Kunnioittakaa edes vanhan miehen mielipidettä, joka on tätä maata rakentanut.
Sananvapaus, se kuuluu minullekin, vaikka ikää on jo yli 70 vuotta.
En ole vanhus muuten kuin ikävuosiltani. Vielä käteni nousee auttamaan ja rakentamaan tätä maata.
Me olemme olleet niitä eturivin kympin tyttöjä ja poikia, joista tuli lääkäreitä, tuomareita ja pappeja.
Mitä merkitsee ehdokkaan vihreys tulevissa kuntavaaleissa?
Kun suomalaiset nuoret menevät armeijaan, heistä tulee reservin upseereita ja joistain myöhemmin kadettiupseereita, jos sellainen kiinnostaa. Vihreät ovat järjestään sivareita tai kokonaan vapautettuja huonon kunnon tai mielenterveysongelmien takia, niin kuin eräs entinen ulkoministeri ja presidenttiehdokas.
Tuntemani vihreät ovat olleet mielenosoituksissa viihtyviä laardiperseitä, jotka eivät edes unta näe yrittäjän ammatista tai oman elämänsä rahoittamiseta työnteolla. En ole vielä tavannut vihreää kansanedustajaa, erästä entistä vihreiden ministeriä lukuunottamatta, joka selvittäisi Cooperin testin muuten kuin polkupyörällä, oma tulokseni nuorempana oli 3500m. Kyseinen ministeri oli sivumennen mainiten erittäin kummallinen tapaus, jonka kanssa oli mahdotonta käydä rakentaa keskustelua vaalikojulla yrittämisen taloudellisista edellytyksistä Suomessa.
Kirjoittamani on minun vakaa mielipiteeni vihreistä Suomenmaassa ja sen takana minä seison. Totuus ei pala tulessakaan ja se teidän on vain hyväksyttävä.
Terveisin ja voimia toivottaen,
Isä, isoisä, reservin majuri ja entinen yrittäjä, nykyinen SPR :n vapaaehtoinen työntekijä
Tämä on vanhan miehen perusteltu näkemys teistä vihreistä
39
221
Vastaukset
- Anonyymi
Toivotin teille voimia lähinnä siksi, että voisitte punnertaa itsenne ylös sieltä vihreästä henkisestä rämeestä, jonne olette uppoamassa.
Terveisin, sama - Anonyymi
Olet niin oikeassa. Voimia sinulle!
- AnonyymiUUSI
Kiitos!
- Anonyymi
Vihreiden himon on leikata eläkkeitä!
- Anonyymi
Vihreät pyrkivät tulonsiirtoon eläkeläisiltä työttömille vihreille anarkisteille.
- Anonyymi
Vihreiden himona on homoilu.
- Anonyymi
Hei idiootti vanhus, vihreissä on vanhempia paljon enemmän. Olette niin uskomattoman hölmöjä, että kehittelette itse kuka ja ketä on missäkin....
- Anonyymi
Minä taas olen nähnyt vaikka kuinka paljon vanhoja vihreitä, he usein harrastavat luontoretkeilyä! Elikapina on eri porukka. Minä en itse kuuluu mihinkään leiriin taikka uskonto kuntaan, enkä ollut missään mukana...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas olen nähnyt vaikka kuinka paljon vanhoja vihreitä, he usein harrastavat luontoretkeilyä! Elikapina on eri porukka. Minä en itse kuuluu mihinkään leiriin taikka uskonto kuntaan, enkä ollut missään mukana...
Elokapina on anarkisti semi porukka! Piristyn kyllä jos ha tekevät jotain.
Minun puolestani he saisivat tehdä enemmän kuin nyt. Jos vaikka kuorruttaisivat eduskuntatalon mudalla ja kansanedustajat vihreällä elintarvikevarilla niin se vasta olisi viihdettä! - Anonyymi
Vihreät vanhukset on kaikkein sekopäisimpiä. Niitä ei pitäisi päästää sataa metriä lähemmäksi meitä normaaleja äänestäjiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne ole vihreitä vaan maaseudulla asuvia persuja, jotka tykkäävät kalastella ja metsästellä. Metsänhoito on myös lähellä persujen sydäntä.
- Anonyymi
Vihreillä ei ole mitään käytöstapoja, eikä kunnioitusta seniorikansalaisia kohtaan.
- Anonyymi
VIhreät on per ceestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VIhreät on per ceestä.
Vihreitä miehiä se kiinnostaa.
- Anonyymi
"Olette niin uskomattoman hölmöjä, että kehittelette itse kuka ja ketä on missäkin...."
Sinä taas kehittelet itsellesi kela rahoja. Kehtaat vielä haukkua viisasta vanhusta joka tienannut sinun kela rahasi. Te s...nan ituhipit kusette meitä sotaveteraanien haudalle, sekä niiden ihmisten haudalle jotka ovat rakentaneet sinunkin hyvinvoinnin. Te s...nan ituhipit yritätte ajaa tämän maan tuhoon ja islamistilaiseen kalifaattiin.
- Anonyymi
Jos he vaikka tappaisivat sinut niin sekin olisi hauskempaa kuin olla sinun seurassasi!
- Anonyymi
Vihreissä on tunnetusti eniten mt-ongelmia, joka paistaa sinunkin kirjoituksestasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihreissä on tunnetusti eniten mt-ongelmia, joka paistaa sinunkin kirjoituksestasi.
Ja huimausaineita, melkein yhtä paljon kuin vasemmistoliittolaisilla. Mukavaa olla pää pilvessä, kai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja huimausaineita, melkein yhtä paljon kuin vasemmistoliittolaisilla. Mukavaa olla pää pilvessä, kai.
Vihreät työllistävät poliisia, oikeuslaitosta, kelaa ja terveydenhuoltoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä näkee usein kesäisin kadulla istuskelemassa ja haastamassa riitaa virkavallan kanssa.
- Anonyymi
Komppaan herra majuria.
SIKA!🐷🐽
- Anonyymi
Vihreillä ei kovin laaja-alaista asiaa ole. Nöf-nöf.
- Anonyymi
Moaukko kirjoitti:
🐷🐽 NÖF NÖF!💙🖤
😹👍Vihreät haisevat kyllä yhtä pahalle kuin nuo mainitut nöf nöffit.
Anonyymi kirjoitti:
Vihreät haisevat kyllä yhtä pahalle kuin nuo mainitut nöf nöffit.
🐷🐽🐖💙🖤❤️😹👍
- Anonyymi
Vihreät nyt voisi polkaista suohon. Mitä niillä muka tekee?
- Anonyymi
Ne edustaa suomalaisten sekopäisintä osaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne edustaa suomalaisten sekopäisintä osaa.
Luokitellaanko vihreä ihmiseksi?
- Anonyymi
Oletko tavannut kaikki vihreät kun yleistät . Itse olen neutraali mitä tulee politiikkaan , mutta hieman karskahtaa tuo ylimielinen sävy omasta erinomaisuudestaan . Onhan se niin että kaikki ovat ihmisiä niin vihreät kun muutkin.
Oletko lukenut heidän puolue ohjelmansa. , en usko että he ovat vihreitä mitenkään sen vuoksi että haluaisivat piruilla muille ihmisille , heillä on maailman katsomus kuten kaikilla muillakin, .
Ja alentava sävy”eräästä ministeristä” ja ei ole vaikea arvata ketä tarkoitat. Hän olisi kovasti sinun makuusi jos olisi samasta puolueesta kun sinäkin . Nyt vaan on niin ettei ole.
Isoisiä , ja isoäitejä on täällä muitakin ja moni tekee auttamis työtä sen verran kun jaksavat, siis ei mitään uutta auringon alla. Yrittäjän elämää se olen minäkin viettänyt, vaan en ole koskaan alentanut ketään muita koska olen ymmärtänyt sen että demokraattisessa maassa on ihmisillä erilaisia mielipiteitä asioista ja siihen heillä on toki lupa , koskaan ei suomen maassa ole kaikki ihmiset kannattaneet samaa puoluetta, joten koska puolueita on monia niin. Jokaiselle on jotakin. Sortaminen ei ole mitenkään asiallista , ja täällä ei liioin titteleitä tarvita, ollaan pärjätty tähänkin asti ilman jonkun titteliä se ei siis kerro yhtään mitään ihmisestä .
Joten hyvää illan jatkoa ,- Anonyymi
Kuinka vaan, mutta ovathan vihreät suurelta osin yhteiskunnan vapaahiihtäjiä ja ikityöttömiä.
- Anonyymi
Aloitukseen liittyen oletan että ainakin kaksi vihreää pystyy suorittamaan Cooperin testin 12 minuuttiin, kuten säännöt sanovat.
- Anonyymi
Juu, varmaan Haavisto ja sen avec.
- Anonyymi
Mutta vain sähköpyörällä?
- Anonyymi
Hyvä.
- Anonyymi
Toivon sinulle pitkää ikää.
- Anonyymi
Kyllö on aloittaja oikeassa, nämä eivät ole aivopesty kakaralauma kuten nämä muutkin vihervasemmisto, vasemmisto, sdp, ja vihreät.
- Anonyymi
Nyt mä ymmärrän, miksi vihreitä kiinnostaa sähköpyöräily.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773691
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851638Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271395- 1581272
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191068Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053- 351021
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921018Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk121952- 62785