Tapani kansa

Anonyymi-ap

Miksi Nina af Enehjelm ei asunut hänen luonaan vaan Espoossa pitkän matkan päässä jos oli kerran Tapanin avopuoliso

22

188

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä kenellekään kuuluu toisten asumiskuviot,jos muuten välittää toisesta.

• Anonyymi

No mut ois nyt sen aikaa voinut asua Kotkassa kun toinen oli leikkauksessa ja hoitaa häntä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mut ois nyt sen aikaa voinut asua Kotkassa kun toinen oli leikkauksessa ja hoitaa häntä

No, täällä ei vielä toistaiseksi omaiset saa hoitaa leikkausta eikä siellä sairaalassa.
        Kotonakin pitäisi aina olla kaikilla alan ammattilainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, täällä ei vielä toistaiseksi omaiset saa hoitaa leikkausta eikä siellä sairaalassa.
        Kotonakin pitäisi aina olla kaikilla alan ammattilainen.

Älä nyt liioittele.

• Anonyymi

> Miksi Nina af Enehjelm ei asunut hänen luonaan vaan Espoossa

Kummassako sinä itse haluaisit asua Espoossa, vaiko Kotkan kaupunginosassa, Koivulassa, noin 15 km Kotkan keskustasta?
      Ei varmaan kovin hääppöisesti ole kaikilla tekemistä ja viihtymistä tuolla talvisaikaan.

• Anonyymi

En tiedä, mutta minua alkaa jo ärsyttää tuon puolison käytös.

Aika paljon korostaa nyt sitä rakkauttaan. Joo.

Olisi mennyt kaveriksi sinne sairaalaan ja viimeistään kotiutumistilanteeseen. Ei kyllä noin välinpitämätön käytös mistään oikeasta huolen pidosta kerro.

Ei ole lopulta vastannut edes puhelimeen, kun Tapsa yrittänyt soittaa. Ei ole vastannut myöskään, kun sairaalasta oli yritetty soittaa.

Hällä väliä tyyppi tuntuu loppujen lopuksi olevan. Oikaiskoon, jos joku tietää paremmin!

• Anonyymi

No mut kun välit menivät poikki niin pakko kai sit jonnekin oli muuttaa

• Anonyymi

No miksi ei antanut Tapsan asua sitten kotonaan Espoossa jos on iso omakotitalo ja neliöitä mahtava määrä, miks Tapsan piti lähtee pois kotoota

• Anonyymi

Ajattelin kans että hänen ois viimeistään siinä vaiheessa kuulunut olla Tapsan luona kun ei tämä meni sairaalaan. Ja käydä katsomassa niin ei varmaan ois kotiutettu kauan niin äkkiä.
      Vuosikausiin tästä naisesta ei oo kuulunut mitään mut nyt sit niin rakastetaan ja suukotetaan kun toinen on kuollut. Se on silloin jo myöhäistä.
      Lapsista ei puhuttu mitään...

• Anonyymi

Voi kultapieni, vaikka olisi koko suku sairaalassa vaatimassa "ei kotiuteta", niin jos lääkäri, tuo Jumalasta seuraava, on ilmoittanut, että kotiutetaan, niin siihen ei auta itse Saatanakaan!

• Anonyymi

Kumpikin yksityishenkilö. Ymmärrätkö? Vaikka Kansa oli julkisuuden henkilö aikanaan, niin nyt oli yksityishenkilö. Ei tuntenut varmasti enää tarvetta tyrkylle millään muotoa, kuten jotkut. Puolisonsa oli aina yksityishenkilö vaikka oli "rouva" Tapani Kansa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpikin yksityishenkilö. Ymmärrätkö? Vaikka Kansa oli julkisuuden henkilö aikanaan, niin nyt oli yksityishenkilö. Ei tuntenut varmasti enää tarvetta tyrkylle millään muotoa, kuten jotkut. Puolisonsa oli aina yksityishenkilö vaikka oli "rouva" Tapani Kansa

Ei ollu rouva Tapani kansa. Oli vaan avovaimo joka oli monta kertaa heittänyt Tapanin pihalle luin lehdestä. Sairaalaan ei ehtinyt kattoon mut heti kun Tapani oli kuollut ehti Kotkaan Tapanin asunnolle.
        Kaikkihan jää lapsille

• Anonyymi

Lue netistä tanssiin .fi

• Anonyymi

Millä vuosisadalla elät?

• Anonyymi

Rahat sillä pyrkyrieukolla ainakin näyttää olevan loppu, kun pari kertaa päivässä tarttee avautua juorulehdissä puolisonsa kuolemasta. Häpeis vanha ämmä!

• Anonyymi

Kenellä täällä sitten liikaa rahaa on. Jollain kait sitä pitää elää itse kunkin.

Niin kauan kuin henki pihisee, rahaa tarvitaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenellä täällä sitten liikaa rahaa on. Jollain kait sitä pitää elää itse kunkin.

Niin kauan kuin henki pihisee, rahaa tarvitaan.

Mut ei toisen kuolemalla pidä rahastaa

• Anonyymi

Yrittää nyt kaikille todistaa että kaikki oli hyvin joka päivä iltalehdessä. Hymyssä, seiskassa ja missä vaan. Ehkä uskoo itsekin satuihinsa

• Anonyymi

>>En tiedä, mutta minua alkaa jo ärsyttää tuon puolison käytös.
      Aika paljon korostaa nyt sitä rakkauttaan. Joo.>>

Minua ärsyttää kaikkien TV-kanavien kehunta ja ylistys Tapani Kansaa kohtaan.

Viimeisen 30 vuoden aikana YLE ei kertaakaan kutsunut minnekään ohjelmiinsa Tapani Kansaa haastateltavaksi. Olisi sen johonkin Aamu-TV:hen keltaisille sohville joskus voinut kutsua.

Neloskanava pyörittänyt Vain Elämää musiikkiohjelmaansa jo 13 vuoden ajan. Koskaan ei kutsuttu Tapani kansaa mukaan, vaikka tämä viestitti olevansa halukas ohjelmaan osallistumaan.

Olihan se sellainen takakireä äijä ja taiteilijaluonne aina. Mutta olisihan sen voinut pyytää sitten vaikka poistumaan studiolta tai nauhoituksista, jos on tekijöiden mielestä liian vaikea ihminen.

On niitä muitakin MiinaÄkkijyrkkiä ym. lähetetty kesken ohjelmakuvausten maitojunalla kotiin. Tapsalle ei vaan annettu tätä mahdollisuutta, ja kyllä se vanhana lavaesiintyjänä siellä olisi osannut ihan siivosti olla.

• Anonyymi

Niinpä, mutta en kyllä muista nähneeni tätä naista kauan oikeastaan koskaan TV.ssä
      Mutta en kyllä tiedä mahtavampaa laulajaakaan kuin Tapani kansa, mikä ääni. Ei tule toista Tapani kansaa ...

• Anonyymi
      UUSI

Tapani kansalla on poika myös Tuulikki kuorikosken kanssa
      Sekä poika ja tyttö Nina af Enehjelm in kanssa

• Anonyymi
        UUSI

Toivottavasti edes jotkut noista breikkaa mahdollisimman nopeasti. Pinnalle pääsy on joskus tosi vaikeata.

Suomi tarvistee Tapani Kansan sukuisia ihmisiä laulamaan järvenrantojemme tanssilavoilla taas ensi kesänäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      140
      1747
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      265
      878
    3. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      34
      779
    4. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      65
      656
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      29
      651
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      5
      644
    7. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      641
    8. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      616
    9. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      43
      600
    10. Mun veikkaus

On se, että jos/kun tavataan ja aletaan juttelemaan, tajutaan, että ollaan jotain muuta kuin kuviteltiin. Ja kupla puhke
      Ikävä
      53
      592
    Aihe