Näin vaatii persut
Apukoulut takaisin
11
129
Vastaukset
- Anonyymi
Persuille liian vaativaa.
- Anonyymi
Kaikki vaatii. Vain vasurit on kaikkea yhteiskunta kehitystä vastaan.
- Anonyymi
Apukoulu tekisi hyvää sinullekin, jotta oppisit, että "yhteiskuntakehitys" on yhdyssana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apukoulu tekisi hyvää sinullekin, jotta oppisit, että "yhteiskuntakehitys" on yhdyssana.
minä olen tuota kaveria korkeammalla ja jätän isot kirjaimet ja välimerkit pois 🤔
missä sinä asut ja paljonko sinulla on rahaa ? taidat jäädä kakkoseksi , kuten yliopiston hummahumanistin tutkinnon suorittaneet vain kovat tieteet on arvostettuja
- Anonyymi
ei kyllä kehitysvammaiset kuuluvat yliopistoon , koska inkluusio
- Anonyymi
Joku kohupersu voi päästä apukoulun voimistelun lehtoriksi?
- Anonyymi
Kyllä persujen lapsille on taattava heidän tarvitsemansa opetus, ei yhtä ryhmää saa jättää oppimisen ulkopuolelle.
- Anonyymi
Persupienokainen jää apukoulussakin luokalle, mutta hänestä voi isona silti tulla ps kansanedustaja?
- Anonyymi
"Me olemme todellinen ruohonjuuritason puolue, ja se on meille vahvuus. Meillä kenestä tahansa voi tulla mitä tahansa, kuten lukuisat esimerkit tässäkin salissa osoittavat, eikä tarvitse kulkea broilerimankelin läpi. "
- Anonyymi
Siis persujen lapsille omat koulut: apukoulut.
Oppisivatko tulevat persujen sukupolvet siis vihdoin lukemaan?- Anonyymi
Toivotaan, että persujen seuraava sukupolvi oppii lukemaan ja sitä seuraava sukupolvi myös ymmärtää lukemansa. Nythän persut ovat tulleet jäädäkseen:
Luokalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1286458Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745772324Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk461590Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141351Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna881196Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481045- 661038
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631022Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.27998- 63956