Keskustelu on kaiken ydin, sillä ilman keskustelua ei olisi mitään.
Itselleni tuottaa valtavia vaikeuksia ymmärtää tämä yksinkertainen asia, kuin ei mitään.
Aiwan crazy bändi!
(hirn)
https://youtu.be/w8JVfgCqp3E?si=5L--5JSsLrSUd1CI
Keskustelu on kaiken ydin
8
304
Vastaukset
- Anonyymi
Hih. Sanoa, vai eikö sanoa
Täysin käsittämätöntä, ettei kukaan tartu tähän keskusteluun :)
Todellakin tämä kuva. Se on jo piirtynyt verkkokalvojeni pohjaan, ilman että minun tarvitsisi enää koskaan uudestaan avata ja katsoa sitä.
Tutkin sen jokaista pyöreää piirtoa ja pehmeyttä hitaasti ja huolellisesti. Sen täydellinen intiimiys ja läheisyys tekee vaikutuksen, kuin toisiinsa yhteensulautuneen täydellisen rakastelun rento jälkitila.
Vasta myöhemmin hahmotan sen tunnistettavuuden. Tajunnan räjäyttää kirkaisu, aliens!
Punaiset, siniset ja valkoiset valot syttyvät ja sammuvat, kuin hengittäen hiljaa. Laserit halkovat ilmaa tutkien tilaa ja liukuen pehmeästi pitkin sen alastonta pintaa. Paranoijaa.
romeo ja julia.
myöhässä.
:)- Anonyymi
Äh.
Olisin halunnut kirjoittaa sen sittenkin toiseen muotoon. Käsitellä sitä sitä niin pitkään, että se liikkuisi käsieni alla eri asentoihin kuin sulaa vahaa.
Saisin heilumaan sen kuin mato, huojumaan kuin korttitalo, iskemään kuin kobra, romahtamaan kuin palikat, joiden järjestystä et enää löydä.
Armollisempaako sinulle, ei. Minä nukahdan ja sitten se tapahtuu.
:)
Minä olen autisminkirjolla, joten usein vain möllöträn hiljaa omissa maailmoissani. Toisaalta olen täysin samaa mieltä siitä, että ilman keskustelua ja vuorovaikutusta asioista ei tule yhtään mitään. Mutta kaipaan vain vähemmän sitä small talkia ja enemmän ihan oikeaa vuorovaikutusta.
- Anonyymi
Niih, keskustelu ei ole mitään ellei sitä ole. Ja miksi olisikaan jos keskusteleminen ei edes ole alkuperäinen tarkoitus.
Ihan hauskaa kuunneltavaa, jos näin nyt voi todeta keskustelun ydintä olemusta ymmärtämättä :) Mielestäni kommunikointi on hyvin ratkaisevaa ihmisten välisessä kanssakäymisessä. On erittäin tärkeää osata ilmaista itseään oikein ja selkosanaisesti.
Huolimattomista sanoista, tai tuppisuumaisuudesta, voi tulla väärinkäsityksiä ja ikäviä seurauksia.
Puhukaa toisillenne!- Anonyymi
No näin. Näinhän se on :)
Sen näkee ja kokee, ettet puhu ensimmäistä kertaa.
Tämä tahtoo unohtua minulta joka kerta. Toisaalta ilmaisun epäselkeys voi olla tarkoituksen mukaista. Varsinkin silloin, kun ei halua puhua kenellekkään yhtään mitään
- Anonyymi
Ilman keskustelua on paljonkin. Eleet, ilmeet, katseet, ääntely..
- Sheena- Anonyymi
Mjoo
Tämä voi kuulostaa hieman kummalliselta, mutta paras ystäväni on olemassaolon nero, sillä hänellä ei ole tarvetta todistaa itseään, tai mitään.
Voimme olla paikalla viikon, mutta vaiti. No problemo.
(hihitystä)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202993Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371834- 161822
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3461741- 311317
- 301290
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671132- 641009
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.57941- 39884