Kukaan ei kuuntele

Anonyymi-ap

Tuntuu siltä että kukaan ei kuuntele. Koulussa on kyllä kavereita mutta ei kukaan heistä ole oikea kaveri kaikki puhuu musta paskaa ja en tiiä mitä tekisin. Kukaan ei kuuntele eikö välitä jos sanon kotona jotain nii iskä ei vastaa ja äiti vaan lähtee paikalta. Ja aina ku tulee vieraita minun käsketään pysyä poissa. Olen varmaan perheen häpeäpilkku vaikka en eroa muista paljon millään tavalla. En tiedä yhtään mitä tehdä eikä teitäkään varmaan kiinnosta tulisi muieli tappaa itseni mutta en uskalla koska olen p*ska ihminen. En tiedä miksi musta ei tykätä en ole tehnyt mitään mikä muissa on oikeen vialla kukaan ei välitä ja kaikki haukkuu mua. Yritän koulussakin parhaani ja haluaisin lukioon mutta mulle vaan sanotaan että en pärjäisi siellä. Kaikki varmaan olettaa että mulla on hyvä olla koska en juuri koskaan valita mistään. Koulussa jään kaikissa porukoissa kolmanneksi pyöräksi koska olen varmaan ruma ja nolo ja ällöttävä. Tarvin apua.
Olen 011 tyttö jos joku haluaa tulla juttelemaan nii laittakaa snäppinne tai ig:nne tänne

0

559

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
        Maailman menoa
        709
        1723
      2. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
        Tuusula
        272
        888
      3. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
        Ikävä
        67
        857
      4. Poliisi kiilasi mopoilijan

Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö
        Kiuruvesi
        107
        659
      5. Vetovoima

Onko välillänne suuri vetovoima ja miten se ilmenee? Onko siitä haittaa?
        Ikävä
        32
        581
      6. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
        Ikävä
        88
        557
      7. Aina vaan mietin sua

Miksen saa sinua mielestäni pois
        Ikävä
        32
        540
      8. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
        Ikävä
        61
        539
      9. Onko täällä ketään

Joka kaipaa M alkuista? Millä kirjaimella nimesi alkaa?
        Ikävä
        42
        522
      10. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
        Ikävä
        37
        520
      Aihe