Tuntuu siltä että kukaan ei kuuntele. Koulussa on kyllä kavereita mutta ei kukaan heistä ole oikea kaveri kaikki puhuu musta paskaa ja en tiiä mitä tekisin. Kukaan ei kuuntele eikö välitä jos sanon kotona jotain nii iskä ei vastaa ja äiti vaan lähtee paikalta. Ja aina ku tulee vieraita minun käsketään pysyä poissa. Olen varmaan perheen häpeäpilkku vaikka en eroa muista paljon millään tavalla. En tiedä yhtään mitä tehdä eikä teitäkään varmaan kiinnosta tulisi muieli tappaa itseni mutta en uskalla koska olen p*ska ihminen. En tiedä miksi musta ei tykätä en ole tehnyt mitään mikä muissa on oikeen vialla kukaan ei välitä ja kaikki haukkuu mua. Yritän koulussakin parhaani ja haluaisin lukioon mutta mulle vaan sanotaan että en pärjäisi siellä. Kaikki varmaan olettaa että mulla on hyvä olla koska en juuri koskaan valita mistään. Koulussa jään kaikissa porukoissa kolmanneksi pyöräksi koska olen varmaan ruma ja nolo ja ällöttävä. Tarvin apua.
Olen 011 tyttö jos joku haluaa tulla juttelemaan nii laittakaa snäppinne tai ig:nne tänne
Kukaan ei kuuntele
Anonyymi-ap
0
537
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi463108Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs462911Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo532584100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es512525Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks322106Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581860- 451789
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä441645- 481582
- 261381