Kiljua se ryystää.


      • Anonyymi

        Taisi osua napakymppiin ulvomisestasi ja räkimisestäsi päätellen!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taisi osua napakymppiin ulvomisestasi ja räkimisestäsi päätellen!

        TUKIPUMMIN NAAMAAN ONKIN SYYTÄ RÄKIÄ!


      • Anonyymi
        Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:

        TUKIPUMMIN NAAMAAN ONKIN SYYTÄ RÄKIÄ!

        Paljastit ainoastaan oman himmeän mielesi todellisuuden. Olet kuin Haapaveden teurastajapersu.

        "Syyte: Kaupunginvaltuutettu sylki päätoimittajaa kohti ja nimitteli rajusti ruokakaupassa

        Kunnianloukkauksesta syytetty Ilkka Repo on kiistänyt tapahtuneen oikeudessa."

        https://yle.fi/a/74-20150794


      • Anonyymi
        Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:

        TUKIPUMMIN NAAMAAN ONKIN SYYTÄ RÄKIÄ!

        Kuinka monta promillee???


    • Anonyymi

      ..tuskin niitä on häneltä oltu perimässäkään , täysimääräisenä on KELA ruokakaupan maksusitoumuksen lähettänyt ... kokemus on osoittanut että jos sen paperin antaa asiakkaalle itselleen , tämä vaihtaa sen muutamaan kaljalaatikkoon .. ja päivän -parin päästä on vapisten ja tutisten hakemassa uutta ..

      • Tiesittekö että maatalousloisille maksetaan asumistukea omistusasumiseen.


    • Anonyymi

      Kieltäydyn maksamasta aloittajan Kela-tukia.

      • OSTA ULKOMAISTA RUOKAA!
        ÄLÄ ELÄTÄ MAATALOUSLOISTA!


      • Anonyymi
        Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:

        OSTA ULKOMAISTA RUOKAA!
        ÄLÄ ELÄTÄ MAATALOUSLOISTA!

        Niin myöskään et voi ostaa kotimaista olutta tai viinaa kun on viljaa käytetty?


    • Anonyymi

      Ethansä persu mitään maataloustukia edes maksakkaan. Maataloustukia maksatetaan joko Suomen valtion taikka EU:n kautta eikä sun kolikkopussistasi jossa on kolmemarkkaa ja kuusikymmentä ruplaa.

    • Anonyymi

      VOI TEITÄ HULLUJEN HUONEEN POIKIA!
      TÖRNÄVÄN INSSI KÄSITTELI SAMASSA TILASSA RIKKIHAPPOA JA AMMONIAKKIA!

      • Anonyymi

        Paitulimajuri olisi pitänyt jo vuosia sitten kiikuttaa lataamon pahnoille, mutta ilmeisesti ei ole läheisiä ihmisiä ympärillään, jotka olisivat havainneet asian ja ohjanneet hoitoon. Kävelevä aikapommi.


    • Anonyymi

      Vihanen kusenlarittaja@

      • Anonyymi

        Ja #rutsaoikeisto.


    • Anonyymi

      Maataloustukia maksetaan siksi jotta ruoan hinta pysyy alhaisena eikä heittelehtisi markkinatilanteiden sekä katovuosien seurauksena.

    • Anonyymi

      Jaahas, taas on hybris päällä.. ja paha olo.

      • Oliko äpärällä jotain sanottavaa.


      • Anonyymi
        Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:

        Oliko äpärällä jotain sanottavaa.

        Vain toinen meistä on... Ja se en ole minä.


    • Anonyymi

      Tuo olisi hyvä toteuttaa niin että ostamasi ruokatarvikkeiden hinta kerrotaan vaikkapa 3 :la . Maksaisit siis niiden tuotantohinnan . Oletko työtön /elätkö yhteiskunnan maksamalla tukirahalla ?

    • Anonyymi

      Stubbin sanoin: "Voi vittu mitä paskaa "!!

    • Anonyymi

      En halua maksaa YLE veroa

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe