Ilmasto-opetusta

Anonyymi-ap

Kurssi numero yksi: Selvitä itsellesi ilmakehän koostumus. Kun olet sen tehnyt niin yritä päätellä mikä osuus hiilidioksidilla siinä on.
Annan toisen tehtävän kun olet suorittanut eka kurssin.

Ossi, oikea kouluttaja ja hyvä opettaja sekä SOTILAS

21

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei näistä tiedä kuin vihreä uskonto sekin tulee esille koka pölyssä.
      Tähän uskontoonsa loikuvat.

      • Anonyymi

        Argoniakin on ilmassa enemmän ja aurinkokin lämmittää vaihtelevasti. Myös "otsoniaukon" koko vaihtelee.

        Ossi, asioista perillä oleva oikea SOTILAS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Argoniakin on ilmassa enemmän ja aurinkokin lämmittää vaihtelevasti. Myös "otsoniaukon" koko vaihtelee.

        Ossi, asioista perillä oleva oikea SOTILAS

        Ja taas puhut omiasi. Argon on suojakaasu ja sitä on pulloissa ei ilmassa. Ilmassa ei ole mitään, muuten se näkyisi. Jos ylhäällä olisi ilmaa lentokoneet törmäisivät siihen ja putoaisivat kuin katolta pudotettu kahden euron kolikko. Älä enää keskustele, menetät vain lisää ääniä. Minun ääneni saat kuitenkin, sillä olet komea ja musikaalinen.

        Hillevisi


    • Anonyymi

      Ruotsalainen luonnontieteilijä Svante Arrhenius laski vuonna 1896 laskelman siitä, mikä on hiilidioksidin osuus maapallon kasvihuoneilmiössä ja päätyi jo tuolloin johtopäätökseen, että ihmiskunnan (tuolloin) jatkuvasti kasvava hiilen poltto ja muu toiminta voimistaa kasvihuoneilmiötä ja saattaa johtaa maapallon lämpötilan nousuun.

      Maalaisille tämä taitaa olla liian tuoretta tieteellistä tietoa että olisi vielä ehtinyt mennä jakeluun. Valitettavasti.

      • Anonyymi

        Ilmasto koostuu eri elementeistä, joista ilma on vain osa. HO HOO, HO HOO!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmasto koostuu eri elementeistä, joista ilma on vain osa. HO HOO, HO HOO!

        Vain otettu lääke auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain otettu lääke auttaa.

        Aisalla ei ole varaa lääkkeisiin ja sen kyllä huomaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain otettu lääke auttaa.

        Otitko jo Kapi? HO HOO, HO HOO!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain otettu lääke auttaa.

        Ei ole tarvittavaa edistystä, joten toinen oppitunti tulee myöhemmin. HO HOO, HO HOO!


    • Maalaisliiton.kurittaja

      Ei taukki kysymys ole CO2:n kvantitatiivisesta vaan suhteellisesta määrästä ilmakehässä.
      Ehkä ei rottakoulun oppimäärällä kannata brassailla.

      • Anonyymi

        Ookko pöllyissä?


    • Anonyymi

      Yritä ryssämielinen edes alkeet opetella. Onhan Lada sinulle autokin...

      • Anonyymi

        Älähän toope ryssittele! Opettele käyttäytymään ja keskittymään itse asiaan. Esimerkiksi ilmastossa tulee ensin lämpimämpää ja sitten hiilidioksidia, ei siis päinvastoin niinkuin alarmistit median tuella vättävät. HO HOO, HO HOO!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älähän toope ryssittele! Opettele käyttäytymään ja keskittymään itse asiaan. Esimerkiksi ilmastossa tulee ensin lämpimämpää ja sitten hiilidioksidia, ei siis päinvastoin niinkuin alarmistit median tuella vättävät. HO HOO, HO HOO!

        Mistä se lämmin tulee ensin? Onko sinulla pienintäkään hajua ilmakehän toiminnasta? Ladasi savuttamisen määrällä ei siis ole mitään osuutta asiaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä se lämmin tulee ensin? Onko sinulla pienintäkään hajua ilmakehän toiminnasta? Ladasi savuttamisen määrällä ei siis ole mitään osuutta asiaan?

        Tulee auringosta! HO HOO, HO HOO!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tulee auringosta! HO HOO, HO HOO!

        Kertaa ny jumalauta lukion oppikirjasta yhteyttäminen ja soluhengitys!
        Kai sinä edes lukion olet käynyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee auringosta! HO HOO, HO HOO!

        Ja Ladasi pakoputkesta. Kuinkas kun se hiilidioksidi nousee tuonne ilmakehän ylempiin kerroksiin ja muodostaa sinne eristekerroksen, joka hidastaa lämmön vapautumista ilmakehästä avaruuteen? Mitä tapahtuu maan pinnalla silloin? Lämpötila nousee? Jäätiköt sulavat? Ilmankosteus kasvaa, mikä aiheuttaa sakenevaa pilvisyyttä ja kaasukehän jäähdytyksen heikentymistä?

        Tyhjennäpäs Ladasi jäähdytysjärjestelmä, pistä kone käyntiin ja katso mitä tapahtuu, kun ei jäähdytystä ole.


    • Anonyymi

      Ossi, sinä et ymmärrä ilmastosta mitään. Ilmaa ei ole olemassa. Jos olisi, se näkyisi. Eikä siinä mitään hiiltä edes voisi olla, sillä sehän putoaisi mustina kimpaleina maahan. Äänestän sinua silti vaikka tyhmä oletkin. Minulle riittää että olet komea ja musikaalinen.

      Hillevisi

    • Anonyymi

      Ilmastosta kukaan tiedä mitään. Se samaa kuin jehovilla oli maailman loppu, jota saarnasivat. Kun ei tullut määräikaan lopettivat puheet kuin vihreät ydinvoimasta.
      Nuoremmille jehoville annettu ohjeeksi että kieltäkää puheet koskaan olleenakaan.
      Vihret on uskonto ukontojen joukossa, yhtä ylimaalista valehteua johon nojaavat.
      Kommunistit sentään uskovat Staliniin uskontona, ollut näkyvä 20 miljoonan kansansa tappaja.

      • Anonyymi

        Yksi viesti poistettu.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1175
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      82
      719
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      663
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      487
    Aihe