Tämä on vanhan miehen perusteltu näkemys teistä vihreistä

Anonyymi-ap

Kunnioittakaa edes vanhan miehen mielipidettä, joka on tätä maata rakentanut.

Sananvapaus, se kuuluu minullekin, vaikka ikää on jo yli 70 vuotta.

En ole vanhus muuten kuin ikävuosiltani. Vielä käteni nousee auttamaan ja rakentamaan tätä maata.

Me olemme olleet niitä eturivin kympin tyttöjä ja poikia, joista tuli lääkäreitä, tuomareita ja pappeja.

Mitä merkitsee ehdokkaan vihreys tulevissa kuntavaaleissa?

Kun suomalaiset nuoret menevät armeijaan, heistä tulee reservin upseereita ja joistain myöhemmin kadettiupseereita, jos sellainen kiinnostaa. Vihreät ovat järjestään sivareita tai kokonaan vapautettuja huonon kunnon tai mielenterveysongelmien takia, niin kuin eräs entinen ulkoministeri ja presidenttiehdokas.

Tuntemani vihreät ovat olleet mielenosoituksissa viihtyviä laardiperseitä, jotka eivät edes unta näe yrittäjän ammatista tai oman elämänsä rahoittamiseta työnteolla. En ole vielä tavannut vihreää kansanedustajaa, erästä entistä vihreiden ministeriä lukuunottamatta, joka selvittäisi Cooperin testin muuten kuin polkupyörällä, oma tulokseni nuorempana oli 3500m. Kyseinen ministeri oli sivumennen mainiten erittäin kummallinen tapaus, jonka kanssa oli mahdotonta käydä rakentaa keskustelua vaalikojulla yrittämisen taloudellisista edellytyksistä Suomessa.

Kirjoittamani on minun vakaa mielipiteeni vihreistä Suomenmaassa ja sen takana minä seison. Totuus ei pala tulessakaan ja se teidän on vain hyväksyttävä.

Terveisin ja voimia toivottaen,

Isä, isoisä, reservin majuri ja entinen yrittäjä, nykyinen SPR :n vapaaehtoinen työntekijä

39

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivotin teille voimia lähinnä siksi, että voisitte punnertaa itsenne ylös sieltä vihreästä henkisestä rämeestä, jonne olette uppoamassa.

Terveisin, sama

• SIKA OOT!🐖

• Anonyymi

Olet niin oikeassa. Voimia sinulle!

• Anonyymi
        UUSI

Kiitos!

• Anonyymi

Vihreiden himon on leikata eläkkeitä!

• Anonyymi

Vihreät pyrkivät tulonsiirtoon eläkeläisiltä työttömille vihreille anarkisteille.

• Anonyymi

Vihreiden himona on homoilu.

• Anonyymi

Hei idiootti vanhus, vihreissä on vanhempia paljon enemmän. Olette niin uskomattoman hölmöjä, että kehittelette itse kuka ja ketä on missäkin....

• Anonyymi

Minä taas olen nähnyt vaikka kuinka paljon vanhoja vihreitä, he usein harrastavat luontoretkeilyä! Elikapina on eri porukka. Minä en itse kuuluu mihinkään leiriin taikka uskonto kuntaan, enkä ollut missään mukana...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas olen nähnyt vaikka kuinka paljon vanhoja vihreitä, he usein harrastavat luontoretkeilyä! Elikapina on eri porukka. Minä en itse kuuluu mihinkään leiriin taikka uskonto kuntaan, enkä ollut missään mukana...

Elokapina on anarkisti semi porukka! Piristyn kyllä jos ha tekevät jotain.
        Minun puolestani he saisivat tehdä enemmän kuin nyt. Jos vaikka kuorruttaisivat eduskuntatalon mudalla ja kansanedustajat vihreällä elintarvikevarilla niin se vasta olisi viihdettä!

• Anonyymi

Vihreät vanhukset on kaikkein sekopäisimpiä. Niitä ei pitäisi päästää sataa metriä lähemmäksi meitä normaaleja äänestäjiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne ole vihreitä vaan maaseudulla asuvia persuja, jotka tykkäävät kalastella ja metsästellä. Metsänhoito on myös lähellä persujen sydäntä.

• Anonyymi

Vihreillä ei ole mitään käytöstapoja, eikä kunnioitusta seniorikansalaisia kohtaan.

• Anonyymi

VIhreät on per ceestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

VIhreät on per ceestä.

Vihreitä miehiä se kiinnostaa.

• Anonyymi

"Olette niin uskomattoman hölmöjä, että kehittelette itse kuka ja ketä on missäkin...."

Sinä taas kehittelet itsellesi kela rahoja. Kehtaat vielä haukkua viisasta vanhusta joka tienannut sinun kela rahasi. Te s...nan ituhipit kusette meitä sotaveteraanien haudalle, sekä niiden ihmisten haudalle jotka ovat rakentaneet sinunkin hyvinvoinnin. Te s...nan ituhipit yritätte ajaa tämän maan tuhoon ja islamistilaiseen kalifaattiin.

• Anonyymi

Jos he vaikka tappaisivat sinut niin sekin olisi hauskempaa kuin olla sinun seurassasi!

• Anonyymi

Vihreissä on tunnetusti eniten mt-ongelmia, joka paistaa sinunkin kirjoituksestasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihreissä on tunnetusti eniten mt-ongelmia, joka paistaa sinunkin kirjoituksestasi.

Ja huimausaineita, melkein yhtä paljon kuin vasemmistoliittolaisilla. Mukavaa olla pää pilvessä, kai.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja huimausaineita, melkein yhtä paljon kuin vasemmistoliittolaisilla. Mukavaa olla pää pilvessä, kai.

Vihreät työllistävät poliisia, oikeuslaitosta, kelaa ja terveydenhuoltoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niitä näkee usein kesäisin kadulla istuskelemassa ja haastamassa riitaa virkavallan kanssa.

• Anonyymi

Komppaan herra majuria.

• SIKA!🐷🐽

• Anonyymi

Vihreillä ei kovin laaja-alaista asiaa ole. Nöf-nöf.

• Anonyymi kirjoitti:

Vihreillä ei kovin laaja-alaista asiaa ole. Nöf-nöf.

🐷🐽 NÖF NÖF!💙🖤
        😹👍

• Anonyymi
        Moaukko kirjoitti:

🐷🐽 NÖF NÖF!💙🖤
        😹👍

Vihreät haisevat kyllä yhtä pahalle kuin nuo mainitut nöf nöffit.

• Anonyymi kirjoitti:

Vihreät haisevat kyllä yhtä pahalle kuin nuo mainitut nöf nöffit.

🐷🐽🐖💙🖤❤️😹👍

• Anonyymi

Vihreät nyt voisi polkaista suohon. Mitä niillä muka tekee?

• Anonyymi

Ne edustaa suomalaisten sekopäisintä osaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne edustaa suomalaisten sekopäisintä osaa.

Luokitellaanko vihreä ihmiseksi?

• Anonyymi

Oletko tavannut kaikki vihreät kun yleistät . Itse olen neutraali mitä tulee politiikkaan , mutta hieman karskahtaa tuo ylimielinen sävy omasta erinomaisuudestaan . Onhan se niin että kaikki ovat ihmisiä niin vihreät kun muutkin.
      Oletko lukenut heidän puolue ohjelmansa. , en usko että he ovat vihreitä mitenkään sen vuoksi että haluaisivat piruilla muille ihmisille , heillä on maailman katsomus kuten kaikilla muillakin, .
      Ja alentava sävy”eräästä ministeristä” ja ei ole vaikea arvata ketä tarkoitat. Hän olisi kovasti sinun makuusi jos olisi samasta puolueesta kun sinäkin . Nyt vaan on niin ettei ole.
      Isoisiä , ja isoäitejä on täällä muitakin ja moni tekee auttamis työtä sen verran kun jaksavat, siis ei mitään uutta auringon alla. Yrittäjän elämää se olen minäkin viettänyt, vaan en ole koskaan alentanut ketään muita koska olen ymmärtänyt sen että demokraattisessa maassa on ihmisillä erilaisia mielipiteitä asioista ja siihen heillä on toki lupa , koskaan ei suomen maassa ole kaikki ihmiset kannattaneet samaa puoluetta, joten koska puolueita on monia niin. Jokaiselle on jotakin. Sortaminen ei ole mitenkään asiallista , ja täällä ei liioin titteleitä tarvita, ollaan pärjätty tähänkin asti ilman jonkun titteliä se ei siis kerro yhtään mitään ihmisestä .
      Joten hyvää illan jatkoa ,

• Anonyymi

Kuinka vaan, mutta ovathan vihreät suurelta osin yhteiskunnan vapaahiihtäjiä ja ikityöttömiä.

• Anonyymi

Aloitukseen liittyen oletan että ainakin kaksi vihreää pystyy suorittamaan Cooperin testin 12 minuuttiin, kuten säännöt sanovat.

• Anonyymi

Juu, varmaan Haavisto ja sen avec.

• Anonyymi

Mutta vain sähköpyörällä?

• Anonyymi

Hyvä.

• Anonyymi

Toivon sinulle pitkää ikää.

• Anonyymi

Kyllö on aloittaja oikeassa, nämä eivät ole aivopesty kakaralauma kuten nämä muutkin vihervasemmisto, vasemmisto, sdp, ja vihreät.

• Anonyymi

Nyt mä ymmärrän, miksi vihreitä kiinnostaa sähköpyöräily.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      177
      3691
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      85
      1638
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      27
      1395
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1272
    5. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      19
      1068
    6. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      1053
    7. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      35
      1021
    8. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      92
      1018
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      121
      952
    10. Se olisi ihan

Napinpainalluksen päässä. Ei vaatisi paljon
      Ikävä
      62
      785
    Aihe